Gå til innhold

Bloggomtoppbloggere


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

På 4.12.2017 den 19.17, elisaday skrev:

Synes det er fint de beholder anonymiteten jeg. Det viser at de driver bloggen av andre grunner enn å få oppmerksomhet rundt egen person. Og det var på tide med en blogg som dette. 

Noen i kommentarfeltet håper de kommer utkledd som troll på Vixen dersom de når opp :)

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 16.1.2017 den 5.44, MarianneE skrev:

Den bloggen din var ikke noe særlig for å være ærlig. Fjortisene liker den kanskje. 

Akk så feil man kan ta...

Etter å lest på blogge flere ganger har jeg nok endt opp som fan. :sjenert:

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xx girl xx
5 timer siden, pelikanen skrev:

Likte dårlig at frua kan styre de. Hun sendte mail ang hårsaken  å ba de slette saken. Noe de etterkommer. Feigt.

 

 

Hadde det vært noe annet, tror jeg ikke de hadde slettet det. Men de tok hensyn til barnet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når CBE bare tenker penger og selger barna sine i reklame på bloggen sin for alt det er verdt, er det fint andre tar hensyn til barna. Bra Bloggomtoppbloggere slettet synes jeg.

Endret av Oppland
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, LadyBlaBla skrev:

Skjønner godt at de slettet. I denne saken fremstår bloggen som storsinnet og velvillig, mens frua fremstår som hyklersk og tyrannisk. Genialt!

Helt enig 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, LadyBlaBla skrev:

Skjønner godt at de slettet. I denne saken fremstår bloggen som storsinnet og velvillig, mens frua fremstår som hyklersk og tyrannisk. Genialt!

 

9 minutter siden, Kollontaj skrev:

Der den ene parten fremstår angstbitersk og opptatt av å få eksponere egne barn i ro og fred (som om det er et reelt alternativ), fremstår den andre parten som reflekterte og beskytter av barns privatliv. 

:Nikke: 

Og mailen fra Berg Eriksen resulterte i eget blogginnlegg der fokuset har blitt cbe.no sin utlevering av barn og konsekvensene av det, jfr. https://bloggomtoppbloggere.com/2017/12/28/ei-litta-oppdatering/

Bloggomtoppbloggere kom veldig godt ut av dette. 

Endret av Asti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Asti skrev:

 

:Nikke: 

Og mailen til Berg Eriksen resulterte i eget blogginnlegg med fokus på cbe.no sin utlevering av barn og konsekvensene av det. 

Bloggomtoppbloggere kom veldig godt ut av dette. 

Enig. Det var en klok vurdering av dem. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, jentefranorge skrev:

Kan noen forklare meg hvorfor bloggere får igjen mva på mat og shopping? Jeg forstår det er for at det vises på bloggen, men hva har det egentlig med saken å gjøre? De kan altså spise ute hver dag og så få igjen mva? Ref: Sofie blogg 

De kan ikke det med mindre det er i jobb sammenheng. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror CBE hun kan kontrollere forum og andre blogger på samme måte som kommentarfeltet på egen blogg? Debatten om eksponering av barn er kommet for å bli, og vil poppe opp rundt om, som vi ser her. Helt utenfor hennes sensur og kontroll. Heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare understreke at bloggomtoppbloggere understreker i kommentarfeltet sitt at frua IKKE truet dem til å slette. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 hours ago, Anna ~ said:

Nei. Det står svart på hvitt. Link

Jeg vet ikke hvem/hva «Anne» er.

Du har åpenbart ikke min fulle oppmerksomhet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, ReinaSiete said:

Du har åpenbart ikke min fulle oppmerksomhet.

Åneida. Hvem er den heldige som har din fulle oppmerksomhet? :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes det er mildt sagt hårreisende at fruen reagerer så sterkt på dette. Det blir liksom konsekvensen av at hun eksponerer. Har hun ikke tenkt tanken på at bildene hun eksponerer kan ha blitt brukt til LANGT verre ting der ute på internett? 

Synes forøvrig det var fornuftig av bloggomtoppbloggere å slette innlegget. Det vant de nok på :) 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Nasken skrev:

Jeg synes det er mildt sagt hårreisende at fruen reagerer så sterkt på dette. Det blir liksom konsekvensen av at hun eksponerer. Har hun ikke tenkt tanken på at bildene hun eksponerer kan ha blitt brukt til LANGT verre ting der ute på internett? 

Synes forøvrig det var fornuftig av bloggomtoppbloggere å slette innlegget. Det vant de nok på :) 

Fruen er kristen og tenker kun det beste om alle😇

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Norabora skrev:

Fruen er kristen og tenker kun det beste om alle😇

Nylig skrev hun i kommentarfeltet sitt at hun dømmer ingen :alice:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...