Gå til innhold

Ida Wulff


Gjest Vilunich

Anbefalte innlegg

12 timer siden, Showmustgoon skrev:

Det som er litt sånn.. merkelig. Er jo at hun er sammen med det som tidligere var bloggkontakten til Ørjan Burøe og Marna Haugen på UI. Og da skjønner jo man litt mere av hvorfor hun går litt hardt ut og erklærer #notme. Når hun nå bytter plattform så ble jeg ikke veeeldig overrasket at det ble til kjærestens arbeidsgiver...

Ja, jeg fikk litt avsmak på bloggen etter det innlegget, orker ikke å klikke meg inn. Aner ikke om det er sånn her hun har tenkt, men det vitner om lite samfunnsforståelse spør du meg. Det er jo IKKE det der det handler om, og folk skriver lange kommentarer og prøver å få henne til å forstå dette, men det er jo som å snakke til en vegg.

Nei, jeg hat vært fast leser av Ida siden begynnelsen, men med overgang til UI (som jeg ikke kan fordra), blir det nok en stund til jeg sjekker ut den nye bloggen.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er fullstendig enig med Ida i dette innlegget, og jeg vet om mange i min omgangskrets som også er det. La oss være uenige. Dere kan ikke påpresse deres meninger på andre. Vi er alle individuelle vesen, med egne meninger og syn. Som sagt. Jeg som mange andre er enige med Ida, og noen er uenige. Men jeg repaekterer at andre har et annet syn på saken, og prøver heller ikke å påtvinge min mening på dere. Poenget er, ikke bli sur fordi folk har en annen syn på saken enn dere. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, jentefranorge skrev:

Jeg er fullstendig enig med Ida i dette innlegget, og jeg vet om mange i min omgangskrets som også er det. La oss være uenige. Dere kan ikke påpresse deres meninger på andre. Vi er alle individuelle vesen, med egne meninger og syn. Som sagt. Jeg som mange andre er enige med Ida, og noen er uenige. Men jeg repaekterer at andre har et annet syn på saken, og prøver heller ikke å påtvinge min mening på dere. Poenget er, ikke bli sur fordi folk har en annen syn på saken enn dere. 

Man er ikke automatisk sur fordi om man uenig med noen. At IW har de meningene hun har skal hun da virkelig få lov til. Hun tapte seg hos meg men det tror jeg hun lever helt greit med (jeg også). 

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Har alltid likt Ida Wulff. Litt mye snikreklame, men likevel. Syntes hun skriver bra og min type humor.

Fikk med meg hun svarte en leser på jodel for litt siden, trådstarter klagde på at Wulff sletter kommentarene h*n hadde postet, og avslutter med å kalle Wulff for ei kjerring. Wulff svarte på dette med bildebevis og "kjerring" i retur, samt kunne opplyse at toppen hennes var fra "kjerring.com". Litt upassende når man er en offentlig person..? :balltre:

Så har jeg likt henne videre trass litt bismak i kjeften.

 

 

 

Så kom dåseduft-innlegget. Ida, NEEEI!! :fart2:

Endret av honoluluu
Smileys.
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, honoluluu skrev:

Har alltid likt Ida Wulff. Litt mye snikreklame, men likevel. Syntes hun skriver bra og min type humor.

Fikk med meg hun svarte en leser på jodel for litt siden, trådstarter klagde på at Wulff sletter kommentarene h*n hadde postet, og avslutter med å kalle Wulff for ei kjerring. Wulff svarte på dette med bildebevis og "kjerring" i retur, samt kunne opplyse at toppen hennes var fra "kjerring.com". Litt upassende når man er en offentlig person.

Så jeg har likt henne videre trass litt bismak i kjeften.

 

 

 

Så kom dåseduft-innlegget. Ida, NEEEI!! :fart2:

Helt enig med deg! Tenkte faktisk på om jeg skulle skrive om dåseduft-innlegget her, men du var før meg. Hva har skjedd med bloggen? :sjokkbla:

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, honoluluu skrev:

Har alltid likt Ida Wulff. Litt mye snikreklame, men likevel. Syntes hun skriver bra og min type humor.

Fikk med meg hun svarte en leser på jodel for litt siden, trådstarter klagde på at Wulff sletter kommentarene h*n hadde postet, og avslutter med å kalle Wulff for ei kjerring. Wulff svarte på dette med bildebevis og "kjerring" i retur, samt kunne opplyse at toppen hennes var fra "kjerring.com". Litt upassende når man er en offentlig person..? :balltre:

Så har jeg likt henne videre trass litt bismak i kjeften.

 

 

 

Så kom dåseduft-innlegget. Ida, NEEEI!! :fart2:

Samme her. Har likt Ida og var fast leser av bloggen veldig lenge. Snikreklamen har jeg ærlig talt ikke tenkt så mye over hos henne før nå i det siste. Jeg leser bloggen mest av gammel vane nå. En vane det er på tide å legge av meg kanskje? nå som hun reklamerer for den "fantastiske" DÅSEDUFTEN! :bond:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært av-og-på-leser i mangen år, men nå er det kun bingen, typen, betakaroten gold og beauty bombz det går i, så det holder sikkert å skjekke innom en gang i halvåret fremover  :tommel:

Litt irriterende er at hun ikke godkjenner kommentarer hun ikke gidder ta stilling til. Jeg spurte en gang om mer informasjon rundt betakaroten og den ble aldri godkjent. Jeg tror ikke jeg vet om noen som annonserer mer for hårpiller, hudpiller og bruningsbpiller mer hyppig enn Ida. Når folk har spørsmål om det hun annonserer så ukritisk om, så kan hun i det minste sette seg inn i ting eller henvise til de som vet. 

 

 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært blogger, hadde jeg nok også forsvart meg selv på Jodel 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er skikkelig skuffa over Ida. Har alltid likt henne og vært en trofast følger. Men nå utvikler det seg i en retning jeg ikke liker. Først annonseinnlegg for blivakker med egne tilbud på kvinnedagen og nå deodoc :frkk: 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gadd ikke følge henne mer etter metoo-innlegget hennes.. for en fadese. Var innom bloggen for noen uker siden, så et bilde av henne med en graviditetstest - hun "skremte" typen. Herregud så dritt den bloggen er blitt. Eller kanskje den alltid har vært det?

Og nå driver hun også og reklamerer for dåse-deoen? Eier hun ikke skam?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MajaKaja

Med tanke på Ida sin troverdighet, vil jeg ikke kalle overgangen til United Influencers vellykket. Blir bare mer og mer reklame for totalt unødvendige produkter. Lurer på hvor hun setter grensen for hva som markedsføres. Selv om hun har byttet bloggplattform og de har avtaler med samarbeidspartnere, så burde hun ha muligheten til å takke nei oftere?

Den bloggen har blitt så intetsigende å følge. Det er grenser for hvor gøy det er å lese om selvbruningspiller, hårpiller, X antall nye barberhøvel-merker og nå intimduften. Hun var egentlig veldig underholdende å lese, men har svært liten troverdighet igjen nå.

Endret av MajaKaja
bytta ordet ER til VAR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
6 minutter siden, Weekend skrev:

Gadd ikke følge henne mer etter metoo-innlegget hennes.. for en fadese. Var innom bloggen for noen uker siden, så et bilde av henne med en graviditetstest - hun "skremte" typen. Herregud så dritt den bloggen er blitt. Eller kanskje den alltid har vært det?

Og nå driver hun også og reklamerer for dåse-deoen? Eier hun ikke skam?

Samme skremmingen som Sraad gjorde med P? Hvem var først, tro?

Alle disse bloggerne som lager reklame for piller, har de sørget for å ha dokumentasjon på at pillene virker? At håret faktisk vokser en halv meter i året og at betakaroten ikke har bivirkninger?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva jobber kjæresten hennes med siden dere skriver at hun har byttet bloggplattform pga kjæresten jobber der 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. alle de pillene hun reklamerer for, så er jeg mer redd for kombinasjonen av alle disse. Man skal være veldig forsiktig når man bruker sånn 3 forskjellige typer kosttilskudd. 

Betakaroten er jo for eksempel A-vitaminer, og beauty bombz inneholder A-vitaminer. Altså... Det er fettløselig vitamin som er direkte giftig for kroppen i større mengder. Hun skrev jo en gang et innlegg om beauty bombz, hvor hun sa de smakte SÅ godt at hun spiste sånn halve krukka eller noe??? Hallo! Og når hun fikk kommentarer på dette om at det var farlig så svarte hun bare frekt og surt tilbake.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Rosewood skrev:

Ang. alle de pillene hun reklamerer for, så er jeg mer redd for kombinasjonen av alle disse. Man skal være veldig forsiktig når man bruker sånn 3 forskjellige typer kosttilskudd. 

Betakaroten er jo for eksempel A-vitaminer, og beauty bombz inneholder A-vitaminer. Altså... Det er fettløselig vitamin som er direkte giftig for kroppen i større mengder. Hun skrev jo en gang et innlegg om beauty bombz, hvor hun sa de smakte SÅ godt at hun spiste sånn halve krukka eller noe??? Hallo! Og når hun fikk kommentarer på dette om at det var farlig så svarte hun bare frekt og surt tilbake.

Tviler på hun tar disse pillene. Ikke alle tre. Tror ikke noe på dåsesprayen heller. Har mista helt respekten for henne. Hun har vært den eneste bloggeren jeg har fulgt fast og faktisk trodd på. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker Ida jeg, selv om det blir mye basic reklame som barberhøvler, betakaroten og BliVakker, så er hun mer gjennomført enn andre. Med selvironi og en humoristisk sarkastisk tone. Og ikke minst har hun en bachelor 😊

 

Jeg forstår ikke hvorfor DeoDoc har fått så mye kritikk, det er ikke parfyme selv om den er på spray og lukter godt, men deodorant på lik linje som det finnes deodorant til føtter og armhuler? Det er helt normalt å bruke deodorant under armene fordi man ikke vil ha svette og vond lukt, hvorfor skal ikke det være like normalt å gjøre det andre steder på kroppen? Synes det er bra at det ikke lenger er like tabu å snakke om underliv og underlivssvette, det må være så mye lettere for de som virkelig plages med det i hverdagen nå som det finnes enkle løsninger utenom lege og apotek.

 

Det er ikke snakk om at vi jenter skal ha underliv som lukter blomster, men sjenerende svette, som igjen kan gi sopp, og klam lukt er vel ikke noe artig 🤨 Der synes jeg Ida sin post var godt og informativt skrevet, hun viser også at hun ikke er helt perfekt med bilder og historier fra bingen og bak fasaden- i motsetning til feks hva CBE ville delt. For der forstår jeg at det blir framstilt mer som at vi jenter aldri skal lukte vondt og alltid være «on point» fra topp til tå.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...