Gå til innhold

En god venninne?


Holahoy

Anbefalte innlegg

Hey! 

Er du på utkikk etter en god venninne man kan typisk finne på alt mulig sammen med?

En du ønsker å trives god med og bare være deg selv? En venninne du typisk kan tenke deg å ta med på TheWell * for å sette det litt på spissen* ? :P 

Er du oppegående og energisk, ta gjerne kontakten :) 

Jeg er 25 år, kommer fra Oslo/Akershus. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei,

 

er litt yngre en deg men tror vi kan finne på noe sammen om du er interessert :) har nettop flyttet tilbake fra utlandet (USA) liker gå på tur, drikke vin, konserter/kino/clubbing og trene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest pikeninord
På 5.4.2017 den 15.34, Holahoy skrev:

Hey! 

Er du på utkikk etter en god venninne man kan typisk finne på alt mulig sammen med?

En du ønsker å trives god med og bare være deg selv? En venninne du typisk kan tenke deg å ta med på TheWell * for å sette det litt på spissen* ? :P 

Er du oppegående og energisk, ta gjerne kontakten :) 

Jeg er 25 år, kommer fra Oslo/Akershus. 

Hei!

Jeg er 24 og flytter til Oslo om en måneds tid. Bor i Skien for øyeblikket.

Jeg ønsker å bli kjent med ei på rundt samme alder som meg, som liker å være sosial. Uansett om det er kafé og kaffe, vin på dunk hjemme en kveld, drinker på byen, the well eller en weekend i Europa.

Jeg er utadvendt, litt morsom og veldig hyggelig. Send PM hvis du er interessert :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Jeg er en jente på 25 år som ikke sier nei til flere venner :) Student og bor i Oslo! Liker å gjøre det meste som er nevnt i tråden fra før av, liker rett og slett å finne på kule ting og få nye minner. Vil si at jeg er hyggelig og blid og med på det meste! 

Bare å ta kontakt på PM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er også på utkikk etter mye av det samme. Jente 27, bor i Oslo. Send gjerne PM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei. Jente 28 fra Oslo, kjempe gøy å bli kjent med nye mennesker. Send gjerne PM om ønskelig 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...