Gå til innhold

Bursdag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Kjæresten har bursdag snart og han ønsker seg tattovering i gave, det er snakk om en ganske stor tatto. Derfor ønsker han seg penger så han får tatt den. Derfor tenkte jeg han skulle få litt penger slik at han slipper å betale alt selv. Men har dere noen forslag til en liten gave jeg kan ha vedsiden av? Det kan være alt mulig. 

Anonymkode: 628bd...b57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ebay har mye rart til en rimelig pris. Er det tullegave du er på utskikk etter eller er det en skikkelig gave? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3/28/2017 den 22.05, AnonymBruker skrev:

Hei,

Kjæresten har bursdag snart og han ønsker seg tattovering i gave, det er snakk om en ganske stor tatto. Derfor ønsker han seg penger så han får tatt den. Derfor tenkte jeg han skulle få litt penger slik at han slipper å betale alt selv. Men har dere noen forslag til en liten gave jeg kan ha vedsiden av? Det kan være alt mulig. 

Anonymkode: 628bd...b57

parfyme eller gavekort på jack and jones f.eks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, ElineRB skrev:

ebay har mye rart til en rimelig pris. Er det tullegave du er på utskikk etter eller er det en skikkelig gave? :)

ebay hadde jeg ikke tenkt på xD haha.. Men var en skikkelig gave jeg tenke på ja, sånn utenom å hjelpe til med betalingen for tattoveringen :) 

Anonymkode: 628bd...b57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, brownbrown skrev:

parfyme eller gavekort på jack and jones f.eks

Takk, ja det kunne vært noe :) 

Anonymkode: 628bd...b57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt acne skjerf på Ebay. det er nok falskt men det er et stort deilig ullskjerf og jeg elsker ullskjerf. Jeg har også kjøpt fine kort, sminekoster og annet. Typen har kjøpt motorsykkel deler / verktøy der. Har aldri kjøpt gave til kjæresten derfra men gaver til venninner har jeg :)

Hva med billetter til teater eller kino? 

Anonymkode: 40c93...0c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...