Gå til innhold

Du som har Aspergeres, hva jobber du med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har gjort litt forskjellig gjennom årene. Siste jobben var som sjef under sjefen. Vil ikke si hva jobben var da det kan være gjenkjennelig.

Anonymkode: 50797...0e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Systemutvikler (programmerer, lager designspesifikasjoner, etc). 

Anonymkode: fc056...d7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje jeg har en mild grad av aspergers/autisme, men stemmer det at jeg ikke hadde hatt den selvinnsikten hvis det faktisk hadde vært tilfellet? Er det bare fordi dere har blitt diagnotisert med aspergers at dere er klar over det, eller hadde dere hatt en anelse hvis dere var udiagnotisert?

 

 

Anonymkode: dea40...419

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror kanskje jeg har en mild grad av aspergers/autisme, men stemmer det at jeg ikke hadde hatt den selvinnsikten hvis det faktisk hadde vært tilfellet? Er det bare fordi dere har blitt diagnotisert med aspergers at dere er klar over det, eller hadde dere hatt en anelse hvis dere var udiagnotisert?

 

 

Anonymkode: dea40...419

Har hatt mistanke om at det alltid har vært noe "rart" (sikkert siden jeg var en 12-13-14 år), men forstod ikke hva det var før jeg leste om diagnosen som godt voksen.

Anonymkode: eece7...516

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror kanskje jeg har en mild grad av aspergers/autisme, men stemmer det at jeg ikke hadde hatt den selvinnsikten hvis det faktisk hadde vært tilfellet? Er det bare fordi dere har blitt diagnotisert med aspergers at dere er klar over det, eller hadde dere hatt en anelse hvis dere var udiagnotisert?

 

 

Anonymkode: dea40...419

Det går naturligvis ikke an å snakke for alle, men veldig mange med Asperger har absolutt selvinnsikt og vet godt hvordan de er, uten at det trengs en diagnose på papiret før de forstår at de har noe som gjør de annerledes enn normen. Det er veldig vanlig, uten at det er sånn for alle, å føle seg annerledes fra man er liten når man har Asperger. Det er mange som er blitt diagnostisert etter å selv ha hatt mistanke om Asperger.

Anonymkode: 76759...900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...