Gå til innhold
chiki

Villa paprika

Anbefalte innlegg

Alex_rude   89 692
Alex_rude
10 timer siden, 4everhappy skrev:

Et av de dummeste ordene jeg hører er barnefri.  Har man satt unger til verden så er man mamma eller pappa 365 dager i året. Helt naturlig og det som er så herlig med å være forelder. Klart man får barnefrie dager om man "skilles" å må dele på omsorgen, men det er forhåpentligvis ikke noe man ønsker seg, men en trist følge av situasjonen. Alle har godt av kjærestetid, pleie forholdet, men ikke hver eller annehver uke håper jeg. Håper virkelig folk kan være kjærester selv om barna er der. Det høres ut som et ork å ha barn når man liksom må kommentere når man har ungene eller ikke.

Det ER et ork å ha barnda😝. Koselig, kjekt og fantastisk og! Men likeså et ork ! Og alle trenger tid for seg selv uten barn! Kanskje ikke du, men de fleste andre 😝

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinne31   309 4 615
Kvinne31

Såklart trenger man kjærestetid og vil ha mye tid alene, ihvertfall når man er nyforelsket og i ett så ferskt forhold. Det er vel derfor de fleste ikke skaffer seg ny samboer når det er rett før man skal føde. 

Jeg sier ikke at jeg har rett i alt, men jeg vet ihvertfall hva jeg ville gjort i samme situasjon.  Jeg hadde sagt at vi kunne vært venner. Og hvis vi fortsatt følte det samme for hverandre om 1 år, så kunne vi blitt kjærester.  Og tatt det derfra. Når man flytter inn første gang man møtes hopper man over så utrolig mange milepæler som er veldig viktige. I mine øyne ihvertfall.  Og når man er sårbar med kjærlighetssorg, har masse "barselhormoner"  I kroppen, så er man ikke på rett sted følelsesmessig til å entre ett nytt forhold. 

Hvis man er ment for hverandre og elsker hverandres,  så bør man gi hverandre, og de rundt, tid til å venne seg til dette. Hvis man skal gifte seg og være sammen resten av livet, hvorfor er det slik hastverk?  

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anafre   0 0
Gjest Anafre
11 minutter siden, Kvinne31 skrev:

Såklart trenger man kjærestetid og vil ha mye tid alene, ihvertfall når man er nyforelsket og i ett så ferskt forhold. Det er vel derfor de fleste ikke skaffer seg ny samboer når det er rett før man skal føde. 

Jeg sier ikke at jeg har rett i alt, men jeg vet ihvertfall hva jeg ville gjort i samme situasjon.  Jeg hadde sagt at vi kunne vært venner. Og hvis vi fortsatt følte det samme for hverandre om 1 år, så kunne vi blitt kjærester.  Og tatt det derfra. Når man flytter inn første gang man møtes hopper man over så utrolig mange milepæler som er veldig viktige. I mine øyne ihvertfall.  Og når man er sårbar med kjærlighetssorg, har masse "barselhormoner"  I kroppen, så er man ikke på rett sted følelsesmessig til å entre ett nytt forhold. 

Hvis man er ment for hverandre og elsker hverandres,  så bør man gi hverandre, og de rundt, tid til å venne seg til dette. Hvis man skal gifte seg og være sammen resten av livet, hvorfor er det slik hastverk?  

Kunne ikke ha sagt det bedre😀👍

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Poly   289 3 365
Poly
1 time siden, ricecrispies skrev:

Ikke lett å vite hva hun mener. 😅 men de har jo ikke barn i huset hele tiden,ene er jo hos dagmamma og på overnatting i blant.

Ja. De har ingenting å "syte" over. Vært på flere turer sammen allerede har de og. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Valetta   1 639 18 408
Valetta

På meg virker det som om de har "murt seg" opp i et hjørne. Jeg tror faktisk de er av den typen som hadde "trengt" en langhelg/voksenuke (kall det hva du vil) for å dyrke egoet sitt og heller hatt overskudd til ungene når de først er der. Nå har de somsagt unger hele tiden, og sånn er det med mine, dine og våre. Jeg har ingen tro på at dette ender godt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lillesky   24 993 755
lillesky

Tråden er ryddet for latterliggjøring, spekulasjoner og omtale av barn.
Etter gjentatte ryddinger på kort tid, stenges denne tråden.
/lillesky (mod)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Artikler fra forsiden