Gå til innhold

skal jeg vente lenge..!?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg møte en fin fyr i slutten av august i fjor, etter 3 mnd. med dating ble vi kjærester. Etter 4 mnd som kjærester dumpet han meg. Vi hadde det fint når vi var sammen, både fysisk og psykisk (begge var enige om akkurat det.)

Men han var så dårlig på å ta kontakt/initiativ når vi ikke var sammen.Han liker ikke å sende meldinger, eller snakke så mye i telefonen og han er typen som trenger en del tid for seg selv og liker sitt eget selskap. Jeg er litt motsatt men aksepterte at vi ikke trengte å være sammen hele tiden.

Men jeg gå utrykk for at det hadde vært veldig fint å få noe form for oppmerksomhet når vi var i fra hverandre, for jeg mener å kunne kommunisere daglig er viktig i et forhold(vært fall på det stadiet vi var i). Han prøvde litt, men jeg begynte å irritere meg med tiden,  jeg ble usikker på om jeg i det helte tatt kom til å høre noe i fra han, begynte å lure på om han i det hele tatt tenkte på meg.

Og brukte litt for mye energi på det dessverre. Når jeg spurte han sa han at han tenkte på meg ofte. Så da burde det ikke være så vanskelig å bare gi litt lyd fra seg eller en koselig melding ? ikke mye jeg forlangte ?

Han hadde før meg vært singel i 5 år, og vant til å være alene  og mente at han trengte tid på å omstille seg og at jeg måtte være tålmodig med han.

Jeg har ikke tatt kontakt siden det ble slutt og heller ikke han, har en rolig "magefølelse", hva enn nå det er en indikasjon på.

Tror han fikk "kalde føtter" og muligens vil angre seg om en stund, på grunn av at vi hadde det så bra sammen.

Noen her som har erfaring med en slik situasjon ?

Anonymkode: d4e78...362

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Froning
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror han fikk "kalde føtter" og muligens vil angre seg om en stund, på grunn av at vi hadde det så bra sammen.

Noen her som har erfaring med en slik situasjon ?

Anonymkode: d4e78...362

Alt jeg kan si er at å sette livet sitt på vent for en som har dumpet deg vil tære på selvrespekten din i lengden. Det er vel tydelig at dere ikke var en så perfekt match som du ønsker å tro så jeg anbefaler deg å gå videre så møter du en du klikker bedre med til slutt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er spørsmålet om noen har vært borti en sånn fyr? Om så: joda, noe lignende. Jeg liker at han har sine egne greier, så kan jeg også ha mitt liv. Lurer iblant på om han egentlig er interessert, siden jeg er vant til å få mer oppmerksomhet, men han forsvinner ikke, så da er det jo greit.

Anonymkode: ae7c8...b05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg møte en fin fyr i slutten av august i fjor, etter 3 mnd. med dating ble vi kjærester. Etter 4 mnd som kjærester dumpet han meg. Vi hadde det fint når vi var sammen, både fysisk og psykisk (begge var enige om akkurat det.)

Men han var så dårlig på å ta kontakt/initiativ når vi ikke var sammen.Han liker ikke å sende meldinger, eller snakke så mye i telefonen og han er typen som trenger en del tid for seg selv og liker sitt eget selskap. Jeg er litt motsatt men aksepterte at vi ikke trengte å være sammen hele tiden.

Men jeg gå utrykk for at det hadde vært veldig fint å få noe form for oppmerksomhet når vi var i fra hverandre, for jeg mener å kunne kommunisere daglig er viktig i et forhold(vært fall på det stadiet vi var i). Han prøvde litt, men jeg begynte å irritere meg med tiden,  jeg ble usikker på om jeg i det helte tatt kom til å høre noe i fra han, begynte å lure på om han i det hele tatt tenkte på meg.

Og brukte litt for mye energi på det dessverre. Når jeg spurte han sa han at han tenkte på meg ofte. Så da burde det ikke være så vanskelig å bare gi litt lyd fra seg eller en koselig melding ? ikke mye jeg forlangte ?

Han hadde før meg vært singel i 5 år, og vant til å være alene  og mente at han trengte tid på å omstille seg og at jeg måtte være tålmodig med han.

Jeg har ikke tatt kontakt siden det ble slutt og heller ikke han, har en rolig "magefølelse", hva enn nå det er en indikasjon på.

Tror han fikk "kalde føtter" og muligens vil angre seg om en stund, på grunn av at vi hadde det så bra sammen.

Noen her som har erfaring med en slik situasjon ?

Anonymkode: d4e78...362

Oi. Har jeg skrevet et innlegg jeg har glemt at jeg har skrevet...??

Kunne ha skrevet dette bortimot ordrett. Du vet ikke selv, men du er forferdelig heldig. At det ble slutt såpass fort.  For vi har vært sammen i 3 år nå. 3 år med konstante problemer og friksjon, AKKURAT pga det du skriver. At han ikke tar kontakt når han er borte. At selv ei mld er mye å forlange. At han hadde vært singel lenge før han traff deg, og hadde blitt vant til å være alene, og likte å være alene. At du måtte være tålmodig med ham.

Vet du. Føkk dem. For noe tull. Så egoistisk å dra et menneske inn i livene sine, og innbille oss til å tro at det er plass for oss der, når de har mer enn nok med sine egoistiske tilværelser.

Vær så snill, tro på meg. Det finnes menn, haugevis av menn, som du ikke må kjempe for å beholde plassen hos, godta all mulig bs, fire på egne behov, for at han skal fortsette å leve singellivet, selv om han er sammen med deg.

Jeg er deg 2,5 år senere, hvis det ikke hadde gått som det hadde gått, og tro meg - du vil ikke være meg.

Anonymkode: 97b33...f55

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann som er forelsket vil gå gjennom ild og vann for å være sammen med den han vil ha. Og ingenting står i veien for at han kan sende meldinger hver eneste dag. Det er snakk om hvordan han prioriterer.
Jeg tror det riktige her er å gi ham litt frihet til å finne ut av det selv (hvis du klarer det så burde du fokusere på å gjøre deg selv bedre, å fylle livet med glade ting).
Det er et ordtak som sier: Om du elsker noen så sett h*n fri. Om h*n kommer tilbake til deg så er h*n din, om ikke så var h*n aldri din.
 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Even with cold feet you have to treat a woman write and with respect. I seriously would have at least called and told you what's on my mind. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen min er heller ikke på mobilen sin mye eller opptatt av sånt. Men jeg reagerer motsatt enn deg, da. Jeg synes det er attraktivt og det var noe vi snakket om på første date ;) 

Dere passer nok bare ikke sammen

Anonymkode: 764d4...ef3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg møte en fin fyr i slutten av august i fjor, etter 3 mnd. med dating ble vi kjærester. Etter 4 mnd som kjærester dumpet han meg. Vi hadde det fint når vi var sammen, både fysisk og psykisk (begge var enige om akkurat det.)

Men han var så dårlig på å ta kontakt/initiativ når vi ikke var sammen.Han liker ikke å sende meldinger, eller snakke så mye i telefonen og han er typen som trenger en del tid for seg selv og liker sitt eget selskap. Jeg er litt motsatt men aksepterte at vi ikke trengte å være sammen hele tiden.

Men jeg gå utrykk for at det hadde vært veldig fint å få noe form for oppmerksomhet når vi var i fra hverandre, for jeg mener å kunne kommunisere daglig er viktig i et forhold(vært fall på det stadiet vi var i). Han prøvde litt, men jeg begynte å irritere meg med tiden,  jeg ble usikker på om jeg i det helte tatt kom til å høre noe i fra han, begynte å lure på om han i det hele tatt tenkte på meg.

Og brukte litt for mye energi på det dessverre. Når jeg spurte han sa han at han tenkte på meg ofte. Så da burde det ikke være så vanskelig å bare gi litt lyd fra seg eller en koselig melding ? ikke mye jeg forlangte ?

Han hadde før meg vært singel i 5 år, og vant til å være alene  og mente at han trengte tid på å omstille seg og at jeg måtte være tålmodig med han.

Anonymkode: d4e78...362

Du nevner at dere har hatt det fint både fysisk og psykisk og var enige om det. 

Han vil ha litt tid for seg selv innimellom og har svart deg med at han trenger tålmodigheten din.

Du lurte på om han i det hele tatt tenker på deg, han svarer at han tenker på deg.

Han har vært singel i fem år..(Hvor lenge har du vært singel, ts?) Og trenger tid til å omstille seg et forhold. 

Når han var for seg selv, så var kontaktnivået dårlig. Du vil ha kontakt hver dag (fair, synes jeg!) men hvor mye kontakt er det snakk om her? Du nevner at du brukte mye energi på dette. 

En melding er ikke mye å forlange, nei. Men hvis man er med venner eller for seg selv, så er det ikke så lett å sende meldinger hele tiden. 

 

Anonymkode: 76cd9...c1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du nevner at dere har hatt det fint både fysisk og psykisk og var enige om det. 

Han vil ha litt tid for seg selv innimellom og har svart deg med at han trenger tålmodigheten din.

Du lurte på om han i det hele tatt tenker på deg, han svarer at han tenker på deg.

Han har vært singel i fem år..(Hvor lenge har du vært singel, ts?) Og trenger tid til å omstille seg et forhold. 

Når han var for seg selv, så var kontaktnivået dårlig. Du vil ha kontakt hver dag (fair, synes jeg!) men hvor mye kontakt er det snakk om her? Du nevner at du brukte mye energi på dette. 

En melding er ikke mye å forlange, nei. Men hvis man er med venner eller for seg selv, så er det ikke så lett å sende meldinger hele tiden. 

 

Anonymkode: 76cd9...c1e

Jeg har var singel i nesten  3 år før jeg møte han. Det kunne gå en hel dag uten at jeg hørte noe . Som regel tok jeg kontakt. Jeg gå utrykk for at jeg satt pris på en enkel tekstmelding, som det å skrive: ha en fin dag, tenker på deg, gleder meg til å se deg osv...men det lå tydeligvis ikke i hans natur, som han selv sa er han mer en person som uttrykker seg fysisk(tenker da ikke på sex) enn verbalt. Jeg burde kanskje bare ha akseptert det men det ble vanskelig...Jeg hadde behov for mer og han kunne ikke gi det..

Anonymkode: d4e78...362

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Froning skrev:

Alt jeg kan si er at å sette livet sitt på vent for en som har dumpet deg vil tære på selvrespekten din i lengden. Det er vel tydelig at dere ikke var en så perfekt match som du ønsker å tro så jeg anbefaler deg å gå videre så møter du en du klikker bedre med til slutt ;)

Det var det :) vi hadde det veldig fint altså men ja som du sier, tydeligvis ikke ikke den perfekte matchen. Og jeg venter ikke i den forstand, bare håper at han innser at han tok et dumt valg. Men om jeg møter noen andre så er det forseint. Må bare bli klar for det først.

Anonymkode: d4e78...362

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det var det :) vi hadde det veldig fint altså men ja som du sier, tydeligvis ikke ikke den perfekte matchen. Og jeg venter ikke i den forstand, bare håper at han innser at han tok et dumt valg. Men om jeg møter noen andre så er det forseint. Må bare bli klar for det først.

Anonymkode: d4e78...362

Hvorfor tok han et dumt valg?

Anonymkode: 7f870...2f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tok han et dumt valg?

Anonymkode: 7f870...2f6

Er ny her jeg, må jeg trykke på siter for å svare ? Jo, fordi jeg mener det er dumt at vi ikke er sammen og at jeg er ei bra dame ;) 

Anonymkode: d4e78...362

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ny her jeg, må jeg trykke på siter for å svare ? Jo, fordi jeg mener det er dumt at vi ikke er sammen og at jeg er ei bra dame ;) 

Anonymkode: d4e78...362

Han tok ikke et dumt valg, ts. Han tok et trist, men nødvendig, valg. 

Eksen min var deg, jeg var typen din. Husker at jeg konstant hadde dårlig samvittighet hvis jeg ikke hadde skrevet noe på en stund, husker en gang jeg var ute med noen venner så kom en fremmed jente bort til meg og sa "Du, legg bort telefonen. Ikke skriv meldinger til han hele tiden". På hans side hadde han det ikke bra han heller, gikk rundt å tenkte at han ikke var savnet og prioritert. Dere hadde det jo ikke bra sammen når det var sånn? 

Anonymkode: 0e886...651

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er spørsmålet om noen har vært borti en sånn fyr? Om så: joda, noe lignende. Jeg liker at han har sine egne greier, så kan jeg også ha mitt liv. Lurer iblant på om han egentlig er interessert, siden jeg er vant til å få mer oppmerksomhet, men han forsvinner ikke, så da er det jo greit.

Anonymkode: ae7c8...b05

hmm..Jeg gnagde for mye om akkurat det der, men igjen jeg ønsket mer av han. Jeg stolte på han men ble bare så usikker på om han virkelig ville det her like mye som meg.

Anonymkode: d4e78...362

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man er forelsket i noen vil man vel være med dem hele tiden. Jeg skjønner godt dette med alenetid og liker selv å ha litt tid for meg selv når et forhold har vart en stund, men i forelskelsens rus pleier vel behovet for alenetid å bli drastisk redusert for de fleste?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han tok ikke et dumt valg, ts. Han tok et trist, men nødvendig, valg. 

Eksen min var deg, jeg var typen din. Husker at jeg konstant hadde dårlig samvittighet hvis jeg ikke hadde skrevet noe på en stund, husker en gang jeg var ute med noen venner så kom en fremmed jente bort til meg og sa "Du, legg bort telefonen. Ikke skriv meldinger til han hele tiden". På hans side hadde han det ikke bra han heller, gikk rundt å tenkte at han ikke var savnet og prioritert. Dere hadde det jo ikke bra sammen når det var sånn? 

Anonymkode: 0e886...651

Kjenner "oss"igjen i det du skriver, dårlig samvittighet, ikke prioritert... forskjellig tankegang på hva man forventer i et forhold. Jeg ser den. Men det som er synd for min del at det var bra. Ble ikke slutt fordi vi ikke hadde det fint sammen men fordi vi ikke hadde nok tid sammen. Litt rart i mitt hode. Men livet går videre og nye mennesker vil komme å gå.

Anonymkode: d4e78...362

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Froning
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var det :) vi hadde det veldig fint altså men ja som du sier, tydeligvis ikke ikke den perfekte matchen. Og jeg venter ikke i den forstand, bare håper at han innser at han tok et dumt valg. Men om jeg møter noen andre så er det forseint. Må bare bli klar for det først.

Anonymkode: d4e78...362

Har vært i dine sko og jeg endret synet mitt på eksen etterhvert når jeg kom over bruddet. Klandrer deg ikke for at du tenker som du gjør for jeg var ikke bedre selv :P

Gi deg selv tid, men ikke dyrk det. Mine konkrete råd.

Lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...