Gå til innhold

Din første gang?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Din første sex!

hvor gammel var du og hvordan var det? 

Jeg er 20 år og aldri hatt sex enda :) Så jeg får ikke bidratt så mye selv enda, men jeg er litt nysgjerrig 
 

Anonymkode: 466cc...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Din første sex!

hvor gammel var du og hvordan var det? 

Jeg er 20 år og aldri hatt sex enda :) Så jeg får ikke bidratt så mye selv enda, men jeg er litt nysgjerrig 
 

Anonymkode: 466cc...0b2

25 år, var deilig. Interessant?

Anonymkode: 04181...3ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 år, ville få det overstått så ingen spesielle minner fra runden.

Anonymkode: c15b7...287

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var 22 år, og gjorde det med min første ("ordentlige") kjæreste I baksetet på hans Volvo, i solnedgangen :rolleyes::rodmer:

Vi debuterte med hverandre, og syntes det var et fint øyeblikk. Vi er fortsatt sammen :rodmer:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 år, utendørs med daværende kjæreste. Var ikke vondt, men ikke godt heller. Mer rart. Skjønte ikke helt hva alle maste så fælt om, har skjønt det i ettertid da.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 år. Var en deilig opplevelse der og da. Var veldig full og veldig kåt, og vi hadde veldig hemningsløs sex. Sånn sex jeg ville omtalt som "knulling".

Det var definitivt mindre deilig opplevelse å våkne dagen derpå, fyllesyk og vondt i hele kroppen, småfull rusletur til apoteket og angret på fyren. Følte meg ødelagt for alltid nedentil, var helt hjulbent.

Påfølgende uke drømte jeg bare om å ha sex med han igjen, så kroppen restituerer seg skremmende fort.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alterego666

18 år med 17 år gammel jente jeg traff på bilferie. Skjedde mellom madrasser og soveposer i en lånt varebil. Ikke gjennomført samleie, men likevel et godt og intimt minne. Jeg bet at hun føler det på samme måte selv om det bare ble dette møtet mellom oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
16 minutter siden, Vackra skrev:

18 år. Var en deilig opplevelse der og da. Var veldig full og veldig kåt, og vi hadde veldig hemningsløs sex. Sånn sex jeg ville omtalt som "knulling".

Det var definitivt mindre deilig opplevelse å våkne dagen derpå, fyllesyk og vondt i hele kroppen, småfull rusletur til apoteket og angret på fyren. Følte meg ødelagt for alltid nedentil, var helt hjulbent.

Påfølgende uke drømte jeg bare om å ha sex med han igjen, så kroppen restituerer seg skremmende fort.

God beskrivelse :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, PetrovaFire skrev:

Var 22 år, og gjorde det med min første ("ordentlige") kjæreste I baksetet på hans Volvo, i solnedgangen :rolleyes::rodmer:

Vi debuterte med hverandre, og syntes det var et fint øyeblikk. Vi er fortsatt sammen :rodmer:

Så nydelig og romantisk  :hjerte: :hjerter_rundt:

Anonymkode: ee46a...1b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var 18 år og fikk en blowjob av en venninne i bilen. Vi var litt av og på kjærester som det aldri ble noe av egentlig, men en kveld hadde hun lyst til å suge meg i bilen. Dette er lenge nok siden til at jeg hadde på en adidas kneppebukse. Hun begynte med å runke meg gjennom stoffet, og stakk en hånd inn mellom knappene i buksa. Det var ganske godt men hun runket meg annerledes enn jeg runker, så det var også litt rart. Men da hun begynte å suge meg gjennom stoffet i buksa tenkte jeg at dette ikke var så spennende som jeg hadde trodd. Det endret seg når hun etterhvert turde å smake på den in natura. 

Jeg ble runket av en kompis (og jeg runket han) da vi kanskje var tretten eller noe slikt, men det var mest for å kjenne på hverandres pikk og varte kanskje i tredve sekunder. Vi skulle se hvem som hadde størst. Var ganske like egentlig. 

Anonymkode: bc67c...40b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 16 og det var med daværende kjæreste. Det var ikke vondt, det var ganske antiklimaktisk, og over akkurat når det begynte å bli godt for meg. Og det var tragisk nok slik det fortsatte resten av forholdet... Klar, ferdig, ferdig.

Jeg skulle ventet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest UngMann1986

Okey, min første gang...

Jeg var passert 20, med god margin, og var mentalt klar for å debutere. Men hadde ikke noe på gang med noen, og var ikke den store sjekkeren på byen. Men jeg hadde lyst til å debutere og bli ferdig med det.

Løsningen ble at jeg begynte å skrive med en jevnaldrende kvinne på nakenprat-chatten. Vi chattet med cam, og utvekslet mobilnr. Ble ganske raskt enige om at det hadde vært spennende å møtes for sex, og vi var seriøse. (Jeg fortalte ikke at jeg var jomfru, da...)

Så kom dagen vi hadde avtalt. Tidlig ferdig med forelesing, og gikk for å kjøpe en flaske vin, og kondomer. Hadde kjøpt togbillett, og satt i spenning på toget, ca 1 time. Hun møtte meg på stasjonen, som avtalt, og vi gikk hjem til henne. Spiste middag, drakk vin, småpratet, og ble bedre kjent. Litt nervøst spurte jeg om hun fortsatt var lysten på å ha sex, og det hadde hun :-) Vi begynte å kline, det føltes litt unaturlig, men også veldig spennende. Klærne ble tatt av, og jeg tok henne i misjonær på sofaen. Føltes godt å debutere! Så ble det et par timer småprat igjen, og en ny og lenger runde, med blowjob, bakfra og mer misjonær. Måtte raske på, på slutten, for å rekke toget...

Føltes godt å sitte på toget hjem, med en ny selvtillit. Og siden har det blir flere erfaringer, fra den og andre nettsteder, byen, pulevenner, og kjærester :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18,5 år med nåværende kjæreste :) bor sammen nå og studerer.

Anonymkode: fdb6d...335

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 år med daværende kjæreste, han var 21, jeg var egentlig ikke klar for sex enda og ville vente. Men så våknet jeg av at han hadde sex med meg da... Etter det ble det slutt av naturlige grunner. 

Anonymkode: 4a736...837

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 17 år og det var med kjæresten :) Det var helt greit. Ble mye bedre med trening for å si det sånn :P 

Anonymkode: 66111...272

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Vevila

Var 14, det var helt greit. Litt vondt, og blødde litt etterpå. Veldig fin til å være første gang. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var 21 år (ville vente til min første kjæreste). Jeg syntes det var vanvittig vondt når han førte den inn, men ble bedre etter hvert. Trodde det var noe galt med meg, fordi det var vondt i starten på hvert samleie i 2 år. Men nå er det bare godt 😊

Anonymkode: 86efb...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16. Utrolig vondt, var som å få en kniv inn i underlivet. 

Ble bedre og bedre heldigvis ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 år med daværende kjæreste som var 20. Fryktelig vondt, men ble heldigvis mye bedre etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...