Gå til innhold

Lager lytt innlegg


LilleGinger

Anbefalte innlegg

... lager nytt innlegg

Endret av LilleGinger
Jeg burde omformulere litt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krisesenteret der du bor! Gå dit å snakk med dem for å få gode råd og samtale. Du trenger ikke å anmelde noe eller gjøre noe drastisk selv om du drar til dem..men de kan virkelig hjelpe deg, de er dødsflinke og vet absolutt hva de driver med.

Anonymkode: a69bc...146

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Krisesenteret der du bor! Gå dit å snakk med dem for å få gode råd og samtale. Du trenger ikke å anmelde noe eller gjøre noe drastisk selv om du drar til dem..men de kan virkelig hjelpe deg, de er dødsflinke og vet absolutt hva de driver med.

Anonymkode: a69bc...146

Den eneste hjelpa jeg fikk hos krisesenteret var (Jeg må jo bare dra da, eller ringe politiet) Jeg orker ikke politi drama engang til heller fordi det er ikke nødvendig, må bare få meg og hunden vekk og ut herrfra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Froning
21 minutter siden, LilleGinger skrev:

Men det største problemet er at jeg elsker han, uansett hva som har blitt sagt å gjort, så..

1.Jeg aner ikke hvor jeg skal gjøre av meg

2.Jeg aner ikke hvordan jeg skal få gått fra han..

Sikker på at du ikke forveksler å være avhengig med å elske? Har hørt at dette ganske vanlig i destruktive forhold.

Har du ikke noen slektninger i hele landet du kan bo oss? Prøv å overveie alle muligheter her, og husk at du egentlig vet hva som skal til for å gå fra han. Du må ha mot nok til å gjøre det, og for en i din situasjon så skjønner jeg at det kan være skummelt.

Håper alt ordner seg for deg og lykke til :klem:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Froning skrev:

Sikker på at du ikke forveksler å være avhengig med å elske? Har hørt at dette ganske vanlig i destruktive forhold.

Har du ikke noen slektninger i hele landet du kan bo oss? Prøv å overveie alle muligheter her, og husk at du egentlig vet hva som skal til for å gå fra han. Du må ha mot nok til å gjøre det, og for en i din situasjon så skjønner jeg at det kan være skummelt.

Håper alt ordner seg for deg og lykke til :klem:

 

Skal ikke se bort ifra at jeg forveksler det.. Har en ganske voldsom familie historikk, har spurt de få jeg faktisk har kontakt med av og til, men de sier nei.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, LilleGinger skrev:

Jeg har en samboer, som jeg elsker og sammen har vi 2 hunder, men han er ikke snill mot meg. Jeg har ptsd så jeg har jo min bagasje som alle andre, han vet triggerpunktene mine.. Men likevell kaller han med sinnsyk, psykopat, ekkel fitte, satan og div, han brøler meg i ansikte, han har en brekk ekkel attitude, ødelegger og kaster ting, tar tak i meg, jeg har gått ifra han før men gikk tilbake ihåp om at det ble bedre, men det ble egentlig værre. Vi har hatt 6 fine dager nå (Første gang vi nesten har klart å ha en fin uke sammen) Men jeg merker at jeg ikke klarer dette forholde mer, pågrunn av de tingene som har blitt sagt å gjort. Så jeg ønsker å gjøre det slutt. (ene hunden er registrert på meg og den andre på han) Probleme er at jeg ikke har noen her og jeg har ikke familie jeg kan bo hos, jeg har ikke råa til å bo alene, ikke tørr jeg å bo alene. Men det største problemet er at jeg elsker han, uansett hva som har blitt sagt å gjort, så..

1.Jeg aner ikke hvor jeg skal gjøre av meg

2.Jeg aner ikke hvordan jeg skal få gått fra han..

Kontakt NAV i morgen. De er forpliktet til å skaffe deg et sted å bo, når du står uten bolig og ikke har råd til å betale for et sted å bo. NAV kan betale for opphold for deg på hotell eller hospits inntil du har fått en leilighet å bo i.

Snakk også med fastlegen din og be om å bli henvist til psykolog. Spør også fastlegen din om du kan få støttesamtaler hos han/henne.

Anonymkode: e5102...1c1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kontakt NAV i morgen. De er forpliktet til å skaffe deg et sted å bo, når du står uten bolig og ikke har råd til å betale for et sted å bo. NAV kan betale for opphold for deg på hotell eller hospits inntil du har fått en leilighet å bo i.

Snakk også med fastlegen din og be om å bli henvist til psykolog. Spør også fastlegen din om du kan få støttesamtaler hos han/henne.

Anonymkode: e5102...1c1

Det hadde jeg ikke tenkt på! Tusentakk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

*OG for helvette

Anonymkode: 1871c...2ce

Hæ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, EvaLena skrev:

Han hadde ikke jeg elsket iallefall

Av og til er det vanskelig å velge, værtfall om dere har hatt noe posetivt, fordi da ønsker du så gjerne at det skal bli slik og klinger deg til det håpet.. Vet ikke jeg, kan hende jeg bare prater får meg selv når jeg sier det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, LilleGinger skrev:

Hæ?

Overskriften...

Anonymkode: 5943c...e27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Overskriften...

Anonymkode: 5943c...e27

Wow, virkelig. Vell beklager da for faen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...