Gå til innhold

Vendela + Petter?


Eplepai1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 minutter siden, Eplepai1 skrev:

Hva tror dere? PR eller sant? 🙈

Trodde det var en sen aprilspøk først 😂😂 virker ikke akkurat som en naturlig match, men hvem vet 😅

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste i dag at de kliner offentlig og Vendela syns det er underlig at folk viser slik interesse for det... Ja ja :rolleyes:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært 13 år andre veien hadde "ingen" reagert....

Tviler på langvarig, men om de har det hyggelig sammen så er jo det bare flott for de 💕

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om de to har det fint sammen,så er det jo kjempe fint.❤️ Og som en annen her sa... Hadde han vært 13 år eldre,så ville ingen brydd seg.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Tulipanpiken skrev:

Det er ikke aldersforskjellen som gjør det vanskelig for meg å tro på det, men at Pilgaard virker så utrolig barnslig og umoden. 

Enig at Pilgaard virker barnslig og umoden, men jeg tror han er en helt annen på tomannshånd. Han har nok en seriøs side som vi tv-tittere ikke får se. Det er jo fjolle-og-ekkel-i-språket Petter som gir PR og inntekter til han.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider


Jeg syns det er svært dårlig journalistikk å fronte Vendela og Petter som et par på forsiden av Se og hør! Det er helt usmakelig hvordan de vrir og vrenger på saker og ting: Inni kjendisbladet kan man derimot lese at de ikke er kjærester, og at Vendela trives best alene.
 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
6 timer siden, Viking-girl skrev:


Jeg syns det er svært dårlig journalistikk å fronte Vendela og Petter som et par på forsiden av Se og hør! Det er helt usmakelig hvordan de vrir og vrenger på saker og ting: Inni kjendisbladet kan man derimot lese at de ikke er kjærester, og at Vendela trives best alene.
 

Nå er vel ikke Se&Hør ikke kjent for seriøs journalistikk. Men det overrasket meg at de ikke er kjærester? De virker iallfall veldig forelsket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var en skikkelig gladnyhet! :nordvesta:

Petter vokste skikkelig på meg etter Farmen, synes han var en skikkelig bra fyr. Aldersforskjellen er jo ikke så viktig så lenge de er på samme stadie i livet, eller ønsker det sammen. Håper det funker mellom de! 👏🏼

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Tulipanpiken skrev:

Det er ikke aldersforskjellen som gjør det vanskelig for meg å tro på det, men at Pilgaard virker så utrolig barnslig og umoden. 

Enig. Synes ikke de passer sammen i det hele tatt. Det har ingenting med alderen å gjøre. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det må være Petter og lothe, det et iallfall aldri noen vendela med når jeg treffer de på byn. 😂😂

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
9 timer siden, Viking-girl skrev:


Jeg syns det er svært dårlig journalistikk å fronte Vendela og Petter som et par på forsiden av Se og hør! Det er helt usmakelig hvordan de vrir og vrenger på saker og ting: Inni kjendisbladet kan man derimot lese at de ikke er kjærester, og at Vendela trives best alene.
 

Det der er et bunn-nivå. Så nå har klikkoverskrifter i løgnsegmentet kommet i papirversjon? Det er lavmål å måtte lyve for å få solgt blader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 12.4.2017 den 9.55, Silfen skrev:

Tror det må være Petter og lothe, det et iallfall aldri noen vendela med når jeg treffer de på byn. 😂😂

Har du mer te?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petter har sagt at han ikke ønsker barn, så da er det jo perfekt å møte en dame som er ferdig med den tiden, hennes unger er snart voksne nå.
Jeg tror kanskje de har noe på gang, men hun har brent seg litt på menn for en stund, så hun vil ta det veldig med ro tror jeg.


Også er det bra for businessen at de "har noe på gang", da holder de jernet varmt slik at de fortsatt er i medias søkelys - ergo mer penger og mer business :) Et vinn-vinn forhold :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...