Gå til innhold

Hva er din verste egenskap i ett forhold?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg baserer mye på fakta og logisk forståelse, kan være frustrerende for andre mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg avskyr kyss og kos i tide  og utide, likere ikke pusesnakk, liker ikke at parneren skal være prioritert over alt annet og jeg liker ikke å dele seng.

Anonymkode: 27f25...1aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bergenrosa

At jeg er usikker, og jeg trenger mye oppmerksomhet og bekreftelse på at jeg er god nok.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg prumper så det drønner i soffan

Anonymkode: eeb3f...93e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg trenger mye oppmerksomhet og takler ikke at partner har en negativ tone.

Anonymkode: 55f71...83b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At jeg ikke eier et fnugg av selvtillit. Dette er noe jeg vanligvis klarer å skjule bak en nesten overdrevet selvsikker maske, men når jeg er i et forhold viser det seg på den måten at jeg går rundt og har en konstant mistanke om at jeg ikke er bra nok og at partneren min når som helst kommer til å dumpe meg til fordel for en annen:dry: Jeg viser det ikke, så det går ikke direkte utover forholdet, men det tærer på meg personlig heh

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, SemperFi skrev:

Jeg baserer mye på fakta og logisk forståelse, kan være frustrerende for andre mennesker.

Samme her! Kan fremstå som kald og ufølsom også.

Anonymkode: 0db9c...48d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, vscare skrev:

At jeg ikke eier et fnugg av selvtillit. Dette er noe jeg vanligvis klarer å skjule bak en nesten overdrevet selvsikker maske, men når jeg er i et forhold viser det seg på den måten at jeg går rundt og har en konstant mistanke om at jeg ikke er bra nok og at partneren min når som helst kommer til å dumpe meg til fordel for en annen:dry: Jeg viser det ikke, så det går ikke direkte utover forholdet, men det tærer på meg personlig heh

Det var som å høre meg selv:lillesky2:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger mye bekreftelse på st jeg er god nok og er veldig flink til å overanalysere den minste ting 🙄 Men kjæresten er klar over det så det går greit 😅 Jeg begynner å bli flinkere til å ta opp temaer som jeg ikke liker så vi har da en fremgang 

Anonymkode: 14ea8...593

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg har asbergers og meltdowns'ene alltid går ut over partneren min. Klarer å holde maska over andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er konfliktsky... Skulle tro at dette egentlig bare var bra, men jeg har en tendens til å "glatte over" fordi jeg ikke orker konflikter og spetakkel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er usikker, trenger bekreftelse og overanalyserer. Jeg er jo fullstendig klar over dette, så jeg skjuler det jo. Men det skaper mye stress for meg. Ellers så har jeg et stort behov for fysisk kontakt, så det kan bli et problem, hvis partneren ikke er så glad i det.

Anonymkode: 4762b...547

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Jeg er en fri sjel med en uforutsigbar livsstil, og takler ikke faste planer som strekker seg lenger enn tolv måneder frem i tid. Så en evt. partner må passe inn i det. De kvinnene finnes, men ulempen er at de selv ofte har samme holdning til livet, så det kan være vanskelig å finne noen å planlegge "å bli gammel med" mens man samtidig ikke heeelt vet hvordan livet ser ut neste år. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er morgengretten og litt rotete.

Anonymkode: f3d38...7c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

at jeg ikke ønsker å tilpasse meg en annen person. Føler meg for ung (23) for å gi opp på noen av drømmene mine til fordel for en annen person. Er også i overkant rotete.

Anonymkode: e4fbb...003

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest impressa

Trenger tid for meg selv og er ikke alltid så flink på å gi forvarsel om det. Tar meg i å forvente at han skal tilpasse seg meg mer enn jeg tilpasser meg han. Oppfattes som flørtende når jeg ikke prøver og er derfor en magnet for sjalusi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg har brent meg tidligere 

Anonymkode: 622c7...bbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...