Gå til innhold

Bloggomtoppbloggere


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

30 minutter siden, J.. skrev:

Man har jo ingen garanti for at det de signerer innleggene sine med er deres reelle navn..

Men for all del.

Sant! ALT er mulig og INGENTING umulig! :-)

Endret av Stupine
Skrivefeil
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 12.1.2018 den 20.13, J.. skrev:

Å "minne leserne på å stemme" i hvert eneste innlegg anser jeg som mas.

Du om ditt.

De har hatt en egen avstemming og den har de minnet om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Aha. Fant bare det nyeste. Misforstod jeg da. Takk. Sletter tidl. kommentarer. 

Endret av Stupine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, pelikanen skrev:

Skulle ønske de kom oftere med innlegg. Syns de er helt topp

Ulikt andre bloggere så har de skrevet at de begge har full jobb utenom. Mulig kjæreste/barn, et hjem å holde i stand osv. Så tror vi skal være veldig takknemlig for den jobben de gjør :) Tror jeg hadde blitt smårar i hodet av og lese de bloggene de tar for seg. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Hva er det ved dette blogginnlegget som er så viktig for deg, siden du (foreløbig) har lagt ut link til det i fire forskjellige tråder?

Forstår det ble litt mye.. Beklager!

I den ene tråden la jeg inn feil.. Det er fjernet.. 

Svaret er at jeg synes dette her et utrolig viktig tema. Snikfilming (ekte, ikke skuespill ) og utlegging av dette på SoMe kan virkelig ødelegge menneskers liv.. Har opplevd det på nært hold..  Så, ja.. Jeg ble nok litt vel revet med etter å ha lest innlegget i dag på bloggomtoppbloggere.com 🙄 

Som du ser fra min profil er ikke dette noe jeg har gjort tidligere. Håper svaret mitt er ok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, 2ney skrev:

Forstår det ble litt mye.. Beklager!

I den ene tråden la jeg inn feil.. Det er fjernet.. 

Svaret er at jeg synes dette her et utrolig viktig tema. Snikfilming (ekte, ikke skuespill ) og utlegging av dette på SoMe kan virkelig ødelegge menneskers liv.. Har opplevd det på nært hold..  Så, ja.. Jeg ble nok litt vel revet med etter å ha lest innlegget i dag på bloggomtoppbloggere.com 🙄 

Som du ser fra min profil er ikke dette noe jeg har gjort tidligere. Håper svaret mitt er ok. 

Haha :fnise:, det er helt greit. Jeg ble bare veldig nysgjerrig. Leste innlegget og fant liksom ikke noe i det som skulle medføre et så voldsomt engasjement og derfor ble jeg nysgjerrig. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne hatt litt mer transparans. Sett hvem som fikk mest stemmer i hver kategori og hvem som faktisk kom videre. Men vixen vil vel ikke avsløre at avstemningen bare er for å lokke til engasjement, og ikke en reell påvirkning.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud, har dere sett kommentarene til denne Hans Petter Hansen (vixen mannen)  under det siste innlegget på bloggen? Djises christ

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, elisaday skrev:

Herregud, har dere sett kommentarene til denne Hans Petter Hansen (vixen mannen)  under det siste innlegget på bloggen? Djises christ

Ja, og jeg har også svart. Dvs. lagt ved dokumentasjon på at flere av finalistene har fått brev vedr. brudd på markedsføringsloven (ser at innlegget jeg la ut ved dette enda ligger til "godkjenning" (pga mange lenker).  Selv om det ikke foreligger dom, så er det likefullt brudd på loven.

 

1 time siden, BlendaSensitive skrev:

Herregud, snakk om å sette seg selv på den høye hest. Der han mener at han vet bedre om loven enn loven selv.

 

Her er innlegget forresten: https://bloggomtoppbloggere.com/2018/01/26/vixen-influencer-awards/

 

Ja, den reagerte jeg også på. Er det noen som vet om Hans-Petter Nygård-Hansen/Vixen-juryen har noen form for juridisk kompetansen som gjør at han/de er de rette til å "overprøve" Forbrukertilsynet, jfr. https://www.facebook.com/groups/183381455078651/permalink/1590343291049120/?comment_id=1591460374270745&reply_comment_id=1597274650355984&comment_tracking={"tn"%3A"R"} ?

Oversikt over hvem som sitter i Vixen-juryen: http://vixen.no/2017/12/16/dette-er-juryen-i-vixen-influencer-awards-2017/

For min del oppfatter jeg det som arroganse fra Vixen-juryen å overse brevene som ble sendt fra FO/FT til enkelte av finalistene vedr. brudd på markedsføringsloven.

Endret av Asti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...