Gå til innhold

Hvis du kunne gått tilbake i tid


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det var derfor jeg valgte å la Trump sovne stille inn. For min del er det greit nok at det skjer i morgen istedenfor i fortida. 

Anonymkode: 68c43...aea

Det er ikke gitt at dette ville ført til en fredeligere verden. Alternativet kunne blitt verre. Hillary ønsket en storkonflikt med Russland og utfallet av dette kunne blitt stygt. Den eneste Trump ligger i fiendtlig konflikt med er Nord-Korea.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, WubWub skrev:

Det er ikke gitt at dette ville ført til en fredeligere verden. Alternativet kunne blitt verre. Hillary ønsket en storkonflikt med Russland og utfallet av dette kunne blitt stygt. Den eneste Trump ligger i fiendtlig konflikt med er Nord-Korea.

Nei, man har aldri noen garantier. Men jeg synes vel det er vel så skremmende å se hvem Trump er "venner" med enn hvem han ligger i konflikt med. 

Forøvrig er det ikke Clinton som blir president om Trump sovner stille inn i morgen og det er slett ikke sikkert hun ville blitt det om han døde før valget heller. 

Anonymkode: 68c43...aea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, man har aldri noen garantier. Men jeg synes vel det er vel så skremmende å se hvem Trump er "venner" med enn hvem han ligger i konflikt med. 

Forøvrig er det ikke Clinton som blir president om Trump sovner stille inn i morgen og det er slett ikke sikkert hun ville blitt det om han døde før valget heller. 

Anonymkode: 68c43...aea

Utifra det jeg har lest om Mike Pence er han mye hardere og fundamentalistisk enn Clinton og Trump. Men nei, ingen garantier - av den grunn er det best at man ikke tukler med tidslinjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, WubWub skrev:

Utifra det jeg har lest om Mike Pence er han mye hardere og fundamentalistisk enn Clinton og Trump. Men nei, ingen garantier - av den grunn er det best at man ikke tukler med tidslinjen. 

Ja, Pence er på ingen måte noen mild mann og jeg skulle gjerne sett at han holdt seg langt unna alt som het makt. Men Trump er gal. Han har ingen skrupler, følger ingen spilleregler og er jo i ferd med å innføre diktatur rett foran øynene på både den amerikanske befolkningen og resten av verden uten at noen ser ut til å gripe inn.

Og når han har gjort det, er veien ut av det igjen mildt sagt kronglete.

Med Pence ville USA og verden fått fire/åtte år med konservativt helvete og gått 30 år tilbake i utvikling. Med Trump får de/vi fire/åtte år i helvete og går minst 400 år tilbake i tid. Det var da de narsisistiske og klin gale diktatorene herjet også den vestlige verden, og det var en kamp å bli kvitt dem. Spørsmålet er om vi klarer det igjen. 

Anonymkode: 68c43...aea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hvilken hendelse tenker du er grunnlaget for at ikke alle lever vegansk i dag? 

Anonymkode: 68c43...aea

Altså i mange århundrer har folk spist kjøtt. Men hvis en hai dreper ett menneske, skal alle mennesker drepe alle heiene i alle hav. Folk er så egoister. Vi kan spise blåbær og korn. 

Anonymkode: f5b6a...f9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså i mange århundrer har folk spist kjøtt. Men hvis en hai dreper ett menneske, skal alle mennesker drepe alle heiene i alle hav. Folk er så egoister. Vi kan spise blåbær og korn. 

Anonymkode: f5b6a...f9c

Jeg tror du glemte å lese hovedinnlegget. 

Anonymkode: 68c43...aea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...