Gå til innhold

Hvor bor verdens vakreste damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Voe er jo ganske naturlig. 

Anonymkode: b6a94...a61

Hun er naturlig vakker, og er en av få bloggere som fokuserer på et naturlig ytre, og hun er også den peneste. Damer som Sofie Elise er, vel, hun tilhører den andre "gruppen"

Anonymkode: 08db4...86c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og fortsatt har de kjærester så tydelig at mange menn liker dette.
 

Anonymkode: c1a71...58f

Vel, de finner jo samme type folk som de passer sammen med. Det er en grunn til at paradise-deltakerne blir sammen med hverandre ;) Mer trashy type folk! Høres frekt ut, men det er et faktum. 

Anonymkode: 08db4...86c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naturlig meg her og naturlig meg der. Er ikke det bare flott da, at en kan pynte så radikalt på utseendet om en bare har litt peiling på sminke? Og at folk generelt tar det seriøst? Ingen hadde tatt meg seriøst om jeg hadde malt på meg en six-pack, jeg bare nevner det.

Anonymkode: 03471...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Naturlig meg her og naturlig meg der. Er ikke det bare flott da, at en kan pynte så radikalt på utseendet om en bare har litt peiling på sminke? Og at folk generelt tar det seriøst? Ingen hadde tatt meg seriøst om jeg hadde malt på meg en six-pack, jeg bare nevner det.

Anonymkode: 03471...920

Folk kan gjøre akkurat hva de vil, men jeg har min mening om saken. Det er aldri fint med oversminka bimboer, på samme måte som aldri er fint med gutter som bruker masse selvbruningskrem og sminke!  Det er trashy. Nå ser jeg aldri dette face-to-face til noen, kjenner noen som sminker seg slik, men det ser latterlig ut. Må også nevne at det er også visse type folk som ser opp til bloggere!

Anonymkode: 08db4...86c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, brownbrown skrev:

hjemme hos meg i sandefjord :ninuskapus:

Nei, de bor i Larvik! 

Anonymkode: 89178...b4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I Brasil, og som er halvt Brasilianer og halvt Japaner.

Anonymkode: 088aa...079

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer sikkert ann på hva man foretrekker. Jeg ville gått for mørkere trekk, så jeg liker gjerne arabiske kvinner /kvinner fra Midtøsten. Men alt i alt er det flotte over alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere vet hvordan noen kvinner med mentale sykdommer oversminker seg og har en småfortyrret look? Jeg lurer på om det kan indikere mental sykdom i menn som liker den looken

Anonymkode: e0570...5d6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere vet hvordan noen kvinner med mentale sykdommer oversminker seg og har en småfortyrret look? Jeg lurer på om det kan indikere mental sykdom i menn som liker den looken

Anonymkode: e0570...5d6

De later sjeldent til å være den skarpeste skjeen i skuffen iallefall  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns de vakreste jentene bor i Colombia, Ukraina og Russland

Anonymkode: a4cab...d52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er slik hele verden sminker seg for tiden, du finner nesten ikke naturlige kvinner uten sminke lenger, da må man nok gå får mye eldre kvinner. Så lenge de er pene uten sminke så er det ikke noe problem å jåle seg litt opp om man skal ta bilder eller reise på fest syntes nå jeg ;) 

Anonymkode: e5c64...9e8

Sier kanskje litt mer om hvem du omgås da. Ingen av venninnene mine sminker seg slikt eller poster slik på nett, og vi er rundt 22-25 år. Selv bruker jeg bare mascara, lett hudfarget øyenskygge og litt farge i kinnene. Får alltid høre at jeg er veldig pen.

Kler meg feminint, med skjørt og kjoler osv., men ikke åletrangt, superkort, masse kløft osv. Liker det mer elegant og klassisk. :) Jeg jåler meg opp hver eneste dag jeg, men jålete er ikke det samme som å se ut som en sminkedukke fra samlebånd. 

Anonymkode: 85aac...7d9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, canacas skrev:

Ingen anelse, men de kjekkeste gutta kommer fra Norge. 

Selv om du er dame kan du vel se om ei anna dame er pen?

Anonymkode: b7d1c...4c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sier kanskje litt mer om hvem du omgås da. Ingen av venninnene mine sminker seg slikt eller poster slik på nett, og vi er rundt 22-25 år. Selv bruker jeg bare mascara, lett hudfarget øyenskygge og litt farge i kinnene. Får alltid høre at jeg er veldig pen.

Kler meg feminint, med skjørt og kjoler osv., men ikke åletrangt, superkort, masse kløft osv. Liker det mer elegant og klassisk. :) Jeg jåler meg opp hver eneste dag jeg, men jålete er ikke det samme som å se ut som en sminkedukke fra samlebånd. 

Anonymkode: 85aac...7d9

Men det er jo nettopp det jålete betyr.

Anonymkode: 74063...041

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, canacas skrev:

Ingen anelse, men de kjekkeste gutta kommer fra Norge. 

Og Nederland.

Anonymkode: 74063...041

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men det er jo nettopp det jålete betyr.

Anonymkode: 74063...041

Eh nei? 

Ordbokdefinisjon: "jålete ('joːlətə) Adjektiv: som gjerne pynter seg, forfengelig."

Du kan fint være jålete uten å se ut som en barbie, jeg ville ikke følt meg pyntet med den looken, jeg ville følt meg utkledd som en slags klovn. Jeg pynter meg hver dag, passer alltid på å se bra ut, sminker meg, ordner håret, steller negler, tar vare på huden osv. osv. Men du kan være jålete og likevel være elegant og klassisk pen. Det skjønner du vel?

Anonymkode: 85aac...7d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv om du er dame kan du vel se om ei anna dame er pen?

Anonymkode: b7d1c...4c5

Selvsagt. Men de peneste? Syns det er pene folk overalt jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...