Gå til innhold

Kollega lagde nummer ut av at jeg sølte


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I dag tidlig spiste jeg en yoghurt på jobb, ettersom jeg ikke rakk ordentlig frokost før jeg dro. Vi hadde et litt ekstra tidlig møte i dag. I pausen kom kollegaen min bort til der jeg satt og sto og snakket med meg. Mens vi snakket datt det litte grann yoghurt ned på PC'en min. Ble en liten dæsj med yoghurt som havnet ved siden av touchpaden.

Kollegaen min så stygt og sa "delikat". Jeg trodde hun bare tullet, siden det var ikke noe spesielt grisete. Så hentet hun et papir, jeg fikk tørket vekk også begynte hun å lage en stor sak ut av det. Æsj, du kan ikke ha yoghurt på PC'en din, få det vekk osv. Æsj, du bør vaske den. Jeg ble så perpleks, for jeg trodde virkelig hun tullet da hun kom med den "delikat"-kommentaren sin. Var ikke akkurat noe å lage et så stort nummer ut av. Og det var jo MIN pc, ikke hennes. Nå begynner jeg å lure på om det er noe sosialt i veien med henne, eller er dette normal oppførsel?

Anonymkode: 0a234...7d1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun overreagerte, men det er ikke noe å henge seg opp i. Drar det litt langt om man skal på om det er noe sosialt i veien med henne pga. dette.

Anonymkode: fe634...f9c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun overreagerte, men det er ikke noe å henge seg opp i. Drar det litt langt om man skal om det er noe sosialt i veien med henne pga. dette.

Anonymkode: fe634...f9c

"Skal fundere på" skulle det være der.

Anonymkode: fe634...f9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette var åpenbart en overreaksjon fra hennes side, men det vet du jo allerede. 

Anonymkode: d8efe...12b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en overreaksjon fra kollegaen, og en litt større overreaksjon å lage tråd på kg om saken. 

Anonymkode: b3f5b...7b8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo være hun har en liten aversjon mot hvite/grå flekker på laptoppen. At hun gang kom hjem til sin laptop og slikket vekk noe hun trodde var yogurt, men som viste seg å være faren sin sæd som han hadde glemt å tørke vekk.

Anonymkode: bc8b4...8c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan jo være hun har en liten aversjon mot hvite/grå flekker på laptoppen. At hun gang kom hjem til sin laptop og slikket vekk noe hun trodde var yogurt, men som viste seg å være faren sin sæd som han hadde glemt å tørke vekk.

Anonymkode: bc8b4...8c4

Egen erfaring?

Anonymkode: f3534...5ba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker jo litt spesielt. Ville vurdert å holde relasjonen kollegialt overfladisk fremover.

Anonymkode: 51abb...6df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Loki Laufeyson skrev:

Det var en overreaksjon, ikke bry deg la det ligge.

Det ser ut som om at alt ts skriver gjevnt over er tull og fanteri. At ts gidder å lage så meningsløse diskusjoner.
 

Anonymkode: db03c...b3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Egen erfaring?

Anonymkode: f3534...5ba

Nei jeg kan ikke bidra men noe så du får sammenlignet med din erfaring.

Anonymkode: bc8b4...8c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle spillt med. :P "Åhoi!!!" æsj!!! Nei så ekkelt!! wæææ!! yougurt! UGGG " Eller gjøre som han lenger oppe sier å feks slikke flekken av og mmme nytende. 

Anonymkode: 5f91c...769

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo TS! Du slapp jo å tørke opp! Hadde vært dritfornøyd jeg og bare smattet videre. :sikle:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, tror jeg hadde begynt å le høyt og spurt om hun var SERR. Så hadde jeg passet på å søle joggårt en gang til foran henne bare på pur.

Anonymkode: 01c56...912

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...