Gå til innhold

Skriv om hunden din og/eller post et bilde


Eiliv

Anbefalte innlegg

I denne tråden kan du snakke om hunden din og legge ut bilder. :link:

Har du ikke hund kan du skrive om katten din, muldyret ditt eller hva nå enn slags dyr du har. :wee:

Her er hunden min Solrun. Hun er en blanding av Welsh Springer Spaniel og en blanding av Golden Retriever og Dachs.  

(Golden Retriever + Dachs) + Welsh Springer Spaniel = Solrun

Bilde tatt her om dagen.                                               Bilde fra da hun var lita.

solrun.thumb.jpg.e11d131e308447c09debbccbd57dfde4.jpgsol.thumb.jpg.05875e0d5ae54054c6c7cc900486a032.jpg
Det er lov å skryte av hunden og fortelle hvor fin den er. Du trenger ikke å være objektiv. :biggrin:

 

Endret av Eiliv
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Fin hund og fin tråd som bør får flere bilder og innlegg. :tommelopp: 

Anonymkode: f5393...741

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å snakke om hunden min! 🙊 Føler meg så teit, nå som han feller tenner, der jeg er så kry :fnise: forteller "alle" at nå mister tenner og begynner å bli stor gutt :fnise: 

Veldig fine hunder du har! Golden er så fine hunder! 

Endret av frksølekopp
Skrivefeil
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten festlig historie som understreker hvor crazy-doglady jeg er :fnise: to av mine kolleger snakket om barna sine da de var babyer om at de måtte være muse stille når de sov osv. Så skøyt jeg inn "ikke helt det samme, men vi også må gå på tå hev". Haha! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker mange synes det er rart hvis jeg prater mye om hundene mine. Men når de kun snakker om ungene sine, så er det liksom ok:dry:

Anonymkode: 5d564...bfd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må få skryte av valpen min på 5 mnd 🙊 Han var hjemme alene i 2 1/2 time og lagde ingen lyd! Vi bruker kamera for å følge med, så hørte og så hva han gjorde. Han sov! Han lå rett å slett å sov! Jeg er så syyykt stolt! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

P1012502.thumb.JPG.fa7ca338e7251a8f34af59fe705b3452.JPG

Min go gutt på snart 4 år! God blanding av CC,  rottweiler og am bull ☺ Veier over 50 kg nå. Så nå driver vi intensiv vår trening, så mat mor skal klare å ha kontroll på beistet 😁

Anonymkode: 87452...6bf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Thursday, April 13, 2017 den 13.04, Eiliv skrev:

Denne tråden er for å snakke om hunden din og/eller legge ut bilder. :link:

Har du ikke hund kan du skrive om katten din, muldyret ditt eller hva nå enn slags dyr du har. :wee:

Her er hunden min Solrun. Hun er en blanding av Welsh Springer Spaniel og en blanding av Golden Retriever og Dachs.  

(Golden Retriever + Dachs) + Welsh Springer Spaniel = Solrun

Bilde tatt her om dagen.                                               Bilde fra da hun var lita.

solrun.thumb.jpg.e11d131e308447c09debbccbd57dfde4.jpgsol.thumb.jpg.05875e0d5ae54054c6c7cc900486a032.jpg
Post i denne tråden hvis du liker å snakke om hunden din. :biggrin:

 

Så fin hun er! Hvor gammel er hun? Hva har vært dine største utfordringer med å ha stor hund?

Anonymkode: 87452...6bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så fin hun er! Hvor gammel er hun? Hva har vært dine største utfordringer med å ha stor hund?

Anonymkode: 87452...6bf

Tusen takk. :) Nå er hun 9 måneder gammel. Hun er ikke særlig stor egentlig fordi hun kommer seg nemlig ut katteluka. Det har nok også mye å gjøre med smidighet. Det har ikke vært noen store problemer på grunn av størrelsen hennes. 

Endret av Eiliv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Eiliv skrev:

Tusen takk. :) Nå er hun 9 måneder gammel. Hun er ikke særlig stor egentlig fordi hun kommer seg nemlig ut katteluka. Det har nok også mye å gjøre med smidighet. Det har ikke vært noen store problemer på grunn av størrelsen hennes. 

Oj, hvordan unger du at hun stikker av da? Om hun kommer seg ut katteluka, for ei lurifax 😄 Er hun bare 9 mnd ja, hun så så stor ut på bildet, men hun blir nok større det neste året! 

Anonymkode: 87452...6bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Oj, hvordan unger du at hun stikker av da? Om hun kommer seg ut katteluka, for ei lurifax 😄 Er hun bare 9 mnd ja, hun så så stor ut på bildet, men hun blir nok større det neste året! 

Anonymkode: 87452...6bf

Jeg håper hun blir større enn hun er nå. Jeg bor på gård så det er ikke noe særlig stort problem hvis hun går ut når det ikke er båndtvang. For å unngå at hun stikker av nå når det er båndtvang, stenger jeg døra til gangen der katteluka er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Eiliv skrev:

Jeg håper hun blir større enn hun er nå. Jeg bor på gård så det er ikke noe særlig stort problem hvis hun går ut når det ikke er båndtvang. For å unngå at hun stikker av nå når det er båndtvang, stenger jeg døra til gangen der katteluka er.

Skjønner, deilig å bo på gård. Hunden din må jo ha et fantastisk liv med så mye frihet. Selv bor jeg å bikkja ved fjellet så vi får gått mye selvom det blir lite løs løping. Pleier å slippe han i en dal på vinteren om det ikke er folk der. Synes det er litt viktig at de får løpe uten bånd av og til. Ser ut som de elsker den fulle friheten. 

Anonymkode: 87452...6bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På ‎13‎.‎04‎.‎2017 den 13.04, Eiliv skrev:

Denne tråden er for å snakke om hunden din og/eller legge ut bilder. :link:

Har du ikke hund kan du skrive om katten din, muldyret ditt eller hva nå enn slags dyr du har. :wee:

Her er hunden min Solrun. Hun er en blanding av Welsh Springer Spaniel og en blanding av Golden Retriever og Dachs.  

(Golden Retriever + Dachs) + Welsh Springer Spaniel = Solrun

Bilde tatt her om dagen.                                               Bilde fra da hun var lita.

 

 

Hvordan i himmelens navn får man en blanding av golden retriever og dachs? :overrasket: Altså, jeg skjønner hvordan men måtte de bruke stige liksom? :fnise: 

Anonymkode: 7c7e1...b39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk var dachsen mora. Heldigvis fikk hun bare en valp så det gikk bra. Ble ganske overraska selv da jeg hørte om det. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Louie på 2 år. Blanding av west highland white terrier og petit brabacon.

sprek liten gutt, rolig inne og han er noe for seg selv❤️ 

IMG_0124.JPG

Anonymkode: 2330e...06b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.4.2017 den 11.14, AnonymBruker skrev:

P1012502.thumb.JPG.fa7ca338e7251a8f34af59fe705b3452.JPG

Min go gutt på snart 4 år! God blanding av CC,  rottweiler og am bull ☺ Veier over 50 kg nå. Så nå driver vi intensiv vår trening, så mat mor skal klare å ha kontroll på beistet 😁

Anonymkode: 87452...6bf

Så fin hund du har. :) 50kg er mye mer enn min hund. Er han veldig sterk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.5.2017 den 20.07, AnonymBruker skrev:

Louie på 2 år. Blanding av west highland white terrier og petit brabacon.

sprek liten gutt, rolig inne og han er noe for seg selv❤️ 

IMG_0124.JPG

Anonymkode: 2330e...06b

Veldig fin hund du har. Jeg liker navnet. Veldig fint og passende med tanke på at han er halvt Highland Terrier. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Knerten, 17 mnd - min pelsunge, min beste venn :hjerte:
Har dessverre ein skjelettsjukdom som heiter Osteogenesis imperfecta, arveleg beinskjørheit. Han vart operert i ein alder av 11 mnd for taggete leddskåler, og me har fått beskjed om at han ikkje blir ein gamal hund. Me gjer vårt besta for at han skal ha det så fint som mogleg, og få oppleve alt ein hund kan drømme om - for tida går me kurs for å bli besøkshund, så det blir veldig spennande! :hjerte:

13247802_10153450829462035_8874146741711881665_o.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...