Gå til innhold

Prison Break: Sequel


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Gjest Winza

Den nye sesongen starter 22:00 på torsdag på Viasat 4. Gleder med sånn :D Det blir 9 episoder, flere her so gleder seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal nå få med meg første episode, så får vi se hva det blir til videre. Likte de to første sesongene, men så gikk det nedover.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
Akkurat nå, NordicViking skrev:

Jeg mener å huske at Bagwell ikke fikk immunitet og ble sendt tilbake i fengsel. Men i reklamen for sesong 5 ser det ut til at han er sluppet fri.  :klo:

Han har vel sonet ferdig da :) Har tross alt gått veldig mange år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Winza/Jacklost skrev:

Han har vel sonet ferdig da :) Har tross alt gått veldig mange år

Satt ikke han inne på livstid for mord? Må ha blitt benådet da. Vi får vel en forklaring i første episode vil jeg tro.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sesong 4 var jo helt bortkastet, så vi for se. Gleder meg mer til Twin Peaks... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hemmingroad skrev:

Sesong 4 var jo helt bortkastet, så vi for se. Gleder meg mer til Twin Peaks... 

Twin Peaks kan bli interessant.... premiere i USA i mai.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 time siden, Hemmingroad skrev:

Sesong 4 var jo helt bortkastet, så vi for se. Gleder meg mer til Twin Peaks... 

Vi hadde jo ikke fått historien uten sesong 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.4.2017 den 11.31, MarianneE skrev:

Har gledet meg lenge! 

Jeg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Dumt det bare er 9 episoder men jeg er bare glad for at vi får en anerledes slutt på serien :) Så samt ikke han faktisk dør på ekte denne gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Winza/Jacklost skrev:

Dumt det bare er 9 episoder men jeg er bare glad for at vi får en anerledes slutt på serien :) Så samt ikke han faktisk dør på ekte denne gangen

Skal bli interessant å høre hva som skjedde. Var det en helt annen persons kropp som ble gravlagt, og var denne kroppen så ille tilredt at man ikke kunne kjenne personen igjen? Og hvorfor ble dette gjort? Og hvem sto bak? Og..... nei, nå blir jeg helt revet med. Gleder meg til første episode!  :popcorn:  :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza

Akkurat sett første episode, skikkelig kjekt å se nye episoder av Prison Break igjen :D Husker jeg så på serien i 2008-2009 og følgte med i løpet av et år med å se dem på DVD og så serie finalen i september. Er veldig glad for å endelig kunne se det igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Froning

Gleder meg! :)

Håper at konseptet ikke er en utvannet versjon av originalkonseptet. Det hadde vært litt typisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal se den ikveld. Gleder meg. :D

Anonymkode: af9fe...4d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel fått slakt overalt, så neppe verdt å kaste bort tiden på å se på dette :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 minutt siden, JackIost skrev:

Har vel fått slakt overalt, så neppe verdt å kaste bort tiden på å se på dette :)

 

Det 9,7 ut av 10 på imdb så nei er ikke slaktet :) Synes episoden var utrolig bra :) Så om man likte serien så er dette verdt å se på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...