Gå til innhold

Dere som stjeler likes i telletrådene?


AnonymSjiraff

Anbefalte innlegg

18 minutter siden, applestories skrev:

Stjeler man en like dersom man tar den tilbake? :klo:

 

Åpenbart. Om jeg gir deg noe og tar det tilbake senere så stjeler jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det for å få tråden fremover du trykker likes, så synes jeg du heller skal finne deg annet tidsfordriv, når du tar likesen tilbake. 

Anonymkode: 59eec...e53

Jeg vet ikke om det er meg du mener, men det var nå meg du siterte.

Jeg deltar ikke i disse trådene, men regner med de kan sammenlignes med "Spør en bruker"-tråden(e?) - kun de som er med forstår poenget.

Hva likes angår så må jeg innrømme at jeg er så selvopptatt at jeg ser bare på mine egne - jo mer aktiv jeg er, jo færre likes, og det er forholdet mellom innlegg og likes som derfor er interessant. Jeg ser hvor mange innlegg andre har, men likes må jeg innrømme at jeg ikke legger merke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et spørsmål, hvorfor er likes viktig? For alle dere som påpeker at det er juks å fanteri å få likes på telletråder. På KG får man jo likes hvis en hører til i "gjengen", ikke fordi man er klok. Ser svar som fortjener hundrevis av likes, som aller nådigst får ett par stykk, fordi h*n ikke tilhører den innerste sirkel.

Nei, kos deg med likesene dine du sjiraff! Det vitner om lite å gjøre når noen tar tilbake likesen.

Anonymkode: 13202...232

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymSjiraff skrev:

Åpenbart. Om jeg gir deg noe og tar det tilbake senere så stjeler jeg.

Dersom jeg gir deg et kompliment, men sier senere at jeg tar det tilbake, stjeler jeg da?

Hvorfor er likes "ting"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare et spørsmål, hvorfor er likes viktig? For alle dere som påpeker at det er juks å fanteri å få likes på telletråder. På KG får man jo likes hvis en hører til i "gjengen", ikke fordi man er klok. Ser svar som fortjener hundrevis av likes, som aller nådigst får ett par stykk, fordi h*n ikke tilhører den innerste sirkel.

Nei, kos deg med likesene dine du sjiraff! Det vitner om lite å gjøre når noen tar tilbake likesen.

Anonymkode: 13202...232

Litt enig med deg der. De innleggene som får flest likes er ofte av typen "og du er sammen med han fordi?". Krever ikke mye innsats og refleksjon for å skrive noe sånt.

Anonymkode: 803c6...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt enig med deg der. De innleggene som får flest likes er ofte av typen "og du er sammen med han fordi?". Krever ikke mye innsats og refleksjon for å skrive noe sånt.

Anonymkode: 803c6...2c9

Ikke enig. Innleggene som får flest likes er ofte morsomme eller reflekterte. Det krever iallfall ikke mye innsats og refleksjon for å skrive et tall.

Anonymkode: f5754...c91

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke telling frivillig "sosial" aktivitet?

Er det ikke veldig enkelt å unngå slike tråder som irriterer vettet av en? (Jeg unngår mange, og gidder ikke engang å koste på meg å dele ut en "ØREFIK" = (negativ kommentar) i de trådene som irriterer meg mest.

Betyr likes for noen status? = som penger på en måte? :fnise: Skal man kjøpe venner? Ha, ha, ha

Siden vi er i sosial prat, humor og ordleker avdeling, så bør det jo være rom for nettopp det? Det er jo opp til hver enkelte bruker?

Om jeg er så tålmodig, at jeg klarer å plukke et tall eller to, som jeg får likes for, hvorfor skal det liksom være til plage for noen?

Det er MANGE andre teite tråder her inne, som ikke burde vært her i det hele tatt :) EN å to å tre

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Hvis man vil ha masse likes får man gjøre det ærlig og redelig. Kom tidlig til en tråd og kritiser trådstarter etter alle kunstens regler; eller post et (nesten) nakenbilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke enig. Innleggene som får flest likes er ofte morsomme eller reflekterte. Det krever iallfall ikke mye innsats og refleksjon for å skrive et tall.

Anonymkode: f5754...c91

Jeg mener det krever ganske mye tålmodighet og humor for å henge med i en telletråd......Det er det garantert ikke mye av i  andre tråder hvor kritikken og personangrepene kommer på løpende bånd.

Noen spiller på slurva, andre ikke, noen liker mora, andre dattera....Make love not war:hjerte:

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke enig. Innleggene som får flest likes er ofte morsomme eller reflekterte. Det krever iallfall ikke mye innsats og refleksjon for å skrive et tall.

Anonymkode: f5754...c91

Det er da virkelig heller ingen som hverken har påstått eller tror at det krever innsats eller refleksjon å være med i telletråder og skrive et tall :P Det står under "sosial prat, humor og ordleker". Det er nettopp det det er. Poenget er at noen er så utrolig opptatt av dette med å jukse seg til likes og at man skal måtte fortjene det og alikevell så er det enkle innlegg som beskrevet over som får mye likes. Enkle personangrep og latterliggjøring får ofte mange likes. Det er like mye med på å senke "verdien" av likes, hvis man i det hele tatt skal legge noe verdi i det. 

Anonymkode: 803c6...2c9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, fiole skrev:

Jeg mener det krever ganske mye tålmodighet og humor for å henge med i en telletråd......Det er det garantert ikke mye av i  andre tråder hvor kritikken og personangrepene kommer på løpende bånd.

Noen spiller på slurva, andre ikke, noen liker mora, andre dattera....Make love not war:hjerte:

 

Enig, telletrådene er blant de trådene på KG hvor det er best stemning. Aldri et vondt ord der. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymSjiraff skrev:

Enig, telletrådene er blant de trådene på KG hvor det er best stemning. Aldri et vondt ord der

Kanskje ikke så helt merkelig siden den hovedsakelig skal bestå av tall?

Anonymkode: f3dcd...871

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje ikke så helt merkelig siden den hovedsakelig skal bestå av tall?

Anonymkode: f3dcd...871

Ikke om du leser mellom linjene f3dcd...871 :ninja:

Anonymkode: 89bd1...86c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje ikke så helt merkelig siden den hovedsakelig skal bestå av tall?

Anonymkode: f3dcd...871

Og et viktig poeng til, det er bare noen få aktive brukere i telletrådene. 

 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke om du leser mellom linjene f3dcd...871 :ninja:

Anonymkode: 89bd1...86c

Er det noe annet enn luft mellom linjene da? Jeg ser ingenting, nemlig. :ninja: 

Anonymkode: 59eec...e53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Raindrops

På hvilken måte saboterer dette trådene? Bare fordi det i ettertid ser ut som om tråden fortsatte selv om det ikke var nok likes? Fordi dere ikke får nok likes fra starten av? Kjenner at jeg har litt vanskeligheter med å se hva som er problemet, tar dere det virkelig seriøst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og et viktig poeng til, det er bare noen få aktive brukere i telletrådene. 

 

Er det noe annet enn luft mellom linjene da? Jeg ser ingenting, nemlig. :ninja: 

Anonymkode: 59eec...e53

Mmnei, ikke alle har den evnen. Bare de mest intelligente. :jolie:

Anonymkode: 89bd1...86c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mmnei, ikke alle har den evnen. Bare de mest intelligente. :jolie:

Anonymkode: 89bd1...86c

Og de psykotiske.

Anonymkode: f3dcd...871

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og de psykotiske.

Anonymkode: f3dcd...871

Og de med en smule sans for humor. 

Anonymkode: 89bd1...86c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...