Gå til innhold

Menns tendens til å snakke nedsettende


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du skal leite veldig lenge for å finne en mann som lar seg fornærme over ord som "pinnen" og "staken" o.s.v. Det der med å leite med lupe etter ting å bli fornærmet over, og ha et brennende ønske om å fremstå som et offer, er først og fremst en kvinnegreie.

Anonymkode: bc438...9f3

Man trenger sannelig ikke lupe for å finne det på KG.

Anonymkode: 7537d...cc6

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man trenger sannelig ikke lupe for å finne det på KG.

Anonymkode: 7537d...cc6

Når du blir snurt over at noen bruker det høyst humoristiske begrepet "å bestige" om å ha sex, så leter du virkelig med lupe. Sannsynligvis er det noen fritidsproblemer med i bildet også.

Anonymkode: bc438...9f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man skulle jo tro at de menn som hang på et kvinneforum faktisk likte kvinner. Men har jo skjønt, at det heller er motsatt. En arena hvor mange sinte, bittre, forsmådde og seksuellt frustrerte menn ENDELIG kan få utløp for hatet sitt. 

Ingen kvinne skulle starte en tråd på en mannsforum med tittelen "Er disse mennene pulbare". Å bli kallt for ord som "slafse-fitte", løs, vid, prippen", bitterfitte, hengeræv og hore er helt normalt her inne. Har sluttet å ta meg nær. 

 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du skal leite veldig lenge for å finne en mann som lar seg fornærme over ord som "pinnen" og "staken" o.s.v. Det der med å leite med lupe etter ting å bli fornærmet over, og ha et brennende ønske om å fremstå som et offer, er først og fremst en kvinnegreie.

Anonymkode: bc438...9f3

ONS-en min hadde skikkelig hengepikk som hang der dvaskt mens jeg klapsa på rumpa hans og sa han måtte jaggu få den opp sånn at jeg kunne dyppule han. Skulle sett hvordan han ynket seg hele natten. Menn er lydige griser når man vet hvordan man vrir dem litt

Anonymkode: 96bbe...dd2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når du blir snurt over at noen bruker det høyst humoristiske begrepet "å bestige" om å ha sex, så leter du virkelig med lupe. Sannsynligvis er det noen fritidsproblemer med i bildet også.

Anonymkode: bc438...9f3

Jeg er ikke ts.

Anonymkode: 7537d...cc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke ts.

Anonymkode: 7537d...cc6

Forresten, ts har ikke reagert på "bestige". Og ikke jeg heller.

Anonymkode: 7537d...cc6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ONS-en min hadde skikkelig hengepikk som hang der dvaskt mens jeg klapsa på rumpa hans og sa han måtte jaggu få den opp sånn at jeg kunne dyppule han. Skulle sett hvordan han ynket seg hele natten. Menn er lydige griser når man vet hvordan man vrir dem litt

Anonymkode: 96bbe...dd2

Så klart er vi det. Vi menn er generelt noen godlynte og generøse søtnoser, om jeg så må si det selv. Det finnes knapt en ting vi ikke gjør for dere.

Anonymkode: bc438...9f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn har dratt kvinner ned gjennom hele historien. Det er bare å se langt tilbake.. Heksebrenning, undertrykking osv. De mennene har alltid vært der. På KG får man bevitne dem på nært hold, eneste forskjellen er at det ikke finnes heksebrenning mer de fleste steder i verden, men undertrykking finnes fortsatt. Kvinner har ikke fortjent den kritikken de mottar fra menn, vi har aldri historisk sett behandlet dem så dårlig som de har behandlet oss. Det finnes mange snille menn, men at man skal være lettet over det - i så stor grad - er bemerkningsverdig. 

Det virker som at slike menn skylder på kvinner for alt. Dumper hun deg eller avviser deg, så skal han "ta henne". Går inn på nett og hater kvinner! 

Er noe med intelligensen.

Anonymkode: d8ccd...74b

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Perle skrev:

Ja, man skulle jo tro at de menn som hang på et kvinneforum faktisk likte kvinner. Men har jo skjønt, at det heller er motsatt. En arena hvor mange sinte, bittre, forsmådde og seksuellt frustrerte menn ENDELIG kan få utløp for hatet sitt. 

Ingen kvinne skulle starte en tråd på en mannsforum med tittelen "Er disse mennene pulbare". Å bli kallt for ord som "slafse-fitte", løs, vid, prippen", bitterfitte, hengeræv og hore er helt normalt her inne. Har sluttet å ta meg nær. 

 

Har da lest like mange kommentarer fra forsmådde kvinner, så det er nok ikke bare et generelt kvinnesynsproblem nei. Jeg syntes i det hele tatt forumet tenderer til å bli mer og mer et ekkokammer, der folk skal rakke ned på hverandre, eller skrive mange poster om innvandring. 

Anonymkode: 6ae28...a5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror du skal leite veldig lenge for å finne en mann som lar seg fornærme over ord som "pinnen" og "staken" o.s.v. Det der med å leite med lupe etter ting å bli fornærmet over, og ha et brennende ønske om å fremstå som et offer, er først og fremst en kvinnegreie.

Anonymkode: bc438...9f3

Jeg tror vi kvinner bør begynne å behandle disse mennene som akkurat som de er. Vi er nok altfor snille med dere og bør begynne å fucke med hodet deres også.

Anonymkode: d8ccd...74b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

ONS-en min hadde skikkelig hengepikk som hang der dvaskt mens jeg klapsa på rumpa hans og sa han måtte jaggu få den opp sånn at jeg kunne dyppule han. Skulle sett hvordan han ynket seg hele natten. Menn er lydige griser når man vet hvordan man vrir dem litt

Anonymkode: 96bbe...dd2

Hvorfor skulle han få opp pikken så du kunne dyppule han? Kunne du ikke gjort det om han hadde slapp pikk?

Om han hadde dyppult deg er en annen sak.

Anonymkode: c856f...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vell ganske jevnt fordelt her inne? Mange bitre mennesker som bruker enhver anledning til å dra andre ned, og ellers gjøre alt til en kjønnskamp. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle han få opp pikken så du kunne dyppule han? Kunne du ikke gjort det om han hadde slapp pikk?

Om han hadde dyppult deg er en annen sak.

Anonymkode: c856f...ef6

Hvorfor skal jeg bruke tiden min på menn som ikke presterer? Jeg foretrekker ekte menn. Har bare skjedd et par ganger da jeg fikk kledd av noen særinger som knapt klarte snakke for seg. Var nysgjerrig på hvordan det var å pule slike. Ble veldig skuffa da de dro ned buksen og hengepikken viste seg. Skikkelig kleine og nervøse var de og. Usj. Veltrente var de da, prøvde vel å kompensere :laugh:

Anonymkode: 96bbe...dd2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest antbug
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når du blir snurt over at noen bruker det høyst humoristiske begrepet "å bestige" om å ha sex, så leter du virkelig med lupe. Sannsynligvis er det noen fritidsproblemer med i bildet også.

Anonymkode: bc438...9f3

Er det morsomt å bli snakket til/om som man er en ku? Ikke helt min form for humor, men... :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Balian de Ibelin skrev:

Ja for kvinner snakker selvsagt aldri nedsettende om noen.

 

Denne tråden er bare et nytt eksempel på hykleri her på KG.

De som er hyklere er dem som sitter bak et nick og later som de er kvinner mens de egentlig er menn! 

Anonymkode: 8b22d...59b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Perle skrev:

Ja, man skulle jo tro at de menn som hang på et kvinneforum faktisk likte kvinner. Men har jo skjønt, at det heller er motsatt. En arena hvor mange sinte, bittre, forsmådde og seksuellt frustrerte menn ENDELIG kan få utløp for hatet sitt. 

Ingen kvinne skulle starte en tråd på en mannsforum med tittelen "Er disse mennene pulbare". Å bli kallt for ord som "slafse-fitte", løs, vid, prippen", bitterfitte, hengeræv og hore er helt normalt her inne. Har sluttet å ta meg nær. 

 

Det er som regel en god idé å gå på sak, og la være å bruke nedsettende uttrykk selv når du er inne på dette problemet. 

Det er en evig runddans der menn som ser ned på kvinner kaller de for horer, mens kvinner som ser ned på menn de for "bitre". Her angriper dere begge hverandres seksualitet. Som at en kvinne som har sex med mange menn er mindre verdt, på lik linje med menn som sliter med å få seg noe. 

Det løser ingenting, og du er ikke noe bedre selv med slik retorikk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TS har et godt poeng. 

Har undret på dette selv, spesielt siden halvparten av gangene jeg får et varsel, er det en eller anna surmaga kommentar fra en mann som rakker ned på min seksualitet  (som ofte ikke har noe med tråden å gjøre), utseendet mitt  (som han ikke vet noe om), eller passiv-aggressive former for angrep der jeg blir kalt "smarting " , "gluping " med blinkefjes bak ;);)

Har ikke opplevd dette i stor skala med kvinner her inne. Ikke er jeg spesielt aktiv i forhold til andre, men dette skjer til stadighet . 

Endret av Lunarstone
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Example skrev:

Det er som regel en god idé å gå på sak, og la være å bruke nedsettende uttrykk selv når du er inne på dette problemet. 

Det er en evig runddans der menn som ser ned på kvinner kaller de for horer, mens kvinner som ser ned på menn de for "bitre". Her angriper dere begge hverandres seksualitet. Som at en kvinne som har sex med mange menn er mindre verdt, på lik linje med menn som sliter med å få seg noe. 

Det løser ingenting, og du er ikke noe bedre selv med slik retorikk.

Det er ganske stor forskjell på å generalisere i én kommentar i én spesifikk tråd som denne, slik jeg gjør satt på spissen i innlegget mitt, og det å generelt forsøple et helt forum med tråder som "Er denne dama pulbar?", "For storebrystvorter", "Nekter analsex. Dump?" og slike som  "Menn, kunne dere pult ei med ti kilo for mye?" , eller "Er dama mi hore fordi hun har pult fler enn ti stykker?" For ikke å glemme disse "Hvorfor er kvinner så dårlige på ditten og datten" trådene. Klarer du å se for deg en horde kvinner invadere et manneforum med liknende spørsmål? 

Og disse evinnelige runketrådene!!! WTF?!? Skulle like å se den kvinnen i verden som hadde startet en slik tråd! Blir helt matt, hadde vært dødfau på vegne av mitt eget kjønn. 

Synes ikke kvinner snakker mye nedsettende om menn på dette forumet, synes det heller er tvert om. Kvinner som daglig poster tråder om "Verdens snille mann" som kansje ikke er så snill alikevel... Ikke mye støtte å hente fra menn i de trådene der, men dukker det opp en tråd om "er denne dama stygg?" mangler det ikke på responsen. 

Som kvinne her inne risikerer en også å få både det ene og andre i innboksen. Helt utrolig hva enkelte får til å lire av seg, eller hva de får seg til å ta bilder av og sende. Disse sjarmerende innboksmeldingene er ikke sendt fra kvinne til kvinne for å si det slik.. :roll:

 

Endret av Perle
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å ikke snakke om alle de trådene om hvor verdiløse "eldre" kvinner er. Altså kvinner over 25. Det er ikke måte på hvor mye dritt som slenges da, og det har pågått lenge her inne. 

I tillegg er det masse tråder om at norske kvinner ikke er verdt noe og at utenlandske kvinner vet "hva menn vil ha". 

Hvorfor er dette greit? 

Jeg henger på noen andre forum, og det ene er ganske så strengt på sånne ting. Folk har blitt utestengt fordi de gang på gang skriver dritt og enkelte trakasserer også kvinnelige brukere. Noe slikt skulle blitt gjort her også. Hiv dem ut. 

Jeg mener selvsagt det samme andre veien, men ser ikke det like ofte. 

Anonymkode: b75e4...ba0

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

For å ikke snakke om alle de trådene om hvor verdiløse "eldre" kvinner er. Altså kvinner over 25. Det er ikke måte på hvor mye dritt som slenges da, og det har pågått lenge her inne. 

I tillegg er det masse tråder om at norske kvinner ikke er verdt noe og at utenlandske kvinner vet "hva menn vil ha". 

Hvorfor er dette greit? 

Jeg henger på noen andre forum, og det ene er ganske så strengt på sånne ting. Folk har blitt utestengt fordi de gang på gang skriver dritt og enkelte trakasserer også kvinnelige brukere. Noe slikt skulle blitt gjort her også. Hiv dem ut. 

Jeg mener selvsagt det samme andre veien, men ser ikke det like ofte. 

Anonymkode: b75e4...ba0

Ja, dette også. Dette glemte jeg å nevne! 

Innleggene om krevende storforlangende norske kvinner, og dette med alders shaming.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...