Gå til innhold

Invitere til fest/bursdag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal invitere til bursdag i løpet av helgen. Bursdagen er rundt 1 mai men ønsker å invitere tidlig. 

Er noen jeg er sikker på at jeg skal invitere, men ønsker å invitere noen fra klassen. Jeg går påbygg på 3 året og kommer ikke like godt over ens med alle, som er helt vanlig. Er noen jeg kunne tenke meg å innbitte og andre som er helt utelukket. 

Men er ei jente i klassen som er litt utenfor resten. Hun er kjempe hyggelig men veldig beskjeden. Bør jeg invitere ho? Prøver å inkludere ho i klassen og spørre om hun vil sitte med oss i friminuttene og gruppearbeid osv. 

En annen jeg snakker litt med i timene (hun sitter forran meg) er veldig festjente. Ho fester hver onsdag,fredag og lørdag. Ho røyker hasj i helgene men er veldig hyggelig. Er redd for å bli innblandet i noe tull om jeg inviterer ho. Bør jeg invitere ho? 

Anonymkode: 9ed31...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest puttee

Hvor gammel er du? Du inviterer såklart di du vil ha sammen med deg på bursdagen :) Uansett om de "passer sammen" eller ikke. Men hvis du er ung, forstår jeg usikkerheten. Jeg er i midten av 20-årene og inviterer akkurat de jeg har lyst skal komme :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, puttee skrev:

Hvor gammel er du? Du inviterer såklart di du vil ha sammen med deg på bursdagen :) Uansett om de "passer sammen" eller ikke. Men hvis du er ung, forstår jeg usikkerheten. Jeg er i midten av 20-årene og inviterer akkurat de jeg har lyst skal komme :) 

Jeg er 20/blir 21, men flere i klassen er eldre. Eldste er 37 å yngste er 19/blir 20

 

Anonymkode: 9ed31...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 20/blir 21, men flere i klassen er eldre. Eldste er 37 å yngste er 19/blir 20

 

Anonymkode: 9ed31...8ee

Okei. Som sagt, inviter de DU har lyst skal komme :) 

Anonymkode: 3e2e7...f95

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal invitere til bursdag i løpet av helgen. Bursdagen er rundt 1 mai men ønsker å invitere tidlig. 

Er noen jeg er sikker på at jeg skal invitere, men ønsker å invitere noen fra klassen. Jeg går påbygg på 3 året og kommer ikke like godt over ens med alle, som er helt vanlig. Er noen jeg kunne tenke meg å innbitte og andre som er helt utelukket. 

Men er ei jente i klassen som er litt utenfor resten. Hun er kjempe hyggelig men veldig beskjeden. Bør jeg invitere ho? Prøver å inkludere ho i klassen og spørre om hun vil sitte med oss i friminuttene og gruppearbeid osv. 

En annen jeg snakker litt med i timene (hun sitter forran meg) er veldig festjente. Ho fester hver onsdag,fredag og lørdag. Ho røyker hasj i helgene men er veldig hyggelig. Er redd for å bli innblandet i noe tull om jeg inviterer ho. Bør jeg invitere ho

Anonymkode: 9ed31...8ee

Her er det en usalig blanding av "hun" og "ho". "Hun" er korrekt bokmål. "Ho" er nynorsk og ellers bygdedialekt. Ifølge reglene på KG må man skrive enten bokmål eller nynorsk.

Anonymkode: 70107...042

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her er det en usalig blanding av "hun" og "ho". "Hun" er korrekt bokmål. "Ho" er nynorsk og ellers bygdedialekt. Ifølge reglene på KG må man skrive enten bokmål eller nynorsk.

Anonymkode: 70107...042

Hvor står det at det skal være skrevet på enten bokmål eller nynorsk? I reglene står det: "Innlegg som posten på Kvinneguiden skal være skrevet på bokmål eller nynorsk(...)".

meeeen tror de fleste forstår forskjellen og bryr seg blankt

Anonymkode: 9ed31...8ee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Inviter vennene dine i klassen. Inviter hun som er litt utenfor også med mindre hun er 20 år eldre enn resten av gjestene. Hvis hun med hasjen er eneste som blir utelatt i den aldersgruppen blir det litt dumt. Hvis du aldri er med henne vil ingen reagere på at du ikke ber henne, hvis du også utelater andre i samme aldersgruppe.

Anonymkode: b9a32...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal invitere til bursdag i løpet av helgen. Bursdagen er rundt 1 mai men ønsker å invitere tidlig. 

Er noen jeg er sikker på at jeg skal invitere, men ønsker å invitere noen fra klassen. Jeg går påbygg på 3 året og kommer ikke like godt over ens med alle, som er helt vanlig. Er noen jeg kunne tenke meg å innbitte og andre som er helt utelukket. 

Men er ei jente i klassen som er litt utenfor resten. Hun er kjempe hyggelig men veldig beskjeden. Bør jeg invitere ho? Prøver å inkludere ho i klassen og spørre om hun vil sitte med oss i friminuttene og gruppearbeid osv. 

En annen jeg snakker litt med i timene (hun sitter forran meg) er veldig festjente. Ho fester hver onsdag,fredag og lørdag. Ho røyker hasj i helgene men er veldig hyggelig. Er redd for å bli innblandet i noe tull om jeg inviterer ho. Bør jeg invitere ho? 

Anonymkode: 9ed31...8ee

Gjør som på barneskolen, inviter alle jentene så ikke noen føler seg utenfor. så slipper du å velge og :)

 

Anonymkode: 12ca1...8ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du i alle fall burde invitere den hyghelige og sjenerte jenta. Tenk så glad hun blir hvis hun blir inva og føler hun ikke blir ignorert😊

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også bursdag rundt 1 mai og har allerede invitert. Inviterte de jeg vil ha der. Endel fra jobben, men ikke alle.

Hvis disse jentene er noen du vil ha på bursdagen din synes jeg du skal invitere de. Hun sjenerte blir sikkert kjempeglad og hun som røyker hasj skjønner nok at hun ikke skal ha med noe sånt til deg. Det går nok helt fint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...