Gå til innhold

En jævla ny nabo har felt 2 trær og 6 pene busker langt inne på vår eiendom


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal dere gå videre eller ta de 75 000 TS?

Anonymkode: b2bf3...9e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utrolig hva noen får seg til å gjøre, er alt for mange av de. 

Har du gått videre med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt noen som tror på det? Er garantert en av mange trolletråder

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Naturgutten 95 skrev:

Fortsatt noen som tror på det? Er garantert en av mange trolletråder

Har du lest de siste svarene til ts? 

Anonymkode: f8907...379

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har du lest de siste svarene til ts? 

Anonymkode: f8907...379

Ja det har jeg, men tror fortsatt ikke på det.

hvorfor skulle ho ligsom spørre seg selv? Kunne oppdatert litt isteden som f.eks "saken går videre" eller noe. 

For å være helt ærlig virker hele saken usannsynlig ut, dette hadde kommet i VG om det er sant

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Naturgutten 95 skrev:

Ja det har jeg, men tror fortsatt ikke på det.

hvorfor skulle ho ligsom spørre seg selv? Kunne oppdatert litt isteden som f.eks "saken går videre" eller noe. 

For å være helt ærlig virker hele saken usannsynlig ut, dette hadde kommet i VG om det er sant

Tror faktisk ikke det er en tulletråd. Alt kommer ikke i media, særlig ikke krangler som gjelder privatpersoner. Dette er hærværk, det skjer hver eneste dag, men det er ikke alle sakene som kommer i media.

svigerfar har opplevd det samme. Naboen saget treet på hans tomt - på pur F. Mye rart med den naboen. Ble et styr. Tror ikke han er helt god. Vel... Poenget er at du vil faktisk ikke tro hvor mange sære folk det er, som gjør ting som er så frekt at man nesten ikke kan begripe det...  

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Suppetuppe skrev:

Tror faktisk ikke det er en tulletråd. Alt kommer ikke i media, særlig ikke krangler som gjelder privatpersoner. Dette er hærværk, det skjer hver eneste dag, men det er ikke alle sakene som kommer i media.

svigerfar har opplevd det samme. Naboen saget treet på hans tomt - på pur F. Mye rart med den naboen. Ble et styr. Tror ikke han er helt god. Vel... Poenget er at du vil faktisk ikke tro hvor mange sære folk det er, som gjør ting som er så frekt at man nesten ikke kan begripe det...  

Jeg tror og vet at det er mange idioter som feller trær osv, jeg trodde selv og kommenterte at ho ikke må gi seg helt til ho sendte spørsmål til seg selv. Man gjør såklart ikke det, greit om ho hadde kommentert et "punktum" for å få tråden opp men ikke spørre seg selv.

men såklart det kan være reelt, mulig ho er for flau til å orientere mer etter det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intressant tråd. Tror det kan bli dyrt för Grannen detta. Följer tråden..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.5.2017 den 21.56, skogsvandreren skrev:

Ja det har jeg, men tror fortsatt ikke på det.

hvorfor skulle ho ligsom spørre seg selv? Kunne oppdatert litt isteden som f.eks "saken går videre" eller noe. 

For å være helt ærlig virker hele saken usannsynlig ut, dette hadde kommet i VG om det er sant

Ikke alle er like mediakåte...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, penny_ skrev:

Ikke alle er like mediakåte...

Nei, men en så alvorlig sak hadde nok kommet dit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, skogsvandreren skrev:

Nei, men en så alvorlig sak hadde nok kommet dit

Om dette er trolletråd eller ikke vet jeg ikke, men situasjonen med ny nabo og trær er overhodet ikke usansynlig.

Trær er det naboer i Norge krangler mest om. Denne saken er ikke "alvorlig" eller spesiell i forhold til alle de sinnssyke trerelaterte nabokranglene der ute.

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du vennligst svare TS om dette er trolletråd eller reelt?

Anonymkode: 861c0...bbc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du er flau for at du spurte deg selv for å få tråden opp så er ikke det nødvendig. Ingen vet hvem du er selv om en anonymkode står der

Anonymkode: 861c0...bbc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Upps, glemte helt denne siden, sorry. 

Vi har gått videre, blir rettssaker fremover nå. Vi har fått tak i en veldig flink advokat som har jobbet mye med slike saker som denne. Han vil ikke helt si hvor mye vi bør forlange, med han mente at 75 000 ikke var noe av det vi kommer til å få etter rettssak.

det blir litt slitsomme tider fremover men håper det er verdt det. 

Skal prøve å huske å orientere dere litt videre i saken om dere vil høre mer om denne saken.

også må jeg igjen beklage for at jeg spurte meg selv for å komme opp. 

God helg 🙂

Anonymkode: c81ad...8f4

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er en liten stund siden siste oppdatering, men ville bare si at jeg håper du fortsetter å oppdatere hvis noe nytt skjer, også ønsker jeg deg/dere lykke til. Håper dere får en ordentlig erstatning, og at det svir for naboene! 

Anonymkode: dc994...5e3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest undulater

Ved alle guder, nisser og troll...dette er så provoserende at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne. Om du er smart og rasjonell så anmelder du det, om du er en sinna idiot som meg...vel, da jevner du garasjen hans med jorda, og du tar deg helt og fullt til rette på hans tomt, fritt vilt.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper også du oppdaterer TS :) 

Anonymkode: 4e72e...da9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.4.2017 den 12.50, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde aldri i verden godtatt den lave summen der. De hadde sikkert planlagt dette stuntet før de kjøpte, og kalkulert det inn i budsjettet. Nå koser de seg fordi de har fått det som de ville til en billig penge. 

Anonymkode: eb963...9c3

Plant Goliatpoppel der Ts. De vokser som heia. Så kan naboen sitte der! ;) 

Anonymkode: 986ef...049

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ikke ts kommer tilbake lurer jeg på om dette er sant?

Anonymkode: cb525...0cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...