Gå til innhold

Instagram


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har et veddemål med en veninne om å få 500 følgere på Insta innen 25 april (en måned etter veddemålet startet). Jeg skal selvfølgelig vinne! Men hvordan kan man få flere følgere på insta egentlig? Jeg ønsker ikke å følge 1000 stk i håp om at to følger meg tilbake..

Anonymkode: bc062...e4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor ikke ha et veddemål om å miste flest mulig følgere istedetfor?

Anonymkode: 9b1d1...4b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha et spesielt tema. Det kan være hyggelig og inspirerende, dum og deilig eller bitchy og tøsete. 

Hva slags mat du spiser, hva slags sminke du bruker og anbefaler alle å bruke, masse interiør og bilder av sokkene dine på et pent gulv. Trreningsstudiobilder med hashtagger som #superhappy#workout#imsohappy. vs. bilder av deg selv bakfra med trutmunn osv med pupper som dukker opp og er happy all over the place.

Anonymkode: 32e9a...18e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn et tema (fortrinnsvis noe du faktisk driver med og liker og er litegranne god på). Ta bra bilder. Bruk relevante (!!!) hashtags i moderate mengder. Vær aktiv, lik og kommenter andres bilder innen samme "sjanger" som den du opererer i. 

Anonymkode: 04f32...195

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og legg inn brukernavnet ditt her, så får du sikkert noen nye følgere. ;) 

Anonymkode: 04f32...195

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk på diverse hashtags som er relevant til ditt eget tema, og ta deg god tid til å like masse bilder fra forskjellige brukere, og legg igjen noen hyggelige kommentarer. Jeg gikk fra 900 til 10k følgere på den måten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 3/28/2017 den 16.37, AnonymBruker skrev:

Jeg har et veddemål med en veninne om å få 500 følgere på Insta innen 25 april (en måned etter veddemålet startet). Jeg skal selvfølgelig vinne! Men hvordan kan man få flere følgere på insta egentlig? Jeg ønsker ikke å følge 1000 stk i håp om at to følger meg tilbake..

Anonymkode: bc062...e4e

gjør som alle andre damer . ta lettkledde bilder av ræven din i en vinkel med photoshop redigering som gjlr at du ser 100 ganger bedre ut en det du gjør i virkeligheten. da får du mange mannlige følgere som kan runke til bildene dine.

så når du har fått mange 1000 følgere kan du skrive på profilen "  contact for business [email protected]"  og selge sex og nakenbilder derfra haha

Endret av brownbrown
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måten jeg har fått en del følgere på, er å ta bilder av en spesiell hobby jeg driver med, og bruke relevante hash tags. Og jeg bruker litt tid på å ta gode bilder, med fokus på å inspirere. De som har en del flere følgere enn meg, tar sikkert også enda bedre bilder og gjør enda mer inspirerende ting, men ikke minst så oppdaterer de ofter og er veldig aktive med å like og kommentere andres bilder.

Anonymkode: a242c...566

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så viktig å få flest følgere?

Anonymkode: 5dfbc...eaf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha er jo dødsenkelt. Bare søk på hashtag #me #selfie osv, og lik massemasse bilder (men ikke vær fr kjapp, for da blir du blokket i 24 t haha). Gikk fra 150 til 1500 følgere på en måned ca. peace of cake (haha var veddemål på meg også, fritids)

Anonymkode: 97ae2...0cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...