chiki

Villa paprika

946 innlegg i emnet

Hun skriver nå at hun og samboeren jobber sammen, og at hun endelig har fått 2 ansatte. Noen som vet hva hun driver med siden hun har ansatte? 

6

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke noe mer enn før, men nå er det sikkert legitimt at han tar betalt for å drive dank. Hvem den andre ansatte er forblir nok et mysterium, hun mener nok seg selv og ordlegger seg bare dårlig. 

10

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ingen som har påstått at han tilbringer all tid i sofaen i bokseren? I joggebukser derimot...

10

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hun har vel ansatt sofaslasken og barnevakta vel 😂😂  såpass bør det jo være. Han bestemmer interiør, hun maler, og et sted må jo minipaprika være mens de holder på. Big business det der må vite! 

14

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ansatt han? Så da er det skatt og moms og arbeidsgiveravgift og alt slikt....tvilsomt. 

13

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Tar vel ikke lang tid før denne tråden blir stengt og. 

Endret av Snuppah00
3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Nå skal de nyte påsken. Gjør de noe annet enn å nyte hverdagen uten jobb og ansvar?

19

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
24 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Tar vel ikke lang tid før denne tråden blir stengt og. 

Det er bare å "oppføre seg som folk", så blir ikke tråden stengt. Men når innleggene synker ned på et lavmål må tråden stenges, så enkelt er det.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
7 timer siden, Trudealutt skrev:

Det er bare å "oppføre seg som folk", så blir ikke tråden stengt. Men når innleggene synker ned på et lavmål må tråden stenges, så enkelt er det.

Nettopp. VP trådene stenges i hytt og pine her inne pga regelbrudd, så tar vel ikke så lang tid før denne stenges. Jeg deltar ikke i VP trådene, men ser jo hvor ofte de stenges.

4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
3 timer siden, FruRosa skrev:

Ser hun klager over at folk skriver stygt om ham; at han bare sitter i sofaen i boxeren. Jeg har aldri lest dette! At han "bor" i sofaen, ja, men ikke i boxeren. Hun skriver også at han jobber, at sykkelsalget bare er utenom.

Jeg tenker at hun/de selv må ta mye av ansvaret for det inntrykket folk har fått av ham. Det har aldri blitt skrevet på bloggen  hva han jobber med utenom disse elsyklene. Stort sett alle bilder av ham viser ham enten i sofaen eller på Egon.

Folk reagerer jo på måten han/de fremstiller seg på! 

I tillegg har hun jo skrevet at bloggen nå er hennes eneste jobb. Er han da ansatt som bloggmedarbeider?

14

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
14 minutter siden, FruRosa skrev:

I tillegg har hun jo skrevet at bloggen nå er hennes eneste jobb. Er han da ansatt som bloggmedarbeider?

Hun mener vel at de er sammen om bloggen fordi de er på bilder sammen og har er liv sammen de dokumenterer. Og inntekten er nok til å forsørge de begge. 

4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hun ønsker ikke at folk skal skrive stygt om han og ja, ingen fortjener å bli mobbet så men jeg tror ikke helt det er der saken ligger. Jo, jeg har sett det har vært en del kommentarer på utseendet og det er urelevant, men de prater om så mye jobb og annet men ingen vet helt hva denne jobben er for noe. Samtidig så har hun fremstilt han som en som bare ligger i sofaen og at de lever slaraffenlivet. Det passer ikke helt sammen med det at de jobber så mye, da det ikke er noe dokumentert i forhold til dette.

Når hun skriver at de jobber sammen så tenker jeg da at hun kan utdype dette nærmere, hvertfall hvis det gjelder blogg som skal være hovedfokuset hennes ( ref henne selv).Hun har en lei vane av å fortelle halve sannheter og gi halvparten av fakta.

17

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

To ansatte, ja vel... Da har vel de to som allerede er fulltidsengasjert med å spille hhv mannlig og mindreårig hovedrolle i Hotell Paprika endelig fått formaliser arbeidsforholdet. 

Hvis ingen med myndighet til å ivareta mindreåriges rettigheter og behov stikker innom, håper jeg i deg minste LO Ung kan vie dette hotellet litt oppmerksomhet.

15

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er så at de jobber, så lurer jeg på når tid... Det som vises, danner tross alt et inntrykk av dager fylt av veldig mye fritid. Forøvrig stakkars de to ansatte; jobbene i Paprikafirma varer dessverre ikke lenge.. 

10

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
34 minutter siden, Friluftsdame skrev:

Hvis det er så at de jobber, så lurer jeg på når tid... Det som vises, danner tross alt et inntrykk av dager fylt av veldig mye fritid. Forøvrig stakkars de to ansatte; jobbene i Paprikafirma varer dessverre ikke lenge.. 

Ingen hemmelighet at bloggere har mye fritid. 

5

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jobben til bloggerne er det vi normale kaller fritid.

19

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gekkoen sitter alltid med mobilen sin på alle Snaps. 

5

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
10 timer siden, Poly skrev:

Ingen hemmelighet at bloggere har mye fritid. 

Jeg antar at de to ansatte jobber med noe annet enn bloggen, den fikser hun nok selv med Gekko som fotograf. Det er dette andre utenom el-leketøy jeg lurer på (sykler er vel et upresist begrep, de har ikke pedaler). Akkurat der har hun jo dårlig historikk. 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
4 minutter siden, Friluftsdame skrev:

Jeg antar at de to ansatte jobber med noe annet enn bloggen, den fikser hun nok selv med Gekko som fotograf. Det er dette andre utenom el-leketøy jeg lurer på (sykler er vel et upresist begrep, de har ikke pedaler). Akkurat der har hun jo dårlig historikk. 

Han svarer på kommentarer på hennes instagramkonto, så det er nok en del av arbeidsinstruksen.

9

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive