Gå til innhold

.


Gjest Sirisiri10

Anbefalte innlegg

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenkte på det den brukeren sa om at man må fremvise vandelsattest. Det krever de vel ikke når det er frivillig arbeid?

Anonymkode: 9cbf0...dc0

Jo

Anonymkode: aabf3...c8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo

Anonymkode: aabf3...c8d

Nei.  Rutinene for dette er altfor dårlig!  

Anonymkode: 5f1a2...e2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Coolaid skrev:

Din søster er en voksen kvinner som er sjef i eget liv. Dersom hun kjøper bolig et sted som du ikke liker så er det ingenting galt med det. Hennes liv, hennes valg. Du kan kun velge hvordan du selv vil forholde deg til det. Dette handler ikke om deg og bør heller ikke handle om deg. Hvorfor mener du at din søster ikke kan bo i samme gate som din overgriper - føler du ikke at hun støtter deg? Hva sier din søster om situasjonen?

Det som plager meg i din historie er at du påstår at en dømt pedofil jobber med barn. Det er ikke mulig. Kan du forklare mer om akkurat det? 

 

8 timer siden, Vox_populi skrev:

Tull og tøys! Søstera di flytter dit hun selv vil, hun spør selvfølgelig ikke deg om lov til det. Vær bare glad for at hun ikke flytter til f.eks. Steinkjer, men at hun bor i nærheten slik at dere fortsatt kan holde kontakten!

For noen uempatiske idioter dere er.

Anonymkode: dd43b...6bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

For noen uempatiske idioter dere er.

Nok en anonym bruker som ikke evner å argumentere, men i stedet tyr til skjellsord. 
Slike har heldigvis ingen injurierende kraft, men man må bare riste på hodet. 
Jeg tillot meg å peke på hvordan verden er innrettet – søsken flytter hvor de vil uten å spørre andre søsken om lov til det. Ingenting trådstarter kan gjøre med det, så jeg rådet henne til å forsone seg med søsterens valg og glede seg over at hun forsatt bor i nærheten. 
Den anonyme mener tydeligvis at det er nyttigere for trådstarter å bli servert "Buhu, føler med deg – alle burde konsultere deg før de kjøper leilighet. Du er tross alt verdens midtpunkt".
Det verste er likevel å framstille slikt uforpliktende pissprat som ikke koster fem øre å spy ut, som ekte empati. Empati er en viktig evne å ha, men dette er bare verdiløst pjatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår godt at ts slettet tråden. Når man tar opp noe vanskelig og personlig skal det ikke være behov for å bli angrepet. 

Anonymkode: 9cbf0...dc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du likevel leser ts håper du etterhvert vil føle deg bedre. Si til din søster at de heller kan komme på besøk hos deg.

Anonymkode: 9cbf0...dc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...