Gå til innhold

Noen fra Vestfold her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte og ta noen dagsturer på sykkel. Er det noen spesielle steder dere anbefaler meg? Jeg skal blant annet til Verdens ende. Jeg ønsker noen andre plasser også. Jeg skal ha med meg et speilrefleks kamera for å ta masse bilder siden jeg driver med fotografering. :) Kan være hvor som helst bare det er Vestfold :) 

Anonymkode: a608f...3b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På Verdens ende er det pent ja. Sandefjord anbefaler jeg jo da. Hvalfangsmonumentet... Strendene i Sandefjord, skjellvika, yxney, tangen, vøra, langeby....

Eller dra til Mølen i Larvik, mange fine stener som er fredet der! 

Stavern! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du uansett skal til Tjøme, så burde du ta turen innom Hvasser. Kjempe fint der. Og bekkevika badeplass(strand og svaberg). Der er jeg sikker på at du kan få tatt noen fine bilder. Åsgårdstrand er også veldig idyllisk.

Anonymkode: 81387...656

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mølen er jo kjent for sine utrolig vakre kulesteiner. Tror "alle" fotografer har vært innom der på ett eller annet tidspunkt

Nå som våren har kommet er jo Stavern flott. Akkurat nå er jo festningsområdet pyntet til påske, det er så flott der 🤗

Sandefjord er litt så ... Meh. Har hvalfangstmonumentet midt i rundkjøringen. Venter du til russetiden slår inn så kan du sikkert ta bilde av det hvor det spruter ut rosa skum :ler: og Tønsberg Tønne (ja det ligger k Sandefjord) er et flott sted å gå turer til (selv om jeg personlig foretrekker naturen på andre siden av E18) ellers syns jeg Sandefjord er kjedelig fotomessig, men det er sikkert fordi jeg har bodd her i 20 år nå og er drittlei hele byen :P  

Anonymkode: ff511...849

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Om sommeren går det ferge fra Tenvik syd på Nøtterøy til Engø ved Sandefjord. Mye brukt av syklister. Mange får med seg en stopp på idylliske Veierland på veien. 

Anonymkode: 3eef7...b35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger det de andre sier, men vil også legge til Eidsfoss, en liten perle nord i vestfold i hof kommune. Utrolig idyllisk og vakkert!

Anonymkode: f52ac...999

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lalling rundt i Bøkeskogen i Larvik er jo egentlig å anbefale det også. Norges største bøkeskog og alt!
Også er det langs farrisvannet i tillegg så det skorter ikke akkurat på dyreliv, fugleliv, planteliv og annet å ta bilde av.
I tillegg er den nye broen på Farriseidet snart ferdig og kontrast mellom natur og betongbro kan nok være et interessant studium i seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sti for øye i Stokke (Google det!)

Anonymkode: 5d2e5...d08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...