Gå til innhold

Hvis hun blir sammen med en vestlig er hun forelsket, blir hun sammen med en fra lenger "nede" er hun naiv.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ts: traff han ikke på nett. Jeg kommer mest sannsynlig ikke til å gå videre. Men følelsene for han er litt vonde. Siden de bare kom, og det var han som tok initiativ. Og det irriterer meg grønn.. At sannheten ofte er den man ikke vil. Hvorfor skal livet bare servere dødskjedelige situasjoner hele tiden?  Og så er jeg litt misunnelig på en norsk bekjent av meg, for at hun turte å satse. Og de har et fint forhold. 

Anonymkode: 872f4...bb3

Alvorlig talt, ts. Du uttrykker deg som om du er fjorten og midt i den verste opprørstrangen, men uten noen forståelse for situasjonen eller språk å uttrykke konflikten med! Og sånn har du holdt det gående gjennom hele tråden. Hvor gammel er du egentlig?

 

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det du kan risikere med en tyrker, er at han gifter seg med deg pga ønske om norsk statsborgerskap.

Anonymkode: 1ab43...017

Det er ikke det vi diskuterte i det hele tatt. Les sammenhengen.

Anonymkode: 3a25e...5ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alvorlig talt, ts. Du uttrykker deg som om du er fjorten og midt i den verste opprørstrangen, men uten noen forståelse for situasjonen eller språk å uttrykke konflikten med! Og sånn har du holdt det gående gjennom hele tråden. Hvor gammel er du egentlig?

 

Det er ikke det vi diskuterte i det hele tatt. Les sammenhengen.

Anonymkode: 3a25e...5ff

Jeg er 24! Og jeg uttrykker meg slik jeg føler det. Er like barnslig å kommentere "hvor gammel er du egentlig?" .  Er så lei av at folk spør etter slik her! 

Anonymkode: 872f4...bb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 24! Og jeg uttrykker meg slik jeg føler det. Er like barnslig å kommentere "hvor gammel er du egentlig?" .  Er så lei av at folk spør etter slik her! 

Anonymkode: 872f4...bb3

Du er uansett et scoop for en luring som vil inn i landet. Du aner ingenting om hva vestlig kultur er, hva som regnes som vestlig, kulturforskjeller generelt, den eneste måten du klarer å uttrykke noe annet enn det er "der nede". Du viser ingen forståelse for at mennesker tenker fullstendig ulikt angående landegrenser, kjærlighet og menneskeverd, for ikke å snakke om at ikke alle mennesker lever med samme nivå av velferd som oss her på berget. Du rakker ned på din mor og på alle voksne, for i din verden er det bare peace&love. Du uttrykker deg som du aldri har vært i jobb, du tar begrepet bimbo til øverste nivå, og du utviser en uansvarlighet som gjør at man nesten ønsker du skal få lære den harde veien.

Anonymkode: 3a25e...5ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er uansett et scoop for en luring som vil inn i landet. Du aner ingenting om hva vestlig kultur er, hva som regnes som vestlig, kulturforskjeller generelt, den eneste måten du klarer å uttrykke noe annet enn det er "der nede". Du viser ingen forståelse for at mennesker tenker fullstendig ulikt angående landegrenser, kjærlighet og menneskeverd, for ikke å snakke om at ikke alle mennesker lever med samme nivå av velferd som oss her på berget. Du rakker ned på din mor og på alle voksne, for i din verden er det bare peace&love. Du uttrykker deg som du aldri har vært i jobb, du tar begrepet bimbo til øverste nivå, og du utviser en uansvarlighet som gjør at man nesten ønsker du skal få lære den harde veien.

Anonymkode: 3a25e...5ff

Fy faen så jævla sur. 

Anonymkode: 872f4...bb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fy faen så jævla sur. 

Anonymkode: 872f4...bb3

Og du ser ikke selv at du uttrykker deg som en på fjorten?

"Fy faen så jævla sur."

Har du noensinne hatt en jobb? Hatt ansvar? 

Anonymkode: 3a25e...5ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og du ser ikke selv at du uttrykker deg som en på fjorten?

"Fy faen så jævla sur."

Har du noensinne hatt en jobb? Hatt ansvar? 

Anonymkode: 3a25e...5ff

Ja, ikke lederstilling nei.

Og hvor gammel er du?

Anonymkode: 872f4...bb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, ikke lederstilling nei.

Og hvor gammel er du?

Anonymkode: 872f4...bb3

Gammel nok til å vite at man ikke romantiserer forhold til menn som kan ha egennytte av å komme til Norge. Gammel nok til å diskutere uten å gå rett i forsvar ved å skylde på tungvinte oppdelinger av menneskeheten som art. Gammel nok til å ikke bare svare nebbete tilbake når mennesker forsøker å gi deg innsikt, som hun på forrige side gjorde med deg. Gammel nok til å ikke anta at jeg vet bedre enn alle de som har oppholdt seg kun i Norge, bare fordi jeg har vært på ferie til utlandet. Gammel nok til å innse at uansett hvor gammel jeg blir, så vil det alltid være noen som vet enkelte ting bedre enn hva jeg gjør.

Anonymkode: 3a25e...5ff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gammel nok til å vite at man ikke romantiserer forhold til menn som kan ha egennytte av å komme til Norge. Gammel nok til å diskutere uten å gå rett i forsvar ved å skylde på tungvinte oppdelinger av menneskeheten som art. Gammel nok til å ikke bare svare nebbete tilbake når mennesker forsøker å gi deg innsikt, som hun på forrige side gjorde med deg. Gammel nok til å ikke anta at jeg vet bedre enn alle de som har oppholdt seg kun i Norge, bare fordi jeg har vært på ferie til utlandet. Gammel nok til å innse at uansett hvor gammel jeg blir, så vil det alltid være noen som vet enkelte ting bedre enn hva jeg gjør.

Anonymkode: 3a25e...5ff

Du var rett og slett bare irriterende. Jeg ville ha et tall. 

Typisk en person som sitter på kg og gir "gammel nok til" til svar for å føle deg bedre selv. Med den surheten du svarer med her ine er det veldig tydelig at du mangler noe irl.

Anonymkode: 872f4...bb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du var rett og slett bare irriterende. Jeg ville ha et tall. 

Typisk en person som sitter på kg og gir "gammel nok til" til svar for å føle deg bedre selv. Med den surheten du svarer med her ine er det veldig tydelig at du mangler noe irl.

Anonymkode: 872f4...bb3

Så glem meg da. Og gi heller et svar til den damen som nå har skrevet to eller tre utfyllende innlegg om hennes egen erfaring, i stedet for å hoppe galant over de og fråtse i de ytterst få svarene du får fra unge naive romantikere.

Det er svært enkelt å legge merke til at du ikke ønsker å lese eller forholde deg til det hun har skrevet.

Anonymkode: 3a25e...5ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...