Gå til innhold

Har du blitt avvist av en mann før?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror neppe at menn kontakter deg fordi du er et freak show eller for høy, kanskje heller det motsatte? ;) Det hadde vært en veldig sær ting å gjøre når man kjeder seg; å kontakte "en som er høy bare for gøy", hadde det ikke? 

Anonymkode: fd76f...519

Ja, jeg tenkte mer på blikk og smil ute. Om de tar kontakt så regner jeg med at de synes jeg er ok, men jeg klarer ikke å tolke andre signaler. Jeg må ha ting i klartekst :P

Anonymkode: c6d2d...311

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg tenkte mer på blikk og smil ute. Om de tar kontakt så regner jeg med at de synes jeg er ok, men jeg klarer ikke å tolke andre signaler. Jeg må ha ting i klartekst :P

Anonymkode: c6d2d...311

Ah, skjønner. Er aldri greit å vite hva blikk utendørs kommer av, nei! ;) 

Anonymkode: fd76f...519

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, flere ganger. Når jeg har invitert på date feks. Eller prøvd å invitere på nytt etter en date tidligere. Og ute på byen da. 

Anonymkode: 650b4...be2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, flere ganger. Men jeg husker en gang som var vond - for mange år siden. Jeg var aldri den vakre, eller populære. Jeg var hun runde, med briller og nedslått blikk! Vi var samlet et tjuetalls ungdommer - også han som jeg hadde betrodd venninnen min at jeg var så uendelig forelsket i. Vi satt rundt et bål, og han på motsatt side av bålet. Plutselig hevet han stemmen og spurte meg direkte om det var sant at jeg var forelska i han. Han brukte varm myk stemme, og etter gjentatte spm -alle fulgte med- nikket jeg... (Jeg var ung - rundt 18, helt uten erfaring i en presset situasjon - blottet for selvtillit) Da jeg nikket, begynte han å le rått - og flere av guttene hev seg på... Jeg følte meg så ufattelig fæl, alene og sviktet. Jeg dro hjem - måtte gå over en mil, og mistet ikke bare mye av meg selvsentrert kvelden, men også mange venner. Jeg turte ikke å være sammen med de mer. Det gikk mange år, før jeg turte å se på en gutt/mann igjen! 

Anonymkode: d2933...59c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann, men skriver uansett.

På byen har jeg mange ganger avvist kvinner. At dem aktivt prøver å sjekke meg opp eller klyper meg i rumpa osv og forventer at jeg da sjekker dem opp.

Grunnene er mange. Noen ganger er jeg bare ute for å slappe av med venner andre ganger er de bare ikke min type.

Men, skal sies at jeg har blitt avvist av kvinner mange flere ganger enn jeg selv har avvist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja blitt avvist men det var på fylla, har ikke direkte prøvd meg men en skjønner når noen ikke er interessert . Har nok avvist menn oftere enn at det har skjedd andre veien. ikke prøvd meg på noen edru men har blitt avvist på nettdate dvs de har steilet når de har sett meg.Jeg har også steilet men er såpass høflig at jeg viser det ikke. Har et alminnelig utseende tror jeg selv da 😁 vel sånn er det bare på kjøttmarkedet.   Er glad jeg er gift og slipper det styret😅

Anonymkode: 168a8...50d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest noe tilfeldig
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda, flere ganger. Men jeg husker en gang som var vond - for mange år siden. Jeg var aldri den vakre, eller populære. Jeg var hun runde, med briller og nedslått blikk! Vi var samlet et tjuetalls ungdommer - også han som jeg hadde betrodd venninnen min at jeg var så uendelig forelsket i. Vi satt rundt et bål, og han på motsatt side av bålet. Plutselig hevet han stemmen og spurte meg direkte om det var sant at jeg var forelska i han. Han brukte varm myk stemme, og etter gjentatte spm -alle fulgte med- nikket jeg... (Jeg var ung - rundt 18, helt uten erfaring i en presset situasjon - blottet for selvtillit) Da jeg nikket, begynte han å le rått - og flere av guttene hev seg på... Jeg følte meg så ufattelig fæl, alene og sviktet. Jeg dro hjem - måtte gå over en mil, og mistet ikke bare mye av meg selvsentrert kvelden, men også mange venner. Jeg turte ikke å være sammen med de mer. Det gikk mange år, før jeg turte å se på en gutt/mann igjen! 

Anonymkode: d2933...59c

Huff, dette var trist å lese. Håper du har fått oppleve skikkelig kjærlighet i ettertid. Tror fordelen med å oppleve avvisning er at man lærer seg å sette pris på "ekte følelser" i ettertid, og verdsetter ting som lojalitet, omsorg, tillit, mer enn tidligere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Joda, flere ganger. Men jeg husker en gang som var vond - for mange år siden. Jeg var aldri den vakre, eller populære. Jeg var hun runde, med briller og nedslått blikk! Vi var samlet et tjuetalls ungdommer - også han som jeg hadde betrodd venninnen min at jeg var så uendelig forelsket i. Vi satt rundt et bål, og han på motsatt side av bålet. Plutselig hevet han stemmen og spurte meg direkte om det var sant at jeg var forelska i han. Han brukte varm myk stemme, og etter gjentatte spm -alle fulgte med- nikket jeg... (Jeg var ung - rundt 18, helt uten erfaring i en presset situasjon - blottet for selvtillit) Da jeg nikket, begynte han å le rått - og flere av guttene hev seg på... Jeg følte meg så ufattelig fæl, alene og sviktet. Jeg dro hjem - måtte gå over en mil, og mistet ikke bare mye av meg selvsentrert kvelden, men også mange venner. Jeg turte ikke å være sammen med de mer. Det gikk mange år, før jeg turte å se på en gutt/mann igjen! 

Anonymkode: d2933...59c

Huff! Håper de alle sammen har fått herpes. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt avvist mange gange, ser helt gjennomsnittlig ut og får liten eller ingen  oppmerksomhet i fra menn. 

Har heldigvis kjæreste nå. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hermine Grang skrev:

Blitt avvist mange gange, ser helt gjennomsnittlig ut og får liten eller ingen  oppmerksomhet i fra menn. 

Har heldigvis kjæreste nå. 

Ut fra innleggene dine (de jeg har sett i alle fall) så virker du veldig kul! Du er sikkert pen også. :) Herregud! Nå virker det nesten som jeg flørter. :sjenert:

 

Har ellers samme erfaring, men tar det ikke så tungt. Har jo avvist menn selv, så da kan jeg ikke forvente at alle menn vil ha meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Joda, flere ganger. Men jeg husker en gang som var vond - for mange år siden. Jeg var aldri den vakre, eller populære. Jeg var hun runde, med briller og nedslått blikk! Vi var samlet et tjuetalls ungdommer - også han som jeg hadde betrodd venninnen min at jeg var så uendelig forelsket i. Vi satt rundt et bål, og han på motsatt side av bålet. Plutselig hevet han stemmen og spurte meg direkte om det var sant at jeg var forelska i han. Han brukte varm myk stemme, og etter gjentatte spm -alle fulgte med- nikket jeg... (Jeg var ung - rundt 18, helt uten erfaring i en presset situasjon - blottet for selvtillit) Da jeg nikket, begynte han å le rått - og flere av guttene hev seg på... Jeg følte meg så ufattelig fæl, alene og sviktet. Jeg dro hjem - måtte gå over en mil, og mistet ikke bare mye av meg selvsentrert kvelden, men også mange venner. Jeg turte ikke å være sammen med de mer. Det gikk mange år, før jeg turte å se på en gutt/mann igjen! 

Anonymkode: d2933...59c

Det er jo helt sykt! Ikke bare en drittsekk, men at alle rottet seg sammen mot deg. Aldri hørt noe lignende. 

Forstår godt at du droppet de vennene, de var jo de usleste menneskene jeg har hørt om. Tidenes svik. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri,får haugevis av tilbud hvis jeg nærmer meg nettdating, sist gang jeg var på byen ble jeg kysset av en fremmed, ( ikke bra ) jeg har fått veldig dårlig inntrykk av menn, ser etter en med litt moral og verdier i hvertfall..

Anonymkode: aaa0c...34b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, The Kitten skrev:

Ut fra innleggene dine (de jeg har sett i alle fall) så virker du veldig kul! Du er sikkert pen også. :) Herregud! Nå virker det nesten som jeg flørter. :sjenert:

Så utrolig søtt og snilt sagt av deg! :rodme:

24 minutter siden, The Kitten skrev:

 

Har ellers samme erfaring, men tar det ikke så tungt. Har jo avvist menn selv, så da kan jeg ikke forvente at alle menn vil ha meg. 

Samme tenker jeg også at selv om det er kjipt der og da så er det jo greit. De aller aller fleste må nok også regne med at en god del avvisninger er en del av livet. Man passer jo ikke sammen med så mange mennesker. 

Endret av Hermine Grang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Raven.WritingDesk skrev:

Huff, dette var trist å lese. Håper du har fått oppleve skikkelig kjærlighet i ettertid. Tror fordelen med å oppleve avvisning er at man lærer seg å sette pris på "ekte følelser" i ettertid, og verdsetter ting som lojalitet, omsorg, tillit, mer enn tidligere. 

Takk Raven. Idag er jeg godt over 40, ser litt bedre ut - men er nok singel. Jeg har vært i forhold, og jeg har fått barn - og har det forsåvidt godt i livet. Om jeg har opplevd ekte kjærlighet vet jeg ikke. Disse opplevelsene fra barndom/ungdom har gjort meg lite flink til å ta vare på meg selv og sette grenser. Jeg blir en slave for mine følelser, og blir så snill så snill når jeg vises oppmerksomhet. Gir alt jeg har og godtar nærmest hva som helst, i redsel for å bli forlatt. Ser du jeg vet alt dette! Men de færreste menn takler akkurat det. Når de først møter meg - møter de en selvsikker kvinne, høyt utdannet. Helt til følelsene tar overhånd, da blir jeg lita og redd. Så nå skal jeg være alene, jeg. Men jeg har det godt - som sagt, og har det vel best sånn, tror jeg! 

Anonymkode: d2933...59c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 12 år og ukyssa Hahaha ellers nei aldri avvist men ha måtte avvist noen og ble dumpa engang

Anonymkode: e9d19...c8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas

Jada, blitt avvist. Men det er kun sårt om det er en man virkelig liker, så det er bare å ta seg sammen og prøve igjen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jepp, har blitt avvist flere ganger. Det er alltid kjipt, men noen ganger er mye kjipere enn andre. Men den som intet våger intet vinner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Joda, flere ganger. Men jeg husker en gang som var vond - for mange år siden. Jeg var aldri den vakre, eller populære. Jeg var hun runde, med briller og nedslått blikk! Vi var samlet et tjuetalls ungdommer - også han som jeg hadde betrodd venninnen min at jeg var så uendelig forelsket i. Vi satt rundt et bål, og han på motsatt side av bålet. Plutselig hevet han stemmen og spurte meg direkte om det var sant at jeg var forelska i han. Han brukte varm myk stemme, og etter gjentatte spm -alle fulgte med- nikket jeg... (Jeg var ung - rundt 18, helt uten erfaring i en presset situasjon - blottet for selvtillit) Da jeg nikket, begynte han å le rått - og flere av guttene hev seg på... Jeg følte meg så ufattelig fæl, alene og sviktet. Jeg dro hjem - måtte gå over en mil, og mistet ikke bare mye av meg selvsentrert kvelden, men også mange venner. Jeg turte ikke å være sammen med de mer. Det gikk mange år, før jeg turte å se på en gutt/mann igjen! 

Anonymkode: d2933...59c

Herregud for en drittsekk!

Anonymkode: 60511...931

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Herregud for en drittsekk!

Anonymkode: 60511...931

Hadde jeg vært venninnen din den gang, så hadde jeg reist meg opp og gått sammen med deg, og så hadde vi planlagt en fæl hevn på veien hjem som for eksempel å gjemme buksen hans etter en gymtime.

 

Anonymkode: 60511...931

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du ikke snakker om kjæresten, oppmerksomhet fra menn hver eneste dag :o?

 

Anonymkode: 60511...931

Det er ikke meg du spør men jeg kan svare deg. Ja, der er faktisk mulig å få oppmerksomhet fra ukjente menn hver eneste dag selv i en alderen av 40 :-)

Anonymkode: 64040...75a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...