Gå til innhold

Tips til vennegaver gutt 9-10 år.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har gode tips til vennebursdagsgaver (rundt 100 kr i pris) for gutter i alder 9-10 år. :)

Anonymkode: f5add...eba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi ga alltid bare penger i vennebursdager. Man får jo ikke så mye for en 100-lapp og for unger så kan jo ikke penger en kjip gave. De har jo ingen inntekt samtidig som de ønsker seg  alt mulig de ikke har råd til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med noe Star Wars-stæsj fra lekebutikken? :)

Eller gavekort på kino? Det koster vel kanskje 70-80 kroner for ett, og man bør kanskje gi to stk. En 10-åring vil neppe gå alene på kino.

Ooh, eller det spillet; BeanBoozled. Det ga jeg til familens 10-åring, og det ble stor stas! Hele familien (fra 7 til 60 år) ble helt gæren. Morsomt, spesielt for gutter som synes det er litt ekstra gøy med ekle ting :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøker! Det er veldig ofte salg på bøker, og du kan få flotte bøker til rundt hundrelappen.

Anonymkode: 04fe8...52e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har resignert og havnet i den gjengen som gir penger - her gir vi en hundrelapp.
Ellers kan det være kult med Imaginators-figurer, om dette er et spill mottaker har.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen til mannen er 8 år, og jeg er den som handler gaver her i huset:) tøff caps, solbriller, legge penger inni en ballong du blåser opp, miniski, nerf evt nerf tilbehør, mobildeksel, finger skateboard, tøffe sykkelhandsker, bøker (kaptein supertruse bøkene er sinnsykt morsomme!! Guttungen ler så han griner, og det gjør vi voksne og:P) 

Anonymkode: 1b165...dcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...