Gå til innhold

Ida Wulff


Gjest Vilunich

Anbefalte innlegg

Gjest Vilunich

Klikket meg nettopp inn på denne bloggen, og ble imponert! Tatt utdannelse ved siden av bloggen, flotte innlegg, reflektert dame og godt skriftlig språk! 

 

Jeg vil gjerne starte en tråd for å gi litt kudos til en som virker som et sunt forbilde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker henne godt 😊

Kjenner meg veldig igjen i Paraply innleggene 😂😂

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig 🖒 klikker meg ofte inn på bloggen hennes, liker måten hun skriver på! Og livet hennes er relativt normalt, noe jeg synes er positivt ☺

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er så bra! Og en av bloggerne som faktisk er sinnsykt flink til å skrive. Håper hun aldri slutter å blogge, og det i fremtiden vil komme flere unge bloggere som kan være forbilder som Ida. Heia Ida!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ida er et levende bevis på at du kan ha en super blogg uten å selge sjela di til annonser (hun har annonser altså, men merker bra og virker oppriktig) og bruker aldri clickbaits. Bloggere burde ha henne som forbilde!!

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ligger ikke hun på 1 plass?  :unsure:Hun fortjener å havnet på topp. På tide å bytte ut Sophie Elise,  Anna og Isabel. 3 blogger jeg er drittlei av! 

Jeg har digget Ida siden hun begynte å blogge for en del år tilbake. Hun skriver bra og har mange gode innlegg. Pluss hun er ikke desperat etter å få lesere inn på bloggen. Bra hun ikke kjører clickbaits :) 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer nesten ikke å se forskjell på noen av bloggerne nå. Synes de fleste er helt like. Synes ikke bloggen til Wulff skiller seg noe særlig ut fra de andre. Masse reklame, posering og sitte på kafe.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ida Wulff er vel et godt eksempel på at man kan ha en blogg med tusenvis av daglige lesere som eneste jobb, men likevel (på tross av burde jeg nesten skrive, siden så få andre bloggere i hennes sjanger har sett det nødvendig å gjøre det samme) - tatt en utdannelse ved siden av fulltidsbloggjobben sin! Såvidt jeg har sett har hun godt språk, tar gode bilder og viser at hun også har en hjerne i tillegg til et vakkert ytre. :)

Så, for å benytte anledningen til å argumentere mot de som mener KG kategorisk mobber bloggere - det er en grunn til at de som stadig får nye tråder her inne, stadig får nye tråder - og gjentatt kritikk! Og så er det er en annen grunn til at andre får tråder som dette! 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ida var den første store rosabloggern, men har modnet med bloggen og alderen. Skriver godt. Ofte innom og humrer over paraplyene 😁👍🏼👍🏼 Heia Ida!

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies

Nå var jeg redd denne tråden var kritisk- det hadde vært ufortjent!

Jeg liker også Ida Wulff! 😊

 

Endret av ricecrispies
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ida har modnet MYE. Selv om hun kanskje har hatt sine perioder med flaue ting på bloggen, så kan jeg ikke huske at det har vært noe veldig dramatisk med henne, eller ting som kan bite henne i ræva i etterkant. Tenk å ha blogget i nærmere ti år, og blottlagt sjela på nett fra du var knapt et barn. Men hun er superflink og veldig oppegående. Tenk at det fins en rosablogger som ikke er vulgær i 2017 dere, det er kanskje det aller sykeste med bloggen hennes :fnise:

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Ida og skulle ønske hun var med på Bloggerne, men hun har kanskje takket nei. 

Bytt ut MTM med Ida :) 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Vilunich
10 timer siden, skyflakes skrev:

Ida har modnet MYE. Selv om hun kanskje har hatt sine perioder med flaue ting på bloggen, så kan jeg ikke huske at det har vært noe veldig dramatisk med henne, eller ting som kan bite henne i ræva i etterkant. Tenk å ha blogget i nærmere ti år, og blottlagt sjela på nett fra du var knapt et barn. Men hun er superflink og veldig oppegående. Tenk at det fins en rosablogger som ikke er vulgær i 2017 dere, det er kanskje det aller sykeste med bloggen hennes :fnise:

Det ser dessverre ut som at det å ikke være vulgær eller skandaløs setter enne litt i skyggen av disse andre ... you know. Utrolig synd! Det er blogger som hennes som bør løftes opp og frem! Bilder med klær på; ingen kroppspress eller operasjonssnakk. Utdanning og godt skriftspråk på agendaen. I like!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Vilunich skrev:

Det ser dessverre ut som at det å ikke være vulgær eller skandaløs setter enne litt i skyggen av disse andre ... you know. Utrolig synd! Det er blogger som hennes som bør løftes opp og frem! Bilder med klær på; ingen kroppspress eller operasjonssnakk. Utdanning og godt skriftspråk på agendaen. I like!!

Men da kan man jo lure. Skal man beholde verdighet, klær og privatliv og tjene godt på bloggen? Eller skal man selge tredjepersoner, utlevere sex- og privatliv og bryte markedsføringsloven daglig og tjene veldig godt på bloggen? Blondinbella i Sverige er også et eksempel på en blogger som er vellykket, selv om hun ikke lager drama eller viser rumpa (eller setter prislapp på barna sine). Disse bloggerne (og f eks Trines Matblogg) viser jo at man både kan ha en innbringende blogg OG bevare verdigheten.

Endret av Ultiva
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...