Gå til innhold

«Chemtrailerne»: Kjemper mot flystripene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

50 minutter siden, slask skrev:

Ted Gunderson ble forgiftet og drept

On July 31, 2011 Gunderson's son reported that his father had died from cancer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, JohnS skrev:

Sånn at de ikke forsvinner ut i verdensrommet som en gassballong?

Ja, det er noe dritt når det skjer,

Har vi ikke hatt nok av fly som bare forsvinner ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det var det som skjedde med de tre flyene 11. september 2001.

HAHAHAHAH AHHAHA HAHAHAHAH AHHAHA HAHAHAHAH AHHAHA HAHAHAHAH AHHAHA HAHAHAHAH AHHAHA HAHAHAHAH AHHAHA HAHAHAHAH AHHAHA HAHAHAHAH AHHAHA HAHAHAHAH AHHAHAHAHAHAHAH AHHAHAHAHAHAHAH AHHAHAHAHAHAHAH AHHAHA HA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Et spørsmål til dere som utrolig nok tror på Chem trails.

Når jeg har sett filmer fra flyets barndom, så kan jeg se at fly også på 30-tallet lagde kondens striper.

Er fra slaget om London i 1940.

Air-Raid-Pattern-LIFE.jpg

 

De tyske bombe flyene lagde kondens striper, det gjorde også de britiske jagerflyene. En ting er at tyske fly sprayet England, men var det slik at de britiske jagerflyene tenkte, vi må ikke glemme å hjelpe tyskerne med å spraye aerosol på egen befolkning samtidig som vi kjemper for England? :yvonne:

Anonymkode: 457e7...d7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får jeg vel beskjed om at jeg linker til en "government cover-up"-side, men ta en kikk her:

http://contrailscience.com/

Det er ikke nødvendig å lese alt. Allerede der det dokumenteres at "persistent contrails" er et fenomen som blir beskrevet helt tilbake til flyvningens barndom, faller hypotesen om chemtrails sammen som et korthus.

Her vises det 7-8 meteorologiske bøker fra tidsrommet 1950 til i dag, som alle viser til at contrails kan bli hengende lenge igjen i luften og bre seg ut til å bli skyer. Det finnes også fotografier helt tilbake til 1905.

Merk også at aluminiumsprøvene som chemtrailfolket elsker å vise til er blitt jukset med. De er ikke tatt i vann, men i sediment fra sjøbunn, og viser derme egentlig svært lave konsentrasjoner.

 

Men det nytter vel ikke......

Anonymkode: 069c9...5a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...