Gå til innhold

Forsvinner svangerskapssymptomene hvis hcg synker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer på om svangerskapssymptomene forsvinner hvis hcg synker, eller om de fortsetter å være der til hcg er ute av kroppen? Tenker på slikt som kvalme, ømme bryster osv.

Anonymkode: 06a66...c37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på om svangerskapssymptomene forsvinner hvis hcg synker, eller om de fortsetter å være der til hcg er ute av kroppen? Tenker på slikt som kvalme, ømme bryster osv.

Anonymkode: 06a66...c37

Det er nok veldig individuelt, og også avhengig av hvor langt en var på vei ved evt. MA/ SA. 
Jeg kan kun snakke om egen erfaring. 

Mistet når jeg var ca. 8 uker. HCG ble målt (blodprøve) til 30.000. 
Det tok ca. 2 uker før alle mine symptomer var helt borte. Den første uken etter MAen hadde jeg ømme bryster, samt også litt øm i bekkenet (bak). Var aldri noe særlig kvalm.

Anonymkode: df992...fd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merket ikke at jeg hadde en MA før jeg begynte å småblø. 

Eneste var at jeg aldri kom til det punktet hvor symptomene ble værre, og jeg fikk aldri nye symptomer enn de jeg allerede hadde. 

Symptomene mine forsvant når jeg begynte å blø kraftig. 

Anonymkode: a2a16...609

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del merket jeg det på symptomene før hcg nivået egentlig sank så veldig og nesten i dagene før SA / MA ved at presset i magen ble borte, kvalmen minket, hodepinen ble borte, ømheten i puppene ble mindre og nå sist var jeg omtrent uten symptomer dagen etter SA, når blødningen stanset etter en uke var alle symptomer borte - alt var som om ikke noe hadde skjedd..

Anonymkode: a3e1d...fd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...