Gå til innhold

Kan pene jenter/kvinner være mer frempå for å sjekke opp menn enn "mindre pene"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Uten at menn synes kvinnen er desperat og frastøtende?

Anonymkode: aa6b4...eaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Interessant spørsmål.

Generelt så tror jeg uansett menn som har passert 30 blir sjarmert av å bli flørtet med og sjekket opp.

Anonymkode: 2b86a...c32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, absolutt. Men da tenker jeg på de mennene som jeg kjenner som er kjekke..Vet ikke hva du synes er kjekk. 

Anonymkode: 2171c...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mindre pene jenter kan fint prøve å sjekke opp de og, det er i verste fall hyggelig, smigrende og modig gjort. Jeg kan bli mer interessert i noen jeg i utgangspunktet ikke var så interessert i om de viser såpass mot. Jenter flest 'sjekker' bare ved intens øyekontakt eller å oppholde seg i nærheten så de er tilgjengelig for å bli sjekket opp

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte godt voksne menn latterliggjør mindre pene kvinner som sjekker de opp. Sett det selv flere ganger.

Endret av Silfen
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Silfen skrev:

Enkelte godt voksne menn latterliggjør mindre pene kvinner som sjekker de opp. Sett det selv flere ganger.

Huff så slemt...ja de tror nok om seg selv at de er voldsomt så attraktive og kan få de aller peneste damene...unge menn derimot er nok mer forsiktige og tørr ikke å være så stygge mot damer som eldre menn... har selv måttet avvise eldre og innbilske menn da jeg var yngere, jeg synes at de er noen av de mest ufyselige, frastøtende og frekke som finnes !

Anonymkode: a1501...880

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Silfen skrev:

Enkelte godt voksne menn latterliggjør mindre pene kvinner som sjekker de opp. Sett det selv flere ganger.

Sett det jeg også, men da har mennene vært fulle. Ikke at det er greit å være frekk på fylla, men det er jo lettere å si dumme ting når man har drukket enn når man er edru.

Endret av Hermine Grang
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Silfen skrev:

Enkelte godt voksne menn latterliggjør mindre pene kvinner som sjekker de opp. Sett det selv flere ganger.

Jeg og. Det beste er jo når de gjør det foran deg, de tror det scorer poeng hos deg, men i stedet forteller du de hvor ekle de er og går. Så får de smake sin egen medisin.

Anonymkode: 3456b...95d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penne mennesker generelt, enten det er gutter eller jenter, slipper unna med mye mer i livet. Dette gjelder selvsagt også når det kommer til hvor seksuelt aggressiv man kan tillate seg å være.

Bevis

Anonymkode: 73f72...f21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Penne mennesker generelt, enten det er gutter eller jenter, slipper unna med mye mer i livet. Dette gjelder selvsagt også når det kommer til hvor seksuelt aggressiv man kan tillate seg å være.

Bevis

Anonymkode: 73f72...f21

Dette funker kanskje for ONS og useriøse mennesker. De som ikke er ute etter forhold.. Men tro meg, med slik oppførsel og bilder hadde jeg bare fnyst av han. Han er ikke noe 10er for meg med de bildene og sånne henvendelser. 

Anonymkode: a2553...5b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Penne mennesker generelt, enten det er gutter eller jenter, slipper unna med mye mer i livet. Dette gjelder selvsagt også når det kommer til hvor seksuelt aggressiv man kan tillate seg å være.

Bevis

Anonymkode: 73f72...f21

Jeg har også fått slike meldinger fra attraktive menn. Hvor mange tror du jeg har møtt? 0.

Anonymkode: 3456b...95d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette funker kanskje for ONS og useriøse mennesker. De som ikke er ute etter forhold.. Men tro meg, med slik oppførsel og bilder hadde jeg bare fnyst av han. Han er ikke noe 10er for meg med de bildene og sånne henvendelser. 

Anonymkode: a2553...5b4

Selfølgelig kommer det en som sier: "jeg er ikke sånn daaaaa" 

Har nok av kompiser som klarer oppnå det samme som det han linket til. Damer knulle som aldri før, problemet for menn er at de ikke legger i nok arbeid i en profil/sin kropp.

Dere damer kommer bare med en offentlig greie om at dere ikke vil ha sex. En undersøkelse gjort nylig viser at kun 4% av de på tinder er ute etter et forhold. 

https://www.google.no/amp/www.glamour.com/story/tinder-users-swiping-for-ego-boost/amp

Selv om kvinner i eldre alder innser de ikke kan tøse rundt lenger og må finne en mann, har jeg liten tro på at antallet er så høyt allikevel. 

Tinder er for sex og ikke noe annet. 

 

Anonymkode: 421ea...ccc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har null problem med å sjekke opp menn. Er i 20-årene og tenker som så at hvis jeg synes en mann er flott så lar jeg ikke sjansen gå fra meg ved å vente på at han skal sjekke opp meg. Har aldri opplevd å ha blitt avvist eller at noen har synes det var frastøtende. 

Anonymkode: 4d8e5...3e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uten at menn synes kvinnen er desperat og frastøtende?

Anonymkode: aa6b4...eaa

Uavhengig av hvor pen du er handler dette om selvtilitt. Er du dristig så kan dette funke. Men som alle menn har du fortsatt en sannsynlighet for at du kan få avslag. Synes det er bra at damer tør å gjøre slike ting. Det viser bare at ulikheten blant kjønnene kan være i endring. Mange damer unngår jo å være frampå nettop fordi de er redde for å få avslag og mener at det er mannens jobb å være frampå. Hvorvidt damer takler avslag dårligere en menn vet jeg ikke. Men dess flere avslag man får dess bedre takler man dem. 

Anonymkode: 3aae7...e61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
10 timer siden, Silfen skrev:

Enkelte godt voksne menn latterliggjør mindre pene kvinner som sjekker de opp. Sett det selv flere ganger.

 

9 timer siden, Hermine Grang skrev:

Sett det jeg også, men da har mennene vært fulle. Ikke at det er greit å være frekk på fylla, men det er jo lettere å si dumme ting når man har drukket enn når man er edru.

Problemet er jo også at man i fylla har en langt høyere røst enn ellers. Ofte i alle fall. Det er lett å høre latterliggjøringen og hetsen. Sett dette selv. Så forstår godt at folk kvier seg for å prøve, uavhengig av kjønn. Jeg har aldri brydd meg så mye om hva folk syns så jeg går rett på om jeg er interessert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest antbug

Ja, det tror jeg de kan. De kan selvfølgelig også få avslag, men de vil neppe oppleve at mannen tar det som en fornærmelse. Det kan en mindre pen jente hvis hun er uheldig, for det er mange som mener man skal holde seg innenfor sitt league. Da kan mannen oppfatte henne som innbilsk og frekk, eller bli irritert fordi hun muligens anser ham for å være på ca samme attraktivitetsnivå som henne. Det samme gjelder for pene/mindre pene menn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, Hermine Grang skrev:

Sett det jeg også, men da har mennene vært fulle. Ikke at det er greit å være frekk på fylla, men det er jo lettere å si dumme ting når man har drukket enn når man er edru.

Selv om man er full sier dette ganske mye om en person. Det er mange mennesker som aldri kunne gjort noe slikt selv når de er dritings.

Anonymkode: 0d4d7...443

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, antbug skrev:

Ja, det tror jeg de kan. De kan selvfølgelig også få avslag, men de vil neppe oppleve at mannen tar det som en fornærmelse. Det kan en mindre pen jente hvis hun er uheldig, for det er mange som mener man skal holde seg innenfor sitt league. Da kan mannen oppfatte henne som innbilsk og frekk, eller bli irritert fordi hun muligens anser ham for å være på ca samme attraktivitetsnivå som henne. Det samme gjelder for pene/mindre pene menn. 

Er det snakk om bunnligaen eller toppligaen?

Anonymkode: 3aae7...e61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått høre flere ganger at jeg må anstrenge meg mer, rett og slett fordi menn er nervøse overfor unge og pene jenter. At de trenger å "overbevises" om at du virkelig liker dem.

Så man kan si at det nesten er en nødvendighet at pene jenter er litt frempå. Men så har man også risikoen for at menn bare vil ligge med en, og derfor tar alt som kommer ens vei.

Anonymkode: e114b...e19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest antbug
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det snakk om bunnligaen eller toppligaen?

Anonymkode: 3aae7...e61

Det må i alle fall være en åpenbar ligaforskjell.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...