Gå til innhold

Reinsdyrflytting - minutt for minutt!


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

https://www.nrk.no/kultur/sakte-tv-om-reinflytting-vekker-internasjonal-oppsikt-1.13462494

Det skal jeg se på! :jepp:  En kjempesjanse til å få en opplevelse av dette som er helt fremmed for meg.
Fin natur, flotte dyr, vinkler og lyder...jo, dette ser jeg frem til.  Vedder på at det i alle fall er minst to her inne
som har det som meg? Blir det deg? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har kun sett de som jeger, og det et eventyr på mange måter. Reinflytting har jeg aldri sett, så vil nok få med meg programmet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på kvaløya for øyeblikket, gleder meg til å følge med! Og til å se reinen svømme over hit!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Nyter mange fine naturbilder og soloppgang....jeg lytter til vinden og bjeller rundt  reinens hals. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke prøv deg. Disse dyrene er jeg den høye beskytter av. :nei:  Hør på musikken og joik heller! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

WHAT DO THE REIN SAY!!! Anonymkode: 150e7...f28

Den har jo sine lyder den, selv om jeg ikke kan gjenta det her. Ingen tvil hos meg. :) 
Lurer på følgende; vi hører bjeller hele tiden, men jeg har ikke sett en eneste rein
med sånt rundt halsen. Er det en lederrein det er snakk om, eller flere. Noen som vet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

WHAT DO THE REIN SAY!!! 

Anonymkode: 150e7...f28

Eat meeeeeeeeeee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sakte tv er et rart fenomen... de eneste sakte tv jeg liker er Tour de france. Er jo i det minste mye som skjer på fire - fem timer😄

Endret av Hemmingroad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenkte å se på når de kommer med "Snøsmelting- minutt for minutt."

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med skikkelige makro-nærbilder og sol kommer det helt sikkert til å bli et vakkert skue.
Jeg skriver meg opp på den lista også, takk. :)  Jeg liker sakte-tv veldig godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gikk det opp for meg at damen som er programleder, er den samme som ved vedbrenning minutt for minutt. Jeg ble så lei av henne da siden hun oppfører seg som om vi som hører og ser på er fra barnehagen. Det er så gøy alt sammen. Liksom. :(  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har likt mye av sakte-TV, men dette blir for langsomt for meg. Helt nydelige naturbilder, jeg var innom sent i går kveld og det var fantastisk kveldsstemning. Men nei, dette kommer jeg nok ikke til å følge med på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett og sett og skal se til det er slutt. "Stille-tv" er jo nettopp det det er, så hvorfor tror folk at det skal være action-sending? Masse fin natur og vinkler jeg aldri har sett før og neppe får se igjen. "Mindfulness" er et ord som har blitt nevnt i kommentarfeltet på sendingen. Jeg er veldig enig. Jeg synker inn i meg selv og ER på vidda. Kan ikke bli bedre dette. Fin musikk og greier... :rodmer: Eller jo, det kunne ha blitt litt bedre med en diger storskjerm som dekket hele den store stueveggen min og meg i stresslessen. lol

Kom dessverre til å falle ut av sendingen og nå kommer jeg ikke inn igjen. Må være mange som ser. 

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...