Gå til innhold

Tines påskekrim 2017


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har dere klart å løse årets melkekartongkrim enda?

Fint hvis dere som vil røpe svaret gjør det usynlig med mindre man klikker :) 

Anonymkode: eea37...9a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, de er jo latterlige enkle, men så er de vel tenkt mest for de yngre.
Skulle ønske de var like vanskelige som på 90-tallet. Husker en familien vår brukte evigheter på å løse, og vi var ikke en gang 100% sikre da vi ringte for å få løsningen på 1. påskedag. Det handlet om en ransbølge, hvor de prøvde å finne ut neste dato ranerne ville slå til, hvis de allerede hadde ranet en bank 1. februar og 3. april. Da var svaret næringsinnholdet på kartongen; fett 1,2, protein 3,4 og karbohydrat 4,6, slik at neste ran ville skje 4. juni. Det var en god melkekrim, det! Nå er de som oftest løst før man har lest/sett ferdig bildene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bommet i år! :fnise:

Men jeg synes uansett ikke at voksne mennesker skal klage over nivået. Det er tross alt først og fremst for barn. 

Anonymkode: 0a9a8...d9a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løste den også ganske så enkelt, men syns det er artig uansett. Syns bare den kommer ut så altfor tidlig før påske....
Artig for hele familien hvert år ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enkel, som vanlig :)

Det morsommere er at det er en i slekta som aldri klarer disse, vedkommende er faktisk ganske intelligent og har bl.a. vært i Riksrevisjonen i årevis, men den visuelle intelligensen er nok under middels :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, JackIost skrev:

Veldig enkel, som vanlig :)

Det morsommere er at det er en i slekta som aldri klarer disse, vedkommende er faktisk ganske intelligent og har bl.a. vært i Riksrevisjonen i årevis, men den visuelle intelligensen er nok under middels :)

 

Jeg trodde det var kameramannen, og jeg er så flau. "Han bærer kameravesken i én hånd og kameraet i den andre. Eureka, det er fordi kameravesken hans er full av tyvegods!"

Anonymkode: 0a9a8...d9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde det var kameramannen, og jeg er så flau. "Han bærer kameravesken i én hånd og kameraet i den andre. Eureka, det er fordi kameravesken hans er full av tyvegods!"

Anonymkode: 0a9a8...d9a

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Friday, April 07, 2017 den 6.55, JackIost skrev:

Veldig enkel, som vanlig :)

Det morsommere er at det er en i slekta som aldri klarer disse, vedkommende er faktisk ganske intelligent og har bl.a. vært i Riksrevisjonen i årevis, men den visuelle intelligensen er nok under middels :)

 

Og din generelle er på bunn 😊 

Anonymkode: 2881f...14c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Og din generelle er på bunn 😊 

Anonymkode: 2881f...14c

Siden jeg gjorde det overlegent best på intelligenstesten blant de 60-70 som søkte på den forrige jobben jeg fikk, så er det lite sannsynlig at min generelle intelligens er på bunn :)

Den visuelle intelligensen er nok for øvrig ikke blant mine sterkeste, men god nok til at jeg alltid klarer Tines påskequiz relativt kjapt :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Wednesday, April 12, 2017 den 0.51, Maleficenta skrev:

Føler meg helt idiot. Jeg tar den aldri.

Stikkord :

 

 

 

 

Tenner!!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så dum når det kommer til tegneseriekrim! Men vet svaret takket være mitt 7 år gamle tantebarn, vi leste den sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...