Gå til innhold

Prison Break: Sequel


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Dett var dett. Jeg synes 9 episoder blir for lite til å fortelle hva som skjedde med Michael, få ham ut av fengselet, og deretter hjem igjen. Det blir for mange "snarveier" i handlingen, og jeg synes hele sesongen lider under det. Ble litt skuffet, og synes dette var en av de dårlige sesongene. Men scenen i fengselet i Fox River helt til slutt var bra!  :popcorn:  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne sesongen begynte bra, men avsluttet elendig. Grusom avslutning i mine øyne. Håper de satte et endelig punktum nå.

Anonymkode: 06a8c...454

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.5.2017 den 21.19, Winza/Jacklost skrev:

Han ble aldri sett mer etter første episode i sesong 4, rart :klo:

Viser bare at ingenting henger på greip i denne serien. Sesong 5 var bare en melkeku, håp om å tjene noen ekstra penger, noe av det største makkverket jeg har sett.

Anonymkode: 06a8c...454

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likte denne sesongen, men jeg må innrømme at jeg ble litt skuffet over avslutningen. Sesong 1 vil alltid være best!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Høh. Så sesongen som går på TV nå er en reprise??? Veldig glad jeg fant den tilfeldigvis og fikk sett de to første episodene denne uka i hvert fall. Har hatt ganske mange heite fantasier om de gutta der opp gjennom årene. :ninuskapus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Herregud skal de melke denne møkka enda mer..

Anonymkode: 06a8c...454

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud skal de melke denne møkka enda mer..

Anonymkode: 06a8c...454

De har melket kua tom for melk, nå tapper de den for blod..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Winza skrev:

Har ikke noe imot enda mer av Prison Break, men da må man ha en god historie. Sesong 5 synes jeg var svak, og holdt ikke mål. Det beste hadde kanskje vært en helt ny besetning i et helt annet fengsel, uten noen koblinger til tidligere aktører. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza
17 minutter siden, NordicViking skrev:

Har ikke noe imot enda mer av Prison Break, men da må man ha en god historie. Sesong 5 synes jeg var svak, og holdt ikke mål. Det beste hadde kanskje vært en helt ny besetning i et helt annet fengsel, uten noen koblinger til tidligere aktører. 

Enig, synes de har dratt denne historien for langt. Håper de heller rebooter serien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...