Gå til innhold

Den store NAVEtråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her kan du skrive hva du vil om NAV og dets system.

Anonymkode: 5389d...056

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har mer et spørsmål om NAV, enn et utsagn. 

Kan man ordnet et møte med en veileder uten å måtte ringe dem og/eller dra til et NAV-kontor? Finner det ikke ut, og jeg har googlet...

Anonymkode: 99027...7bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har mer et spørsmål om NAV, enn et utsagn. 

Kan man ordnet et møte med en veileder uten å måtte ringe dem og/eller dra til et NAV-kontor? Finner det ikke ut, og jeg har googlet...

Anonymkode: 99027...7bd

Kanskje du kan kontakte dem på meldinger på nav.no?

Anonymkode: 5389d...056

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har mer et spørsmål om NAV, enn et utsagn. 

Kan man ordnet et møte med en veileder uten å måtte ringe dem og/eller dra til et NAV-kontor? Finner det ikke ut, og jeg har googlet...

Anonymkode: 99027...7bd

Nei, du må ringe eller møte opp for å få istand et møte. Slik var det iallefall for etpar år siden.

Anonymkode: d56bc...567

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, du må ringe eller møte opp for å få istand et møte. Slik var det iallefall for etpar år siden.

Anonymkode: d56bc...567

Ikke lett å få til noe møte med "veileder". Det skal mye til har jeg inntrykk av.

Anonymkode: 5389d...056

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter du lenge nok kommer de kanskje på døra di, det er visst det nye at NAV skal komme til brukerne ikke motsatt, men vi får se hva som skjer

Anonymkode: 4b442...7cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Venter du lenge nok kommer de kanskje på døra di, det er visst det nye at NAV skal komme til brukerne ikke motsatt, men vi får se hva som skjer

Anonymkode: 4b442...7cd

Det hadde vært pinlig.

Anonymkode: 5389d...056

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske NAV kunne hjelpe meg til å bli frisk. Jeg er lei av å måtte holde de oppdatert eller komme på oppfølgingsmøter for å fortelle om hvor mye sykere jeg er blitt, at jeg fortsatt venter på at helsevesent skal bry seg.

Jeg er så drittlei av å være syk og føle meg verdiløs. Jeg er av null verdi for samfunnet. Bare en utgiftspost. Jeg orker ikke å ha det sånn mye lengre.

Anonymkode: c8c9c...096

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle ønske NAV kunne hjelpe meg til å bli frisk. Jeg er lei av å måtte holde de oppdatert eller komme på oppfølgingsmøter for å fortelle om hvor mye sykere jeg er blitt, at jeg fortsatt venter på at helsevesent skal bry seg.

Jeg er så drittlei av å være syk og føle meg verdiløs. Jeg er av null verdi for samfunnet. Bare en utgiftspost. Jeg orker ikke å ha det sånn mye lengre.

Anonymkode: c8c9c...096

Hvordan vil du ha hjelp?

Anonymkode: 5389d...056

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener NAV er bildet på fremtidens arbeidsplass, og at dette er en helt uungåelig del av den teknologiske utviklingen, som går mot at menneskers innsats i større og større grad vil kunne erstattes av roboter og kunstig intelligens. Vi står i disse dager helt på kanten av en radikal forandring i hvordan menneskesamfunnet vil organiseres og se ut, i et samfunn hvor flere og flere mennesker ikke lenger er å regne som en økonomisk ressurs, men heller overflødige hva angår et samfunns produktivitet. Noen mennesker vil fortsatt være essensielle for rent administrative og kreative oppgaver, og service-yrkene er kanskje de siste som vil bli strippet for menneskelig arbeidskraft, men til syvende og sist må vi få på plass et samfunn hvor de få metter de mange, altså primært et NAV-samfunn. 

Anonymkode: d2b90...2a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vil du ha hjelp?

Anonymkode: 5389d...056

Kan begynne med at jeg ikke må ringe sykehuset for å minne de på at jeg har en henvisning inne. Er lei av å gjøre jobben deres for de.

Anonymkode: c8c9c...096

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må takke NAV fordi de har gitt meg penger til hus og bil de siste 10 årene. Takk! Uten nav så hadde jeg gått under. Ingen vil ansette meg uti arbeid. 

Anonymkode: c221e...910

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, uten nav hadde jeg bodd på,gata som tigger, eller vært død.

Anonymkode: 5389d...056

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 28.3.2017 den 2.52, AnonymBruker skrev:

Kan begynne med at jeg ikke må ringe sykehuset for å minne de på at jeg har en henvisning inne. Er lei av å gjøre jobben deres for de.

Anonymkode: c8c9c...096

Kjedelig, men sånn er det for veldig mange fordi det er mennesker som jobber i de forskjellige systemene og vi må jo selv ta ansvar for egen helse og heller være takknemlige for alt vi faktisk får dekt. Også vær flink til å sette ord på ting, lag deg en plan for fremtiden og legg den frem og forklar hvorfor dette kommer til å hjelpe eller gjøre livet og situasjonen mere levelig. 

Anonymkode: 22a33...e42

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...