Gå til innhold

Aldersforskjellen


Kineklok

Anbefalte innlegg

Hei!

Vel jeg trenger litt formeninger selv om kjærlighet/aldersforskjell ikke skal avgjøre så veldig mye-

Jeg har aldri vært med noen som er yngre en meg. Jeg er 32 og blir 33 i år, han blir 25 i år .....

Alt bare føles rett og klaffer og vi ønsker ta det neste steget, men av en eller annen årsak, så føler jeg meg litt gammel? Ikke da av væremåte, men fordi det er så mange fordommer 😅

Hvorfor er det så galt at vi kvinner/jenter er eldre en menn/gutter? Men for det motsatte kjønn, så ligger det i 'normalen å være med yngre uten så mange fordommer ? 

Noen som har det slikt ? 😃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innen max 5 år er du bytta ut med en babe under 25 år

Anonymkode: 4452a...1a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go for it! :) Tenker ikke noe særlig over aldersforskjellen. Det viktigste er at dere liker hverandre.

Anonymkode: f1956...ddb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Innen max 5 år er du bytta ut med en babe under 25 år

Anonymkode: 4452a...1a7

Ser ut til at det er han som kanskje vil bli bytta ut om 5 år. Hun har jo tross alt sans for menn i 20-årene. Skjønner henne godt jeg...:alice:

Anonymkode: 5f33a...796

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Kineklok skrev:

😝 hmmmmm, konspirasjonsteori ?

Tja, spørsmålet er om han har slått seg til ro? Jeg tviler på du bli "byttet" ut, men vær klar over at selv om aldersforskjellen ikke er så stor så er han likevel i en litt annen livsfase enn deg. Jeg antar du er der du ønsker å etablere deg, få barn osv. Selv om han gir uttrykk og tenker det samme er han fremdeles noen år unna etableringsfasen. Etableringsfasen i dag knyttes gjerne til ferdigstillelse av utdanning og folk utdanner seg lengre enn før. Er han ferdig med utdanningen?

Ut over dette ser jeg ingen problemer, men virker som du selv kanskje er litt redd for den sosiale aksepten rundt dette, det er kanskje en vel så stor trussel.

 

Anonymkode: 6173f...019

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min eksmann var 24 og jeg tobarnsmor på 30 når vi ble sammen.  Jeg var den eneste som var opptatt av aldersforskjellen. Hverken han, hans venner eller familier brydde seg.

Jeg selv var nok usikker, følte jeg hadde levd mer og raskere på en måte... Jeg var også litt sjalu på noen i vennegjengen hans fordi de var så unge, freshe og frie. Men det ga seg etterhvert.

Hoverdårsaken til at det ble slutt var likevel hans umodenhet. Jeg ble møkklei av å være Mammaen til kjæresten min. Han sluttet da å være sexy..Kort fortalt ;) 

Anonymkode: cb29e...d95

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go for it! Jeg er 35 og dater en på 28. Han trodde faktisk jeg var yngre enn han så han ble veeldig overrasket da han fikk vite alderen min. Trives veldig godt i lag så det er ikke noe problem føler jeg. 

Anonymkode: a12e8...472

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 42 og ble 43 seinere det året da jeg ble sammen med samboeren min som da akkurat var fylt 25. Vi har nå vært sammen i 5 år og har det supert sammen. Alder er kun et tall.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er helt i begynnelsefasen, dessuten har han ett barn, og jeg likeså. Han har alt på stell og virker veldig erfaringsorientert 😃

som sagt så har jeg aldri vært med noen yngre en meg, dessuten så vil jeg ikke anse det som ett problem når vi føler så sterkt som vi gjør... 

Godt å høre at vi er flere! 😃😃😃😃

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Go for it! Jeg er 35 og dater en på 28. Han trodde faktisk jeg var yngre enn han så han ble veeldig overrasket da han fikk vite alderen min. Trives veldig godt i lag så det er ikke noe problem føler jeg. 

Anonymkode: a12e8...472

Jeg skal kjøre på, ingenting å tape på før man har prøvd sant 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, asterix skrev:

Jeg var 42 og ble 43 seinere det året da jeg ble sammen med samboeren min som da akkurat var fylt 25. Vi har nå vært sammen i 5 år og har det supert sammen. Alder er kun et tall.

Håper det 😊 synd at di fleste vil ha sine formeninger opp/ned hit eller dit! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min eksmann var 24 og jeg tobarnsmor på 30 når vi ble sammen.  Jeg var den eneste som var opptatt av aldersforskjellen. Hverken han, hans venner eller familier brydde seg.

Jeg selv var nok usikker, følte jeg hadde levd mer og raskere på en måte... Jeg var også litt sjalu på noen i vennegjengen hans fordi de var så unge, freshe og frie. Men det ga seg etterhvert.

Hoverdårsaken til at det ble slutt var likevel hans umodenhet. Jeg ble møkklei av å være Mammaen til kjæresten min. Han sluttet da å være sexy..Kort fortalt ;) 

Anonymkode: cb29e...d95

Huff da, er jo så at med tiden viser det meste seg vel 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser ut til at det er han som kanskje vil bli bytta ut om 5 år. Hun har jo tross alt sans for menn i 20-årene. Skjønner henne godt jeg...:alice:

Anonymkode: 5f33a...796

Jeg har aldri sett meg etter yngre, da jeg fikk vite alder, steilet jeg litt... Så nei, jeg jakter ikke dem yngre nei! 😉

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Go for it! :) Tenker ikke noe særlig over aldersforskjellen. Det viktigste er at dere liker hverandre.

Anonymkode: f1956...ddb

Takk 😊 håper på det beste'

 

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Go for it! :) Tenker ikke noe særlig over aldersforskjellen. Det viktigste er at dere liker hverandre.

Anonymkode: f1956...ddb

😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvorfor ikke? Ser ikke noe galt i denne alderforskjellen i den alderen dere er i. Har venner av begge kjønn som er levende bevis på at dette ikke er unormalt i det hele tatt, begge veier.

Anonymkode: 40d71...825

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hvorfor ikke? Ser ikke noe galt i denne alderforskjellen i den alderen dere er i. Har venner av begge kjønn som er levende bevis på at dette ikke er unormalt i det hele tatt, begge veier.

Anonymkode: 40d71...825

😃😃😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, asterix skrev:

Jeg var 42 og ble 43 seinere det året da jeg ble sammen med samboeren min som da akkurat var fylt 25. Vi har nå vært sammen i 5 år og har det supert sammen. Alder er kun et tall.

Fantastisk !  Det er den perfekte match. Aldri mer ungjenter på meg iallfall.

Anonymkode: 4d472...8e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fantastisk !  Det er den perfekte match. Aldri mer ungjenter på meg iallfall.

Anonymkode: 4d472...8e0

WOW! Kjekt å høre 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Min erfaring: Man angrer mer på det man ikke gjør enn det man gjør.

Jeg møtte min kjæreste for 14 år siden, men det ble ikke oss pga slike tanker som du gjør deg. Da vi møttes igjen ti år senere, var følelsene for hverandre like sterke og uforandret.

Følg magefølelsen heller enn redselen for bygdesladder. Det er mitt råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...