Gå til innhold

Størrelse parkdress


Sago

Anbefalte innlegg

Veslejenta mi på snart to trenger en parkdress til bruk utover våren. Hun er liten for alderen, ca 82 cm høy. Jeg vurderer Stormberg, men minste størrelse er 86 og jeg ser at mange kommentarer sier at de er store i størrelsen. Er det noen som har erfaring med disse? Er det andre merker jeg bør vurdere? Helst ikke så dyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De har salg på jollyroom nå ;) sjekk også outleten på barnas hus og lekmer. Stormberg er store i str for voksne ihvertfall, men 86 burde være greit. Ellers er kaxs fra KappAhl veldig greit. Vi har hatt fra der de siste to åra, og er veldig fornøyde :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd med Stormberg sitt, men det e stor i størrelen det er de. Men hvis 82cm, så har ho litt å gå på når dressen e 86.. Kjøper heller litt for stor enn akuratt passe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp kjøpt Name it sin softshelldress til min på 16 mnd. Han bruker 74/80 i klær(rett i underkant av 80 cm lang) og han måtte han 86 i den.

Har også en Reima dress i 80 som er mer enn stor nok.

Anonymkode: 4be20...4ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte dress til min sønn på 16 mnd i går. Han bruker vanligvis str.86-92 i klær og er litt over gjennomsnittet for alderen både i vekt og høyde. Dressen i str.86 var imidlertid alt for stor (så stor at han ikke kan bruke den), så der må vi ned en str. Det var Reima, men jeg har samme erfaring fra mange andre merker.

Anonymkode: b8a34...f41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...