Gå til innhold

Gave til innflytningsfest?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har et par godt voksne venner som er utenlandske og bodde i en helt innredet bolig. Nå kjøpte de seg et hus har har ingenting bortsett fra en sofa, TV-benk (ikke TV :), laptop, hagemøbelgruppe og personlige saker. Hva hadde du gitt i gave på en innflytningsfest?

Anonymkode: 18d7a...ffb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Potteplante, stearinlys, en pose god kaffe eller noe annet rimelig. Møbler og pyntegjenstander ønsker de nok å velge ut selv. 

Anonymkode: 65301...fcb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gavekort på møbelbutikk eller kjøpesenter, en plante og en flaske vin😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har et par godt voksne venner som er utenlandske og bodde i en helt innredet bolig. Nå kjøpte de seg et hus har har ingenting bortsett fra en sofa, TV-benk (ikke TV :), laptop, hagemøbelgruppe og personlige saker. Hva hadde du gitt i gave på en innflytningsfest?

Anonymkode: 18d7a...ffb

Gavekort på kremmerhuset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker mer på praktiske ting. De trenger jo alt, høres det ut som. Planter og lysestaker er vel det siste de trenger.

Tenker mer i banen vannkoker, skjærebrett, knivsett, kasserolle o.l.

 

Anonymkode: 18d7a...ffb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raindrops

Det avhenger mye av budsjettet ditt og hva de faktisk trenger, men gode kniver har alle som lager mat bruk for tenker jeg. Det er iallefall noe jeg ville ønsket meg selv, og der er det også vanskelig å trå feil med hensyn til stil. Kniver er stort sett kniver i utseende, men gode kniver kan fort koste en del og være en fin gave.

Endret av Raindrops
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste et innlegg en gang som omhandlet innflyttingsgaver - der var de ei som foreslo brannslukkingsapparat. Syns egentlig det var  en god ide

Anonymkode: c7bce...46d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også at brannslukkingsapparat var en god idé, kan eventuelt legge til en brødkurv utenom :) 

Anonymkode: 527ed...02e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å gå sammen med noen andre som skal dit og spleise på et (litt dyrere) gavekort på en interiørbutikk/møbelforretning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gavekort på elkjøp :) De trenger jo en ny TV. Og hvis de ikke vil kjøpe det nå, så er det masse annet der de kan trenge.

Anonymkode: 7e139...013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...