Gå til innhold

Menn på kvinneguiden....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, brownbrown skrev:

den er brukt 3 ganger i tråden nå, finn deg et annet meme. det var heller ikke relevant til det du siterte

Nope.

Anonymkode: 798c7...869

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, brownbrown skrev:

det er sånn 3 prosent menn her. slapp av 

Da er det 3 prosent for mye.

Anonymkode: 798c7...869

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aragorn II Elessar
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De som føler seg krenket er menn. Det er en mannehatetråd per dusin kvinnehatende og kvinneobjektifiseringstråder og da skriiiiiker dere ut BUUUHUUUUUUU stakkars oss menn!!  :grine:  VI BLIR HAAAAATEEEEEEET! 

mens vi damer har sittet det siste halve året å sett på alle rumpeblekingstrådene, dama mi er vid, hu er feit og bleik, hun har hår på tissen, håret på tissen hennes er blondt(!), hun er for lav, hvordan få tilgang til analen hennes osv!!!

 

Er det rart vi er lei av de av dere som driver på slik her inne?? 

Anonymkode: c212b...9a9

 

Det beste er og sette anonymbruker på ignorer da slipper man 99% av alle idiotene. Også kan man velge om man vil se hva dere skriver. Og vær gang jeg ser hva anonymbruker skriver så ser jeg at jeg gjør rett ved og ha anonymbruker på ignorer.

Noen ganger velger jeg og se hva de skriver, de fleste gangene lar jeg være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De som føler seg krenket er menn. Det er en mannehatetråd per dusin kvinnehatende og kvinneobjektifiseringstråder og da skriiiiiker dere ut BUUUHUUUUUUU stakkars oss menn!!  :grine:  VI BLIR HAAAAATEEEEEEET! 

mens vi damer har sittet det siste halve året å sett på alle rumpeblekingstrådene, dama mi er vid, hu er feit og bleik, hun har hår på tissen, håret på tissen hennes er blondt(!), hun er for lav, hvordan få tilgang til analen hennes osv!!!

 

Er det rart vi er lei av de av dere som driver på slik her inne?? 

Anonymkode: c212b...9a9

er helt rolig jeg. ingen hemmelighet hvem som er krenket her ts :) jeg bare flyter med jeg

cold.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, brownbrown skrev:

er helt rolig jeg. ingen hemmelighet hvem som er krenket her ts :) jeg bare flyter med jeg

cold.jpg

Du er krenket ellers hadde du ikke svart i denne tråden. Du føler deg tydeligvis truffet. Noe jeg skjønner godt.

Anonymkode: 798c7...869

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Generelt meget spesielt at menn henger på et kvinneforum.

Navnet på forumet er "Kvinneguiden", ikke "Kvinneforumet". Hvem trenger en guide for kvinner mere enn menn? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Miklo Velka skrev:

Navnet på forumet er "Kvinneguiden", ikke "Kvinneforumet". Hvem trenger en guide for kvinner mere enn menn? ;)

Ikke mennene på KG i hvert fall. Dere forteller jo oss kvinner om oss hele tiden og at man ikke kan be om råd fra kvinner for vi vet ikke hva vi snakker om.

Det er et kvinneforum. Det hører til kvinneguiden som er en nettside for kvinner, og forumet tilhører siden.

Anonymkode: 798c7...869

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere forteller jo oss kvinner om oss hele tiden og at man ikke kan be om råd fra kvinner for vi vet ikke hva vi snakker om.

Hvem er "dere"?

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er et kvinneforum. Det hører til kvinneguiden som er en nettside for kvinner, og forumet tilhører siden.

Betyr det at menn ikke kan bruke siden eller tjenesten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Miklo Velka skrev:

Hvem er "dere"?

Betyr det at menn ikke kan bruke siden eller tjenesten?

Mannlige brukere.

Nei, det har jeg svart deg på før. Det er ikke ulovlig for menn å være medlem her. Om dere er ønsket av alle er noe annet.

Anonymkode: 798c7...869

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannlige brukere.

Så du farer altså med løgn igjen, og pålegger meg meninger eller utsagn som jeg ikke har, eller har kommet med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Miklo Velka skrev:

 

Så du farer altså med løgn igjen, og pålegger meg meninger eller utsagn som jeg ikke har, eller har kommet med?

Det er ikke løgn at mannlige brukere gjør dette nei.

Det er du som farer med løgn. Siter meg gjerne der jeg hevder at du Miklo Velka skriver dette eller slutt å spre løgner.

Anonymkode: 798c7...869

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Miklo Velka skrev:

 

Så du farer altså med løgn igjen, og pålegger meg meninger eller utsagn som jeg ikke har, eller har kommet med?

Er det å fare med løgn å si at flest menn voldtar fordi du ikke gjør det? Nei nettopp.

:rolleyes:

Anonymkode: 798c7...869

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De som føler seg krenket er menn. Det er en mannehatetråd per dusin kvinnehatende og kvinneobjektifiseringstråder og da skriiiiiker dere ut BUUUHUUUUUUU stakkars oss menn!!  :grine:  VI BLIR HAAAAATEEEEEEET! 

mens vi damer har sittet det siste halve året å sett på alle rumpeblekingstrådene, dama mi er vid, hu er feit og bleik, hun har hår på tissen, håret på tissen hennes er blondt(!), hun er for lav, hvordan få tilgang til analen hennes osv!!!

 

Er det rart vi er lei av de av dere som driver på slik her inne?? 

Anonymkode: c212b...9a9

Bøyer meg i støvet for deg altså! Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor moderatorene her ikke sparker ut alle sammen... Hadde vi gått inn på manneforumet å sakt det di sier til oss hadde vi blitt kicka på 1,2,3..... -TS

Anonymkode: b960a...cfc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er noen Ivar-ballonger alle sammen! 

Anonymkode: 1d14e...a49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er krenket ellers hadde du ikke svart i denne tråden. Du føler deg tydeligvis truffet. Noe jeg skjønner godt.

Anonymkode: 798c7...869

er ikke krenket i det hele tatt jeg er nokså rolig i forhold til deg :)  jeg blir vell ikke lei meg om noen her ikke liker menn på kvinneguiden. det er ts som er krenket her, med tonefallet, stor skrift og skal brølle om hvor fæle alle andre er. lev med at det er menn her også med andre meninger . her ta denne, så blir du mer krenket

59d.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bøyer meg i støvet for deg altså! Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor moderatorene her ikke sparker ut alle sammen... Hadde vi gått inn på manneforumet å sakt det di sier til oss hadde vi blitt kicka på 1,2,3..... -TS

Anonymkode: b960a...cfc

nei det tror jeg ikke. dere hadde nok bare fått en haug av motargumenter mot dere og tapt diskusjonen på kort tid. men ingen som hadde kastet dere ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, brownbrown skrev:

er ikke krenket i det hele tatt jeg er nokså rolig i forhold til deg :)  jeg blir vell ikke lei meg om noen her ikke liker menn på kvinneguiden. det er ts som er krenket her, med tonefallet, stor skrift og skal brølle om hvor fæle alle andre er. lev med at det er menn her også med andre meninger . her ta denne, så blir du mer krenket

 

Du føler deg truffet er derfor du svarer. Hadde du ikke gjort det hadde du ikke svart.

Er heller du som må akseptere at du ikke er velkommen på et kvinneforum av alle.
 

Anonymkode: 798c7...869

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du føler deg truffet er derfor du svarer. Hadde du ikke gjort det hadde du ikke svart.

Er heller du som må akseptere at du ikke er velkommen på et kvinneforum av alle.
 

Anonymkode: 798c7...869

absolutt ikke. det er du som lagde denne sytetråden . ergo du som er krenket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, brownbrown skrev:

absolutt ikke. det er du som lagde denne sytetråden . ergo du som er krenket

Jeg har ikke startet denne tråden nei.

Du som svarer, ergo er du truffet og føler du må forsvare deg. Godt du har nok selvinnsikt til å se at du burde føle deg truffet.

Anonymkode: 798c7...869

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...