Gå til innhold

Menns tendens til å snakke nedsettende


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det mange tråder her om hvor stygt det er når menn mister håret og får ølmage og rynker? Og at de ikke burde barbere underlivet for at kvinner skal slippe å se de stinkende skrukkeballene og den ekle lille sneglepikken?

Anonymkode: ba556...06b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det mange tråder her om hvor stygt det er når menn mister håret og får ølmage og rynker? Og at de ikke burde barbere underlivet for at kvinner skal slippe å se de stinkende skrukkeballene og den ekle lille sneglepikken?

Anonymkode: ba556...06b

Så klart finnes det mange av dem. Men vi menn lager ikke et så stort nummer ut av sånt, så trådene synker rimelig kjapt og er ikke aktive så lenge. 

Anonymkode: bc438...9f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så klart finnes det mange av dem. Men vi menn lager ikke et så stort nummer ut av sånt, så trådene synker rimelig kjapt og er ikke aktive så lenge. 

Anonymkode: bc438...9f3

Bullshit :) 

Anonymkode: ba556...06b

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bullshit :) 

Anonymkode: ba556...06b

Men det er jo sant! Dere kvinner driver jo stadig og bumper disse trolle-trådene bare for å fortelle omverdenen om hvor indignerte dere er. Og det må vel sies å være en kontraproduktiv strategi, syns du ikke?

Anonymkode: bc438...9f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og ikke nok med det, men dere lager stadig nye tråder om trolletrådene. Slik som denne tråden f.eks.

Anonymkode: bc438...9f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det er jo sant! Dere kvinner driver jo stadig og bumper disse trolle-trådene bare for å fortelle omverdenen om hvor indignerte dere er. Og det må vel sies å være en kontraproduktiv strategi, syns du ikke?

Anonymkode: bc438...9f3

Det er ikke trolling å bli tørr i musa av mannens skukkepikk, ølmage og tynne hårfjoner. Det er faktisk tortur å gå til sengs med mannfolk med denslags begredelige utseende, helt GRUSOMT. Såklart det blir tråder av slik. Kvinner er veldig visuelle av seg. 

Anonymkode: 9bbba...b38

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenk om vi kvinner fra KG hadde dratt til Diskusjon.no og kritisert mennene der inne på samme måte. Hver eneste tråd en mann spør om noe, kommer vi inn og ødelegger med å fortelle hvor ubrukelige de er og at vi egentlig ikke liker dem og at de er bruk og kast. Vi hadde blitt kastet ut!

Anonymkode: 27274...441

Jo, men enkelte av dere bruker enhver anledning til å spørre hvorfor menn er her på forumet. Det dukker jevnlig opp slike tråder, der menn liksom skal måtte rettferdiggjøre at man har bruker på forumet. Det skinner jo gjennom at menn ikke er ønsket her av de brukerne som starter slike tråder. Er det så mye bedre?

Det jeg har lagt merke til (er mann, som du sikkert har skjønt) er at tre-fire mannlige brukere utmerker seg som uhyre barnslige, nesten så jeg mistenker at det befinner seg noen tenåringer bak nickene, også med henblikk på at spesielt en av dem knapt klarer å fullføre èn setning uten skrivefeil. Disse relativt få brukerne dukker gjerne opp i tråd etter tråd der de kverulerer om det meste, og skaper irritasjon som igjen går ut over de seriøse mannlige brukerne.

Anonymkode: db44b...9ca

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenk om vi kvinner fra KG hadde dratt til Diskusjon.no og kritisert mennene der inne på samme måte. Hver eneste tråd en mann spør om noe, kommer vi inn og ødelegger med å fortelle hvor ubrukelige de er og at vi egentlig ikke liker dem og at de er bruk og kast. Vi hadde blitt kastet ut!

Anonymkode: 27274...441

Tviler på at dere hadde blitt tatt særlig seriøst. Det nærmeste jeg kan komme på var en radikalfeminist som prøvde seg på politikkdelen av forumet en gang. Hun ble ikke kastet ut, men avkledd rimelig kjapt da hun kom til kort når det ble forventet at hun faktisk underbygget påstandene sine og presenterte logiske sammenhenger. 

Diskusjon.no holder i mange tilfeller et betydelig høyere nivå enn vi ofte ser her inne, så du kan jo ta turen hvis du synes det er for ille her inne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
2 minutter siden, herzeleid skrev:

Tviler på at dere hadde blitt tatt særlig seriøst. Det nærmeste jeg kan komme på var en radikalfeminist som prøvde seg på politikkdelen av forumet en gang. Hun ble ikke kastet ut, men avkledd rimelig kjapt da hun kom til kort når det ble forventet at hun faktisk underbygget påstandene sine og presenterte logiske sammenhenger. 

Diskusjon.no holder i mange tilfeller et betydelig høyere nivå enn vi ofte ser her inne, så du kan jo ta turen hvis du synes det er for ille her inne ;)

Les innlegget ditt igjen.

Snakk om å gjøre seg selv til eksempel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aragorn II Elessar
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenk om vi kvinner fra KG hadde dratt til Diskusjon.no og kritisert mennene der inne på samme måte. Hver eneste tråd en mann spør om noe, kommer vi inn og ødelegger med å fortelle hvor ubrukelige de er og at vi egentlig ikke liker dem og at de er bruk og kast. Vi hadde blitt kastet ut!

Anonymkode: 27274...441

Ja for menn blir aldri kritisert av kvinner her på KG.

 

Nei her ser vi igjen et innlegg som hyler av hykleri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke trolling å bli tørr i musa av mannens skukkepikk, ølmage og tynne hårfjoner. Det er faktisk tortur å gå til sengs med mannfolk med denslags begredelige utseende, helt GRUSOMT. Såklart det blir tråder av slik. Kvinner er veldig visuelle av seg. 

Anonymkode: 9bbba...b38

Enhver som har opplevd det du beskriver har min fulle sympati, bare så det er sagt. Vi to er ikke uenige her, ettersom vi begge anerkjenner nødvendigheten av - og det naturlige ved - klagetråder og klageinnlegg rettet mot det motsatte kjønn. Så jeg forstår ikke helt hvorfor du forteller meg dette.

 

 

Anonymkode: bc438...9f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, canacas skrev:

Les innlegget ditt igjen.

Snakk om å gjøre seg selv til eksempel. 

Hva er det du tror jeg gjør meg til eksempel på? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Balian de Ibelin skrev:

Ja for kvinner snakker selvsagt aldri nedsettende om noen.

 

Denne tråden er bare et nytt eksempel på hykleri her på KG.

 

18 minutter siden, Balian de Ibelin skrev:

Ja for menn blir aldri kritisert av kvinner her på KG.

 

Nei her ser vi igjen et innlegg som hyler av hykleri.

Du gjentar deg selv.

Anonymkode: 7537d...cc6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, antbug skrev:

Æsj, det er sikkert bare guttunger som prøver å leke machomenn. De sitter sikkert og skriver med bokseren rundt anklene og hisser seg selv opp med å bruke sånt språk.

Man hører sjelden ekte og bra mannfolk snakke om kvinner på den måten. 

Det var vist kun menn som snakket nedsettende om kvinner, hevdes det, så slo deg løs i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Uffda skrev:

Det var vist kun menn som snakket nedsettende om kvinner, hevdes det, så slo deg løs i tråden.

Hvor skal man begynne? Det er så mye å ta av.

På 17.3.2017 den 19.21, Uffda skrev:

Så hvordan skal han liksom få seg noe om han ikke skal få ta initiativ med dama si? Hadde jeg blitt fortalt at det der er grensa hennes så hadde hun blitt ditcha på flekken. Eneste grunnen til at man i heletatt tilbringer tid med ei dame, også skal man bli fortalt at du ikke får ta initiativ til sex? haha hva? Bli voksen

 

Anonymkode: 7537d...cc6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror vi kvinner bør begynne å behandle disse mennene som akkurat som de er. Vi er nok altfor snille med dere og bør begynne å fucke med hodet deres også.

Anonymkode: d8ccd...74b

Jeez, gjerne. det er jo bare hot. Talk dirty to me, babe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor skal man begynne? Det er så mye å ta av.

 

Anonymkode: 7537d...cc6

Hva er problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, herzeleid skrev:

Tviler på at dere hadde blitt tatt særlig seriøst. Det nærmeste jeg kan komme på var en radikalfeminist som prøvde seg på politikkdelen av forumet en gang. Hun ble ikke kastet ut, men avkledd rimelig kjapt da hun kom til kort når det ble forventet at hun faktisk underbygget påstandene sine og presenterte logiske sammenhenger. 

Diskusjon.no holder i mange tilfeller et betydelig høyere nivå enn vi ofte ser her inne, så du kan jo ta turen hvis du synes det er for ille her inne ;)

Jeg synes diskusjon.no har veldig lite tull i forhold til her. Har sett at moderator og admin jobber hardt for å holde en viss standard uten for mye mas og tjas også. I like it, og ville ikke ødelagt et forum som diskusjon.no med ræl og hat. Men innlegget var jo en sammenligning mot "hva hvis vi kvinner gjorde det?". 

Anonymkode: ce189...f28

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ps. Dessuten har jeg sett at noen av kvinnehaterne på forumet her har vært på diskusjon.no og blitt hakkemat av brukerne der inne. Så de kommer heller hit fordi KG ikke gjør noe.

Anonymkode: ce189...f28

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig med @herzeleid i at nivået på diskusjon.no er høyere enn her. Jeg har ikke en snøballs sjans i havet til å henge med i diskusjonene "over there", men her på Kvinneguiden går det heldigvis bra! Og det fikk meg til å tenke på en ting: Kanskje det er sånn at det bare er de dummeste blant oss menn som henger her på Kvinneguiden, fordi her kan vi passe bedre inn? Og det er kanskje derfor vi er så bitre også, og derfor vi skammer oss over å være her. Ikke fordi det ikke er fett å henge med jentene, men fordi vi vet med oss selv at dette er fordi vi ikke har den mentale kapasiteten til å henge på et sted som diskusjon.no. I stedet er vi her på Kvinneguiden og diskuterer slanking og pels med dere. Åh fy faen....jeg hadde akkurat en åpenbaring...skyt meg...skyt meg nå.

Anonymkode: bc438...9f3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...