Gå til innhold

Hvis dere tror Gud ikke finnes hvorfor ikke knulle hverdag?


Gutt2442

Anbefalte innlegg

For det første så får jeg lite svar på mine innlegg er det fordi dere syns jeg er ekkel og tenner på noe som er turn off? 

Hvis dere som tror at Gud ikke finnes, hvorfor nyter dere ikke livet med å ha sex hverdag for de av dere som ikke har kjæreste? Nyt livet da vell. Det er nettopp det tror jeg at folk vet innerst inne at å ha sex med fremmede er feil. Hvorfor er det feil? Det er så morsomt folk som sier Gud ikke finnes men de nyter ikke livet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi jeg gjerne vil ta vare på min egen helse, og derfor kun har sex med folk jeg VET ikke har seksuelt overførbare sykdommer.. og for å vite det, må man nesten kjenne folk først. 

Jeg nyter livet mitt, som submissive kvinne, med en Dominant parter. hvor vi er Poly og på let etter flere faste partnere. 

Man må ikke ha sex med fremmede for å nyte livet. Livet er mer en random sex. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva er sammenhengen med å tro/ ikke tro på gud og sex?

:vetikke:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva sex, har med Gud å gjøre.

Jeg tror ikke på Gud. Men sex med en tilfeldig mann, gir meg ikke noe. Da har jeg bedre sex med meg selv. Jeg vil ha sex med en mann som jeg har følelser for, og han har følelser for meg. Da er sex helt fantastisk.

Anonymkode: 2e1a4...038

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye rart man skal lese her inne om dagen. Alle er ikke like sex gale, jeg lever livet fint uten å ha sex hver jævla dag! Men banner som faen om dagen, vil påstå jeg synder jævla mye mer med det enn å ha sex hver føkkings dag! Lev det livet man liker, ingen liker det samme, sex blir heller ikke spennende/deilig med å hoppe som kaniner fra menneske til menneske

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Gutt2442 skrev:

For det første så får jeg lite svar på mine innlegg er det fordi dere syns jeg er ekkel og tenner på noe som er turn off? 

Hvis dere som tror at Gud ikke finnes, hvorfor nyter dere ikke livet med å ha sex hverdag for de av dere som ikke har kjæreste? Nyt livet da vell. Det er nettopp det tror jeg at folk vet innerst inne at å ha sex med fremmede er feil. Hvorfor er det feil? Det er så morsomt folk som sier Gud ikke finnes men de nyter ikke livet

Grunnen til at du får få svar er sannsynligvis at innleggene dine er tåpelige og ulogiske.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest supernova_87

Takk for en god latter! 

Jeg forstår ikke forbindelsen helt jeg. Det er da forskjell på å tro på Gud og det å være amish/læstadianer/mormoner også da! Det er vel ikke mange personlig kristne som går rundt og lar være å nyte livene sine fordi Gud syns tull og fanteri og annet smågodt (smågøy) er synd. 

Edit: Leste en av dine andre tråder nå. 
Det er ingenting galt med å være homofil, og det er ingenting galt med å være biseksuell. Hvis du liker å dominere i senga er dette helt OK, det er helt OK hvis du liker damer som dominerer også. Grunnen til at du opplever så mye angst knyttet til onani og sex har nok med den strenge, muslimske oppdragelsen du har hatt. Det finnes nok en del ateister som vil sverge på at Gud ikke finnes, men sannheten er at ingen av oss VET det. Det er nok svært usannsynlig likevel at hvis en Gud finnes vil han velge å straffe mennesker for å leve livene sine som du sier, og å nyte livene sine. Det burde jo være mer enn nok andre ting å straffe? Et annet poeng er at disse religionene oppstod på et tidspunkt der religion var et viktig ledd i sosial kontroll, og det er nærliggende å tro at de fleste religioner baserer seg på nettopp kunnskapssosiologi der ideologier oppstår tilpasset det samfunnet de oppstår i. Vi trenger institusjoner og sosiale rammer som setter begrensninger for seksualitet og familieliv, ergo finner de på en religion med passende regler. 

Det virker svært vanskelig å føle seg så fengslet av doktrinen i familien din, og din muslimske oppdragelse, prøv å finne informasjon om hvordan du kan bli fri fra disse stengslene. Man skal ikke måtte kjenne angst og skam etter å ha tatt på seg selv. Det er helt naturlig. Nesten alle mennesker gjør det, og dyr gjør det.

Endret av Rainstorm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, jabx skrev:

Grunnen til at du får få svar er sannsynligvis at innleggene dine er tåpelige og ulogiske.

Dette sårer. Er det tåpelig det jeg tenner på? Om en kvinne hadde skrevet det samma som meg hva da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Gutt2442 skrev:

Nyt livet da velllll.

Eh..det finnes svært mange måter å nyte livet på. Fotografi, idrett, kunst, konserter, sportsarrangementer, mat og vin, reiser, bøker, sport, osv. 

 

Din profil virker svært vulgær.

Anonymkode: c22f1...f66

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammenhengen han refererer til er å ha sex utenfor ekteskap som er synd da vel. Ikke vanskelig forstå. 

Anonymkode: b461c...0d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Gutt2442 skrev:

Dette sårer. Er det tåpelig det jeg tenner på? Om en kvinne hadde skrevet det samma som meg hva da?

Det er ikke tåpelig det du tenner på, det er helt normalt. Det h*n sier er tåpelig er måten du fremstiller det på. Det blir tåpelig når du setter på samme plata i hvert eneste innlegg og syter om Gud, skam osv. Forundrer meg at du får svar i det hele tatt! 

Og ja, det hadde vært like tåpelig om det kom fra en kvinne!! 

Endret av lillbilly
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Gutt2442 skrev:

Dette sårer. Er det tåpelig det jeg tenner på? Om en kvinne hadde skrevet det samma som meg hva da?

Har du vokst opp i Norge? Du vet at alle har sex i hytt og pine, samt det florerer med homoer overalt? Nordmenn driter i om du er homo, puler transer eller andre greier så lenge du holder det for deg selv

Anonymkode: 744e5...9e5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest antbug

Skal vi stjele og drepe også da mener du, eller er det bare når det gjelder det seksuelle vi skal boltre oss? Det ser ut som de alle fleste har et moralsk kompass uavhengig av guder. Kulturen har selvfølgelig mye å si, men også at vi er i stand til å forutse mulige konsekvenser av det vi gjør. Det er heldigvis en stund siden vi oppførte oss helt som de andre dyrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg nyter livet og har hatt noen ons, men har det helst ikke. Skulle gjerne kunne hatt sex hver dag som singel, men det er mye bedre å ha sex med en fast. Noe som igjen er vanskelig å oppdrive når man er singel, og som da attpåtil skal komme å tilfredsstille meg hver dag. 

Nå er jeg i forhold og har sex hver dag, og det utenfor ekteskapet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...