Gå til innhold

Wunderland


NordicViking

Anbefalte innlegg

Vi følger livene til fem rånere og raggere i et miljø der bilen står i sentrum. De lever alle bekymringsfrie liv, men tiden holder på å ta dem igjen. Bare en ting er sikkert, uansett hva - raggen må gå. Premiere på TV2 Zebra og TV 2 Sumo onsdag 19. april kl. 22.00.

TV2 Zebra har hatt suksess med 'Fjorden Cowboys', og forsøker å følge opp dette med Halden-raggere i 'Wunderland'.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Wunderland er det kleineste jeg har sett. Dessverre er det sånn de lever (kjenner noen som har nøyaktig samme livsstil). De stinker Wunderbaum og dårlig parfyme, de ser ikke ut (altså det skjegget!), de sier at de ikke har behov for damer og at de bare er mas, men det er kanskje ikke art de lager seg sånne små løgner når ingen jenter har lyst på noen som er parfymert med Wunderbaum og ikke ha større drømmer i livet en å kjøpe seg noe nytt til bilen. Tar rednecks og fjorden cowboys any day(!) over det der. 

Anonymkode: 78d07...76a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det er en litt artig serie jeg :) Gøy å se rånerne fra "innsiden" og se at de er mer enn bråk og fanteri :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flaut å se han feite fyren breie seg og snakke om damer (i flertall faktisk, som om dèt noensinne har skjedd) som noe som burde stenges inn i et bur og kastes et kjøttbein til, og at det er "bortkastet energi" å ha sex, og at han synes sex er meningsløst og dersom dama ikke blir raskt nok vår som kjører han "tørt". Det var så idiotisk latterlig. Skjønner ikke at TV2 tillater seg å sende noe slikt drit. Den stakkars puddingen har nok knapt hatt sex, verken tørt eller vått, og sjansene for at bamsemumsen skal få seg noen jobb etter dette reduseres til utrolig nok mindre enn hva sjansene var før episoden ble sendt for alle vinder. Halleluja, way to go.

Anonymkode: e35d5...4ac

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er litt artig jeg :) Hvor unge og dumme de er, og at man antagelig har vært like dum en gang selv :fnise:

Lo så jeg skreik av Torodd og damepreiket hans :rulle: Det hadde han tydeligvis IKKE peiling på, men prøver å leke tøff og late som han har masse erfaring :fnise:

Anonymkode: f987f...d9e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lo så jeg skreik av Torodd og damepreiket hans :rulle: Det hadde han tydeligvis IKKE peiling på, men prøver å leke tøff og late som han har masse erfaring :fnise:

Anonymkode: f987f...d9e

Tenkte det samme da jeg så det. :laugh:

"Forspill, det er kjedelig det. Gi dem en dildo, så får de gi beskjed når de er klar..... eller så kjører man tørt." :hoho:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en av låtene som vi har hørt flere ganger i 'Wunderland'. :reise:

"Raggen går mellan pattar och lår......".

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før pleide jeg å se på Sinnasnekker'n, Luksusfellen og Paradise Hotel for å føle meg bedre. Jeg har sett det og tenkt at "Jaja, jeg nailer kanskje ikke livet, men jeg skakkjører ikke økonomien min, ramponerer huset eller tror at livet er et lære." Men nå har jeg sett så mye på det. Heldigivs kom Wunderland! Når jeg ser det, så føler jeg faktisk at jeg nailer livet ganske greit :nori:

Anonymkode: 7f7c1...65b

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes programmet er morsomt jeg. Jeg liker at man ser folk som er ærlige og 100% seg selv. Tenk dersom alle mennesker var helt like, både utseende og person, hvor kjedelig hadde det ikke vært. Det er ikke alle som passer inn i A4 livet, det gjør ikke jeg heller. Til tross for noen tragiske meninger om kvinner så kjenner jeg at jeg blir inspirert til å leve her og nå, være meg selv, og verdsette vennskap. :)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må huske at de fleste av disse er veldig unge. Jeg bodde noen år på bygda selv og kjenner at par som var som disse guttene. De har vokst opp til å bli helt vanlige mennesker de også selv om de hadde en litt "fargerik" ungdomstid :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som begynner å irritere meg over Mats?

Han sitter på med Bakken hele tia, har ikke egen bil, hjelper ikke Bakken med bilen sin når han har problemer fordi han skal se fotball, og reiser med andre til Västerås mens Bakken ser ut til å måtte bli hjemme pga bilen?

Anonymkode: f987f...d9e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Dama til Bakken, Martha, hun virker skikkelig kontrollerende, sjalu og sur. Bare måten hun snakker til Bakken på, i en negativ og bedrevitende tone.

Anonymkode: 69d47...767

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.5.2017 den 21.07, AnonymBruker skrev:

Bare jeg som begynner å irritere meg over Mats?

Han sitter på med Bakken hele tia, har ikke egen bil, hjelper ikke Bakken med bilen sin når han har problemer fordi han skal se fotball, og reiser med andre til Västerås mens Bakken ser ut til å måtte bli hjemme pga bilen?

Anonymkode: f987f...d9e

Nå har han vel fått seg egen amerikansk bil, visstnok kjøpt ganske billig. Raggen må gå.  :laugh:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg eller er det ingen som ser en bromance mellom Mats og Bakken? 

Anonymkode: 21f7b...706

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kuken går :fnise: Digger Torodd og de fra Skjåk. Feteste dialektene EVER.

Anonymkode: 846a2...50b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.6.2017 den 10.50, AnonymBruker skrev:

Kuken går :fnise: Digger Torodd og de fra Skjåk. Feteste dialektene EVER.

Anonymkode: 846a2...50b

Du får pule fettklumpen Torodd da, så han kan få vite hvordan ordentlig sex skal være 😜 Han får vel ikke kuken stående engang, heller ikke sikkert den er synlig 😜😂

Anonymkode: 04f80...386

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.4.2017 den 10.17, Cyrus skrev:

Disse menneskene representerer på ingen måte haldensere, bare så det er presisert 😜😅

Er du ogs haldenser? 😃

Anonymkode: 04f80...386

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.4.2017 den 13.39, AnonymBruker skrev:

Flaut å se han feite fyren breie seg og snakke om damer (i flertall faktisk, som om dèt noensinne har skjedd) som noe som burde stenges inn i et bur og kastes et kjøttbein til, og at det er "bortkastet energi" å ha sex, og at han synes sex er meningsløst og dersom dama ikke blir raskt nok vår som kjører han "tørt". Det var så idiotisk latterlig. Skjønner ikke at TV2 tillater seg å sende noe slikt drit. Den stakkars puddingen har nok knapt hatt sex, verken tørt eller vått, og sjansene for at bamsemumsen skal få seg noen jobb etter dette reduseres til utrolig nok mindre enn hva sjansene var før episoden ble sendt for alle vinder. Halleluja, way to go.

Anonymkode: e35d5...4ac

Se på det med litt humor da. Jeg tror nok ikke han mener alt han sier ;) Tar du alt standup-komikere sier seriøst også? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...