Gå til innhold

Vendela + Petter?


Eplepai1

Anbefalte innlegg

På 11.4.2017 den 22.10, Tulipanpiken skrev:

Det er ikke aldersforskjellen som gjør det vanskelig for meg å tro på det, men at Pilgaard virker så utrolig barnslig og umoden. 

Tja. Syns ikke Vendela virker fryktelig voksen og seriøs, heller. Men de har nok begge flere lag de ikke viser media.

Kjempehyggelig at de har funnet hverandre. Søte sammen. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo ikke sant?? Men så koselig om det hadde vært tilfelle. 

Jeg er selv sammen med en yngre mann, kult når kjendisene går foran som gode eksempler, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Iguana skrev:

Petter har sagt at han ikke ønsker barn, så da er det jo perfekt å møte en dame som er ferdig med den tiden, hennes unger er snart voksne nå.
Jeg tror kanskje de har noe på gang, men hun har brent seg litt på menn for en stund, så hun vil ta det veldig med ro tror jeg.


Også er det bra for businessen at de "har noe på gang", da holder de jernet varmt slik at de fortsatt er i medias søkelys - ergo mer penger og mer business :) Et vinn-vinn forhold :)

Tenker akkurat det samme. :Nikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det sant eller ei... jeg forstår han i så fall, men forstår definitivt ikke ho. Den puddingen...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Hemmingroad skrev:

Om det sant eller ei... jeg forstår han i så fall, men forstår definitivt ikke ho. Den puddingen...

Ikke helt enig der. Fikk et helt annet inntrykk av Petter etter å ha sett farmen kjendis. Han sto på og jobbet hele tiden, var alltid blid og hyggelig. Aldri noe klaging, han var en skikkelig gledespreder der inne.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trudealutt

Jeg kan ikke med min beste vilje skjønne hva Vendela ser i Petter. Jeg tenker ikke på utseendet, men mer hvilken type han har fremstått som. Champagnedrikkende overfladisk fyr, men som dog ble litt bedre i Farmen.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Trudealutt skrev:

Jeg kan ikke med min beste vilje skjønne hva Vendela ser i Petter. Jeg tenker ikke på utseendet, men mer hvilken type han har fremstått som. Champagnedrikkende overfladisk fyr, men som dog ble litt bedre i Farmen.   

Jeg har snakket med han på byn et par ganger nå og han fremstår som relativt jordnær mtp hvordan han er fremstilt ellers, selv når han blir utsatt for litt vel engasjerte, brisne bergensere. :Knegg: Kanskje det har litt med miljø å gjøre, men jeg har ikke akkurat møtt han på et sted med høy champagneføring for å si det slik. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
På 14.4.2017 den 13.58, Diamant skrev:

Ikke helt enig der. Fikk et helt annet inntrykk av Petter etter å ha sett farmen kjendis. Han sto på og jobbet hele tiden, var alltid blid og hyggelig. Aldri noe klaging, han var en skikkelig gledespreder der inne.

Helt enig med deg. Har tidligere sett på han som en tulling men etter Farmen er han blitt en av mine favoritt-kjendiser. :) Han dømte ingen, behandlet alle fair og sto på. Forbilde! Og det har jeg aldri trodd jeg skulle si om han ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, TomineB skrev:

Helt enig med deg. Har tidligere sett på han som en tulling men etter Farmen er han blitt en av mine favoritt-kjendiser. :) Han dømte ingen, behandlet alle fair og sto på. Forbilde! Og det har jeg aldri trodd jeg skulle si om han ;) 

Har aldri sett Paradise Hotel, så hadde ikke noe inntrykk av han derfra, bare et overfladisk inntrykk fra media ellers. Men må si at Pilgaard fremstod som en virkelig kjernekar i Farmen, både han og Lothepus var vel godt likt av alle. Ja, sistnevnte med unntak av Kari Jaquesson, da :)

Endret av JackIost
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt spesielt og fronte forsiden på Se og Hør der de kliner... Også er de ikke sammen?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Snuppelupp.. skrev:

Litt spesielt og fronte forsiden på Se og Hør der de kliner... Også er de ikke sammen?

Trenger vel ikke ha noe forpliktende forhold, selv om de tilbringer en del tid sammen :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Saturday, April 15, 2017 den 20.57, JackIost skrev:

Trenger vel ikke ha noe forpliktende forhold, selv om de tilbringer en del tid sammen :)

 

Selvfølgelig! Men jeg kysser ikke mine venner selv om jeg tilbringer tid sammen med dem... Og da syns jeg det er litt rart å gjøre det i et sladreblad 😉 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 timer siden, Snuppelupp.. skrev:

Selvfølgelig! Men jeg kysser ikke mine venner selv om jeg tilbringer tid sammen med dem... Og da syns jeg det er litt rart å gjøre det i et sladreblad 😉 

Det finnes en mellomting mellom venner og kjærester, vet du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehviskeren
16 timer siden, Biri skrev:

Ser ut som de er kjærester på insta😊 Synes de er søte sammen, virker så snille begge to😘

Hvilke instagrambilder er det du sikter til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller er det bare et forretningsstunt?

Tilfeldig at Vendela kommer med en hudpleiekolleksjon akkurat nå?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...