Gå til innhold

Irriterer du deg over kristne...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som til stadighet siterer bibelvers?

Anonymkode: 28507...b96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner ingen som gjør det.

Eneste jeg kjenner irritasjon over er når KRF politikere til stadighet bruker "partiets sjel" når saker skal diskuteres.  Akurat som de andre partiene på vike siden vi tross alt har koblingen kristent parti og sjel med i bildet og derfor er EKSTRA viktg. Viktigere enn de andres synspunkter...

fanesaker eller viktige saker er ikke nok. Sjel faktisk...

Jada...

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aragorn II Elessar

Har aldri truffet noen i det virkelige liv som gjør det. Men har sett en her på KG som gjør det. Og ja det er litt irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleide å irritere meg mye over kristne og kristendom før da jeg var yngre, ikke nødvendigvis fordi de siterer bibelvers, men fordi jeg generelt syntes de var litt "innvaderende". Men etter mange år med massinnvandring til Norge fra muslimske land, har jeg vel innsett at kristne er relativt fine mennesker, og at kristendommen er en relativt fin og oppbyggelig religion - hvis en først skal ha en religion. Så nå sympatiserer jeg heller med dem, fordi jeg opplever det som litt "urettferdig" at de skal få så mye tyn bare fordi de tåler det så godt. Nå tenker jeg som så at kampen for å sekularisere de kristne er vunnet for lenge siden, og at det har lite for seg å fortsette å piske en død hest.

Anonymkode: 9d05b...bba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri møtt noen som det. Når jeg tenker på det, tror jeg ikke jeg kjenner noen som er særlig religiøse. 

Anonymkode: a363b...105

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irriterte meg over enkelte som maste om at jeg måtte ta imot Jesus da jeg var yngre. Men at voksene folk kan sitte å si seriøst at de er mer glad i jesus enn sine egne barn er for meg veldig veldig sykt. Det er også veldig rart at det finnes noen som fortsatt i 2017 tror på Gud og Jesus, men for all del, la de tro, ikke plag andre med det. Vi andre normale tror på vitenskapelige bevis. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...