chiki

Villa paprika

946 innlegg i emnet

Fy flate så nedlatende hun svarer folk under innlegget om BV på FB. 

Flere som er irritert på henne der. En kaller henne Pinocchio :fnise:

12

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

40 minutter siden, Dollyådi skrev:

Kan det bare være at ny butikk betyr at det kom inn flere fake tilbud. Merkelig st alt liksom har hatt førpris, selv varer som aldri har blitt annonsert. 

Når han startet denne bedriften/drømmen sin, så skrev han at prisen var inkludert frakt... så prisen har vel faktisk bare gått opp nå?

Enda merkeligere er det at før prisen etter et halvt år er 3000kr mer enn den fra dag en har blitt annonsert for. Før prisen kom ikke før nettsiden kom opp. Lurer virkelig hva som foregår oppi hue på de to der.

11

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
22 minutter siden, FruRosa skrev:

Fy flate så nedlatende hun svarer folk under innlegget om BV på FB. 

Flere som er irritert på henne der. En kaller henne Pinocchio :fnise:

Og med slike kaldenavn da dras sakens innhold helt ut √

12

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, Minipilla skrev:

Denne gratis sykkelen som Hr Gekko skulle trekke ut i dag. Nå er det bare få timer igjen...nå er det plutselig endret fra at han trekker ut en gratis sykkel til barn bare man følger og kommenterer til at fem hundre må følge. Å få et par hundre følgere på et par timer virker kanskje mye for han så da vet han at han slipper trekke ut noe. Pill råttent!!

Det som står er at han trekker ut en ekstra om han får 500 følgere. Ikke noe råttent med det. 

4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
2 minutter siden, maipai skrev:

Og med slike kaldenavn da dras sakens innhold helt ut √

Slibrige kommentarer,du. 

Tror du skal Google hva slibrig betyr,Camilla. 

8

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hun påstår hun får slibrige kommentarer 😂😂

15

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Sitter og krangler på facebook nå.. Det er kanskje ikke den beste taktikken. Det minner om alle andre BV-saker jeg har hørt om og hun oppfører seg også sånn.

13

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor ser dere disse kommentarene? Har hun en åpen fb-profil? 

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
4 minutter siden, lilletrilleline skrev:

Hvor ser dere disse kommentarene? Har hun en åpen fb-profil? 

ja :) Søk på Villa paprika så får du opp profilen hennes..Bla litt ned på siden, så finner du barnevern innlegget hennes..

6

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
42 minutter siden, Anniedoug skrev:

Det som står er at han trekker ut en ekstra om han får 500 følgere. Ikke noe råttent med det. 

Det stod ikke det i første innlegg. Da holdt det å følge og kommentere. Så i dag må det plutselig være 500 følgere. DET er det noe råttent med. 

4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

2 timer siden, Minipilla skrev:

Hvordan kan jeg legge ut bilder her?

T-skje plis 😁

Last opp bildet ditt på http://imgur.com og lim inn nettadressen fra imguren i innlegget ditt.

Eksempel: Jeg tok en skjermdump av forsiden i imgur.com og lastet deretter opp skjermdumpen i imgur og fikk da nettadressen http://imgur.com/a/ltWMf

PS. @Minipilla Vanligvis pleier det å være automatikk i at lenken blir limt inn og ikke selve bildefilen, men enkelte ganger får man valget mellom å lime inn bildet eller lenke til bildet. Velg lenke hvis du har mulighet, for bilder kan bli moderert bort.

Endret av Anna Nas
4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
17 minutter siden, Minipilla skrev:

Det stod ikke det i første innlegg. Da holdt det å følge og kommentere. Så i dag må det plutselig være 500 følgere. DET er det noe råttent med. 

Det står at de da trekker ut en EKSTRA vinner. 

7

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, Ellevill skrev:

Det står at de da trekker ut en EKSTRA vinner. 

Min feil. Blind på øya 😂  

Skulle ønske han fikk tusen da så han måtte trekke ut flere sykler. 

2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

'Her er det bare å tagge og la fantasien løpe for å få det til'

Øh..? :klo:  Trenger man bruke fantasien for å tagge også nå da.

18

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, Minipilla skrev:

Ja - så han skal fortsatt trekke ut en blant de som har likt og kommentert og så en til (= en ekstra) hvis han når 500 følgere. 

For å bruke t-skje metoden: to biler istedet for en!

Det holder vel å kritisere det som faktisk er kritikkverdig?

8

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir så kvalm av hele sirkuset til den dama. Tidligere så jeg på det som underholdning, men nå har det bikket over. Nå er det urovekkende. Virkelig. Hun kan jo ikke bare være dum/kort, hun må jo også slite med psykiske problemer. Dette er jo helt... jeg har faktisk ikke ord. Det er helt fælt å se på noen holde på på den måten og ikke forstå rekkevidden av det. Også er hun overhodet ikke åpen for andre perspektiver. Jeg blir skremt. Det finnes selvfølgelig verre mennesker i verden, men jeg blir likevel skremt av at slike mennesker når ut til så mange. Privat instagram og snap er det vel ikke noe å gjøre med, men offentlig blogg.. Jeg håper virkelig at det skjer noe på den fronten snart - ift. retningslinjer og kontroll.

35

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Måten hun svarer på sin åpne FB på barnevernsinnlegget er oppsiktsvekkende.

At Paprika legger ut et slikt innlegg, er særdeles lite klokt for saken. At hun svarer andre slik hun gjør, er jo kjent Paprikastil. Hun har ingen velutviklet selvinnsikt, og vi som har fulgt henne fra starten har sett samme angrep på andre når det gjelder forretningsdrift og personlige forhold. 

Endret av lillesky
36

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er sikker på at de ser på all omtale som positivt og at de fryder seg over hvor mange aktive brukere som er inne i denne tråden, omtrent som han var over besøkende i nettbutikken hans her om dagen. 

Syns jeg hører ham; C, C nå er det 42 som leser i tråden... nå er det 45. Og nå er det 873 innlegg osv. 

6

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
3 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Jeg er sikker på at de ser på all omtale som positivt og at de fryder seg over hvor mange aktive brukere som er inne i denne tråden, omtrent som han var over besøkende i nettbutikken hans her om dagen. 

Syns jeg hører ham; C, C nå er det 42 som leser i tråden... nå er det 45. Og nå er det 873 innlegg osv. 

Ja, penger i kassen er alt som betyr noe.

9

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Artikler fra forsiden