Gå til innhold

Bestevenninnen til kjæresten min.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest NotNaomi

Det går an Ts. En av mine beste venner er en mann. Men jeg vil ikke si at det er så..naturlig,som mange her gi inntrykk av! Likevel,når noen har et slikt vennskap,unner jeg dem det. Jeg liker mannlige venner fordi de rett og slett er mer stabile og udramatiske :-) Og en kan være heldig å skjønne litt mer av hankjønn. Venner tør mer,for vennskap er stødigere enn forhold ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Alterego666

Jeg er god venn med opp til flere tidligere FFer. Kjæresten min vet hvem de er, og er helt OK med det. Hun er også venninne med den ene.

 

Dersom det hadde vært et problem, hadde det hengt mørke skyer over forholdet vårt. Hun aksepterer meg som jeg er, og vet at jeg er et produkt av mine erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trist at kvinner og menn fortsatt ikke kan være venner uten å bli mistenkt for å ha seksuelle relasjoner til hverandre. Man kan da uten problemer være venner med det motsatte kjønn uten at dette involverer noe seksuelt eller kjærlighet. 

Anonymkode: 486e5...c49

så mye utroskap og skilsmisser som er ute å går så skjønner jeg godt at man er skeptisk. det er ikke TS som er trist, det er verden som er blitt trist, utroskap, skillsmisser og tillitsbrudd er mer normalt en å faktisk være evig trofast mot sin egen kjæreste

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
2 timer siden, brownbrown skrev:

så mye utroskap og skilsmisser som er ute å går så skjønner jeg godt at man er skeptisk. det er ikke TS som er trist, det er verden som er blitt trist, utroskap, skillsmisser og tillitsbrudd er mer normalt en å faktisk være evig trofast mot sin egen kjæreste

Verden er bebodd av enkeltmennesker. Statistikk bestemmer ikke en kjæreste adferd. Jeg ville aldri stilt meg mellom kjæresten min og en venn, og ville heller ikke likt om det samme skjedde meg. Dersom dette er vanskelig, må det kalles for det det egentlig er: En mangel på grunnleggende tillit i parforholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Alterego666 skrev:

Verden er bebodd av enkeltmennesker. Statistikk bestemmer ikke en kjæreste adferd. Jeg ville aldri stilt meg mellom kjæresten min og en venn, og ville heller ikke likt om det samme skjedde meg. Dersom dette er vanskelig, må det kalles for det det egentlig er: En mangel på grunnleggende tillit i parforholdet.

statistikk forteller mye om moralen og verdiene folk har idag. utroskap, skilsmisse og tillitsbrudd er overrepresentert....dessverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Statistikken forteller om adferden i befolkningen generelt, ikke om en spesifikk person. Såsant du ikke leter etter en partner som er helt på gjennomsnittet i ethvert henseende. Det gjør ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...