Gå til innhold

Ereksjon hos menn.. Er dette normalt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er singel nå altså. Men minnene fra tidligere forhold ligger i meg. Det gjør vondt å tenke på bruddene. Og det gjør det vanskelig å komme videre. 

Jeg har en sak som jeg tenker på. Jeg vet ikke hvordan dere opplever menn.. Husker foreks i siste forhold: han kunne av og til være stiv hele tiden mens vi hadde sex. Av og til ble han halvslapp underveis. Vi hadde litt lange økter som varte en stund når vi hadde sex. Jeg har opplevd det samme før med andre. Men det som gjorde tankene mine ekstra tunge var at siste gangen vi hadde sex så var han slapp og stiv om en annen. Etterpå dumpet han meg. 

Kan det være meg som ikke er sexuellt attraktiv nok? Eller er dette vanlig? 

Anonymkode: 0f9f3...82a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt vanlig.

Du faller vel litt til og fra i tankene dine du også.

Jeg gjør ihvertfall det. Jeg kan komme på en mail jeg må skrive, eller lure på om jeg skrudde av kaffetrakteren under sex. Det er jo tiendelssekunder der jeg mister konsentrasjonen.

Slike er det for menn også og det hender da at ereksjonen faller litt. Du kan ikke bekymre deg for slikt. Menn kan ikke noe for hvordan kroppen reagerer mer enn kvinner kan.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neppe, Det er helt naturlig.

Alle gutter er forskjellige, både til å se til også funksonelt til å tilfredstille damene, også hvordan de mentalt ønsker å tilfredstille damene, som desverre ofte ikke henger helt sammen. Og så er det dagsformen som er alfa omega, vis det har vært en dårlig dag eller uke eller måned med mye press, så påvirker det.

 

Anonymkode: 42d8a...eae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt vanlig. Kommer og går litt iblant, og det trenger ikke bety noen verdens ting, på samme måte som både det fysiske og det mentale kan svinge litt her og der hos kvinner.

Slikt kan skje mer for noen enn andre, men menn er ikke mer maskiner enn kvinner er, det bare blir fort mer synlig når slikt skjer hos mannen enn kvinnen fordi en ereksjon er så konkret og "målbar". Absolutt ingenting rart med det. Noen ganger er nyser man, noen ganger har man feber, noen ganger svinner ereksjonen. Alt er bare kroppslige funksjoner, og de varierer.

Anonymkode: 4b7f9...614

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri opplevd det, men slik jeg hører rundt omkring så er det vanlig. 

Anonymkode: c4dc2...973

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd det samme med noen og tror det er helt vanlige. Mens andre er knallharde omtrent fra før vi tar på hverandre og helt til de kommer. Menn er forskjellige :)

Anonymkode: 3bf85...585

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke bedre å se framover? 

At han dumpa deg kan skyldes mange ting. Det blir uansett bare spekulasjoner hvorfor han ikke hadde full ereksjon siste gang. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
På 9.4.2017 den 17.46, AnonymBruker skrev:

Jeg er singel nå altså. Men minnene fra tidligere forhold ligger i meg. Det gjør vondt å tenke på bruddene. Og det gjør det vanskelig å komme videre. 

Jeg har en sak som jeg tenker på. Jeg vet ikke hvordan dere opplever menn.. Husker foreks i siste forhold: han kunne av og til være stiv hele tiden mens vi hadde sex. Av og til ble han halvslapp underveis. Vi hadde litt lange økter som varte en stund når vi hadde sex. Jeg har opplevd det samme før med andre. Men det som gjorde tankene mine ekstra tunge var at siste gangen vi hadde sex så var han slapp og stiv om en annen. Etterpå dumpet han meg. 

Kan det være meg som ikke er sexuellt attraktiv nok? Eller er dette vanlig? 

Anonymkode: 0f9f3...82a

Jeg kan ikke skjønne annet enn at det du beskriver er ganske vanlig. Han jeg er sammen med nå blir ikke stiv før jeg har massert ham ganske mye, av og til opp mot 20 minutter tror jeg. Forspillet består ofte av at jeg sitter på huk oppå brystkassen hans og runker penis. Når den er stiv har vi samleie, men så snart han har fått utløsning er han slapp igjen. Heldigvis får jeg ganske raskt orgasme. Han jeg var sammen med før var helt annerledes uten at jeg vil si at han var "bedre" for det. Jeg tror at han var mer eller mindre stiv hele dagen. Han var helt klart den typen som ble stiv bare jeg kysset ham. Det var jo ikke akkurat plagsomt. Men han kunne bli stiv på de rareste tidspunkter. En servitør med litt kort skjørt på restaurant, og jeg kunne kjenne at han ble stiv. Min mor i badedrakt og han ble stiv. En venninne med litt vid utringing på blusen. Han ble stiv. På fjelltur en gang la vi merke til en eldre kvinne som gjorde seg et nødvendig ærend bak en sten. En stor hvit rumpe og det var nok til at han ble stiv. For ikke å snakke om når vi var på stranden. Selv om vi hadde sex nesten daglig, tror jeg at han onanerte selv i tillegg ganske ofte. Så menn har nok en ganske ulik fysiologi, helt uavhengig av kvinnene de er sammen med.

 

Anonymkode: bc0a8...940

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må gi oss med å ta alt i verste mening. For ikke å snakke om personlig. Tenning påvirkes ofte lett fra utenforstående faktorer. Legg til litt stress, så har du plutselig en partner som sliter mer med å tenne, eller har større vanskeligheter med å komme enn tidligere. Legg til en hendelse som sørger for bekymring, så har du samme resultat. I tillegg kan det være noe så enkelt som dagsform. Litt ute av form, og det kan påvirke det meste. 

Jeg kan jo også ta et eksempel med ei venninne. Hun hadde en ny partner alt fungerte utrolig bra med. Men så møtte han tilfeldig en full eks ute, som kunne fortelle ham at han var dårlig i senga og at hun hadde faket hver gang. Etter dette fikk han prestasjonsangst, og det tok tid å komme over dette. Tenning kan være skjørt. Menn kan få ereksjon i tide og utide, men når det virkelig gjelder, kan alle systemer svikte. Samtidig som man må ta med i betraktningen som er nevnt over, at menn er forskjellige. Også når det gjelder tenning. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan ikke skjønne annet enn at det du beskriver er ganske vanlig. Han jeg er sammen med nå blir ikke stiv før jeg har massert ham ganske mye, av og til opp mot 20 minutter tror jeg. Forspillet består ofte av at jeg sitter på huk oppå brystkassen hans og runker penis. Når den er stiv har vi samleie, men så snart han har fått utløsning er han slapp igjen. Heldigvis får jeg ganske raskt orgasme. Han jeg var sammen med før var helt annerledes uten at jeg vil si at han var "bedre" for det. Jeg tror at han var mer eller mindre stiv hele dagen. Han var helt klart den typen som ble stiv bare jeg kysset ham. Det var jo ikke akkurat plagsomt. Men han kunne bli stiv på de rareste tidspunkter. En servitør med litt kort skjørt på restaurant, og jeg kunne kjenne at han ble stiv. Min mor i badedrakt og han ble stiv. En venninne med litt vid utringing på blusen. Han ble stiv. På fjelltur en gang la vi merke til en eldre kvinne som gjorde seg et nødvendig ærend bak en sten. En stor hvit rumpe og det var nok til at han ble stiv. For ikke å snakke om når vi var på stranden. Selv om vi hadde sex nesten daglig, tror jeg at han onanerte selv i tillegg ganske ofte. Så menn har nok en ganske ulik fysiologi, helt uavhengig av kvinnene de er sammen med.

 

Anonymkode: bc0a8...940

Finnes det virkelig menn som har sånne problemer som din forrige type at de år ereksjon av alle slags damer uansett alder og omstendigheter ?  :sjokkbla:  Høres fælt ut.

Anonymkode: a1e42...299

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finnes det virkelig menn som har sånne problemer som din forrige type at de år ereksjon av alle slags damer uansett alder og omstendigheter ?  :sjokkbla:  Høres fælt ut.

Anonymkode: a1e42...299

Penis kan leve sitt eget liv. Ståpikk vil ikke si at han nødvendigvis har lyst på dem av den grunn. Kan være slitsomt å få det i upassende situasjoner. Har selv opplevd ereksjon foran kjæresten jeg hadde på den tiden, og hun automatisk antok at det var pga en annen dame. Det var det absolutt ikke, men vanskelig å forklare. Spesielt ettersom jeg dengang ikke visste om fetisjen min.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/9/2017 at 5:46 PM, AnonymBruker said:

Jeg er singel nå altså. Men minnene fra tidligere forhold ligger i meg. Det gjør vondt å tenke på bruddene. Og det gjør det vanskelig å komme videre. 

Jeg har en sak som jeg tenker på. Jeg vet ikke hvordan dere opplever menn.. Husker foreks i siste forhold: han kunne av og til være stiv hele tiden mens vi hadde sex. Av og til ble han halvslapp underveis. Vi hadde litt lange økter som varte en stund når vi hadde sex. Jeg har opplevd det samme før med andre. Men det som gjorde tankene mine ekstra tunge var at siste gangen vi hadde sex så var han slapp og stiv om en annen. Etterpå dumpet han meg. 

Kan det være meg som ikke er sexuellt attraktiv nok? Eller er dette vanlig? 

Anonymkode: 0f9f3...82a

Dette er helt normalt ja. Av og til er man sliten og stiv, selv om man ikke nødvendigvis er veldig tent. Andre ganger er det mulig å være tent og klar, men ikke stiv. Mye som kan spille inn her, og det finnes ingen fasit. Normalen er vel at man blir stiv når man er tent, men av og til spiller ikke kroppen og hodet nødvendigvis helt på lag. Akkurat som at det er en kobling som ikke fungerer helt til alle tider.  Ingenting å lage en stor greie av. Ha det gøy!

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/9/2017 at 5:46 PM, AnonymBruker said:

Jeg er singel nå altså. Men minnene fra tidligere forhold ligger i meg. Det gjør vondt å tenke på bruddene. Og det gjør det vanskelig å komme videre. 

Jeg har en sak som jeg tenker på. Jeg vet ikke hvordan dere opplever menn.. Husker foreks i siste forhold: han kunne av og til være stiv hele tiden mens vi hadde sex. Av og til ble han halvslapp underveis. Vi hadde litt lange økter som varte en stund når vi hadde sex. Jeg har opplevd det samme før med andre. Men det som gjorde tankene mine ekstra tunge var at siste gangen vi hadde sex så var han slapp og stiv om en annen. Etterpå dumpet han meg. 

Kan det være meg som ikke er sexuellt attraktiv nok? Eller er dette vanlig? 

Anonymkode: 0f9f3...82a

Jeg tror det var motsatt, at han allerede hadde bestemt seg for å dumpe deg og derfor slet litt mer enn vanlig med å holde seg stiv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...