Gå til innhold

Har du blitt avvist av en mann før?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilken situasjon skjedde det i og hvordan ble dere avvist? Hvordan tok dere initiativ? Misforstod dere hans signaler eller tok dere bare en vill sjanse? Og er dere attraktive og får normalt mye oppmerksomhet av menn eller er dere mindre attraktive? 

Snakker her utenom fylla. Altså med folk man møter f.eks på jobb eller gjennom fritid osv. 

Anonymkode: 15e35...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare dagen derpå etter fylla, vi rota halve natta uten sex. Morgenen etterpå stakk han så fort han kunne. Ølbriller delux. Jeg følte meg helt jævelig. 

Anonymkode: 7a5a2...d2d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken situasjon skjedde det i og hvordan ble dere avvist? Hvordan tok dere initiativ? Misforstod dere hans signaler eller tok dere bare en vill sjanse? Og er dere attraktive og får normalt mye oppmerksomhet av menn eller er dere mindre attraktive? 

Anonymkode: 15e35...3af

1.Har egentlig aldri blitt direkte avvist, men et forhold har jo tatt slutt..-Har dog sikkert blitt "avvist" mange ganger uten at jeg vet om det. 

2.Jeg har ikke misforstått signaler nei. Har misforstått signaler den andre veien, ikke skjønt signaler om at han liker meg eller sjekker meg opp..

3. Nå måtte jeg tenke, men ja, jeg får faktisk hele tiden oppmerksomhet fra menn. Hver eneste dag. Hvor attraktiv jeg er subjektivt.

Anonymkode: fd76f...519

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken situasjon skjedde det i og hvordan ble dere avvist? Hvordan tok dere initiativ? Misforstod dere hans signaler eller tok dere bare en vill sjanse? Og er dere attraktive og får normalt mye oppmerksomhet av menn eller er dere mindre attraktive? 

Snakker her utenom fylla. Altså med folk man møter f.eks på jobb eller gjennom fritid osv. 

Anonymkode: 15e35...3af

Har pleid å være litt attraktiv, men har lagt på meg mye det siste året, noe som har medført at jeg ufrivillig får kameltoe i alle bukser, og det gir en litt annen type oppmerksomhet enn før :(. Sist uke åpnet en mann bilvinduet i det jeg passerte på en bensinstasjon, han sa noe jeg ikke forsto, slang slengkyss og blunket.

Har alltid hatt gode antenner når det gjelder gjensidig kjemi eller gjensidig mangel på den, og middels gode antenner som oppdager at noen ensidig er tiltrukket av meg (har hendt at jeg ikke har merket noe også). Og en eneste gang har jeg selv feilvurdert helt, og ble avvist.

Anonymkode: 60511...931

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1.Har egentlig aldri blitt direkte avvist, men et forhold har jo tatt slutt..-Har dog sikkert blitt "avvist" mange ganger uten at jeg vet om det. 

2.Jeg har ikke misforstått signaler nei. Har misforstått signaler den andre veien, ikke skjønt signaler om at han liker meg eller sjekker meg opp..

3. Nå måtte jeg tenke, men ja, jeg får faktisk hele tiden oppmerksomhet fra menn. Hver eneste dag. Hvor attraktiv jeg er subjektivt.

Anonymkode: fd76f...519

Hvis du ikke snakker om kjæresten, oppmerksomhet fra menn hver eneste dag :o?

 

Anonymkode: 60511...931

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Nei, aldri. :sjenert:

Meeen ... jeg har måttet avvise en mann én gang. Han trodde visst at det faktum at jeg reket rundt alene langs straden i Portugal midtvinters og mediterte til solnedgangen betø at jeg var homofil, så han ba meg med på kaffe neste dag. Nå er jeg jo glad i kaffe selvsagt, men jeg tok ingen sjanser og avslo høflig tilbudet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest noe tilfeldig
1 minutt siden, Overrasket skrev:

Nei, aldri. :sjenert:

Meeen ... jeg har måttet avvise en mann én gang. Han trodde visst at det faktum at jeg reket rundt alene langs straden i Portugal midtvinters og mediterte til solnedgangen betø at jeg var homofil, så han ba meg med på kaffe neste dag. Nå er jeg jo glad i kaffe selvsagt, men jeg tok ingen sjanser og avslo høflig tilbudet. 

Dette er kjønnsdiskriminerende !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri blitt avvist.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mulig fordi jeg aldri har hatt motet til å prøve meg på noen. Derav har ingen hatt sjansen til å avvise meg hahah

Anonymkode: 49419...88c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
4 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Dette er kjønnsdiskriminerende !

Nei, nei, nei, jeg utøvde min preferanse, altså ... Eller nei, jeg ville bare ikke lyve eller føre ham bak lyset. Jeg blir jo ikke med noen på kaffestevnemøte om jeg ikke er interessert uansett kjønn, ergo ikke diskriminering. :opplyser: 

Nei, jeg kommer meg ikke ut av dette, du har rett. Hadde han vært en portugisisk brunette hadde det jo blitt kaffe, så klart. 

Endret av Overrasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Mulig fordi jeg aldri har hatt motet til å prøve meg på noen. Derav har ingen hatt sjansen til å avvise meg hahah

Anonymkode: 49419...88c

Det er jo noe sant i dette, da. Hadde man sjekket opp 50 stykker på en uke så hadde man nok fått avvisning.

Anonymkode: fd76f...519

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg missforstod nemlig han da han løy til meg om at han var singel. Trodde på han jeg. Så han avviste meg når kona fikk mistanker om utroskap :P 

Anonymkode: 8e97c...0af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker ikke få oppmerksomhet fra menn. Ble avvist av en mann som hadde flørtet med meg og jeg hadde flørtet tilbake. Han syntes kanskje jeg var litt sjarmerende, men ikke nok til at han ville være i forhold med meg. Blir sjeldent forelsket, så har bare lagt an på to mennesker. Den andre mannen tok initiativ og vi ble etterhvert sammen

Anonymkode: 2fee0...ea3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du ikke snakker om kjæresten, oppmerksomhet fra menn hver eneste dag :o?

Anonymkode: 60511...931

Ja. 

Anonymkode: fd76f...519

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest noe tilfeldig
3 minutter siden, Overrasket skrev:

Nei, nei, nei, jeg utøvde min preferanse, altså ... Eller nei, jeg ville bare ikke lyve eller føre ham bak lyset. Jeg blir jo ikke med noen på kaffestevnemøte om jeg ikke er interessert uansett kjønn, ergo ikke diskriminering. :opplyser: 

Nei, jeg kommer meg ikke ut av dette, du har rett. Hadde han vært en portugisisk brunette hadde det jo blitt kaffe, så klart. 

Jeg visste det!! Svar til TS: ja; har blitt avvist utallige ganger. Det tror jeg alle har om de tenker seg godt nok om, og ser på hele livsløpet sitt. Det beste eksemplet var en gutt jeg var stormforelsket i gjennom hele VGS. Han var en utrolig flott fyr da, og alle på skolen (inkludert han selv) - visste at jeg var hodestups forelsket i han. Følelsen var nok ikke gjensidig (og dette var en populær kar) likevel "avviste" han på en skånsom måte, han var alltid snill og omsorgsfull, og vi hadde masse kontakt og vennskap selv om det aldri ble noe mer. Møter han tilfeldig innimellom den dag idag og synes fortsatt han var ufattelig tålmodig og omsorgsfull med hun "hemoroiden" som han rundt ham nesten daglig, stormforelsket og klønete, nesten tre år i strekk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja. 

Anonymkode: fd76f...519

På hvilken måte?

Anonymkode: 60511...931

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

På hvilken måte?

Anonymkode: 60511...931

Skulle gjerne forklart det bedre face to face men ikke her på et forum, tenk om de kjenner seg igjen? ;) Men det er ikke nye menn som gir meg oppmerksomhet hver dag, da, det er jo en vesentlig detalj. Dessuten dater jeg ikke for tiden og har ingen planer om å gjøre det fremover.

Anonymkode: fd76f...519

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg får noe oppmerksomhet fra menn, men jeg tenker ikke på meg selv som attraktiv og så vet jeg ikke om oppmerksomheten skyldes at jeg er høyere enn gjennomsnittet. Det kan være den freakshow-effekten jeg kan ha enkelte ganger. Jeg synes det er vanskelig å vite om det er interesse eller bare :sjokkbla:

Uansett, så har jeg aldri blitt avvist, men jeg har aldri sjekket noen opp eller mistolket noen. Jeg har ikke god nok selvtillit til å sjekke opp menn. Tenker at de synes jeg er stygg så tør ikke. 

Jeg blir ikke så lett forelsket heller. Kan synes menn er kjekke selvsagt, men forelskelse skjer ikke så ofte. 

Anonymkode: c6d2d...311

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg får noe oppmerksomhet fra menn, men jeg tenker ikke på meg selv som attraktiv og så vet jeg ikke om oppmerksomheten skyldes at jeg er høyere enn gjennomsnittet. Det kan være den freakshow-effekten jeg kan ha enkelte ganger.

Anonymkode: c6d2d...311

Tror neppe at menn kontakter deg fordi du er et freak show eller for høy, kanskje heller det motsatte? ;) Det hadde vært en veldig sær ting å gjøre når man kjeder seg; å kontakte "en som er høy bare for gøy", hadde det ikke? 

Anonymkode: fd76f...519

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, x antall ganger om nettdating gjelder. Både før og etter at vi har møtt hverandre. Tar mye initiativ, så risikerer å bli avvist. I andre sammenhenger tror jeg ikke det har skjedd etter ungdomsskolen. Men der tar jeg ikke initiativ og er helt elendig på å ta signaler på at en fyr liker meg, tenker at han bare er hyggelig. Får normalt mye oppmerksomhet tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle menn dumper og avviser meg. Føler meg som han i den filmen Good Luck Chuck! Jeg tror noen har kastet en forbannelse over meg! Får mye oppmerksomhet men det hjelper jo ikke når mannfolka bare stikker.. 

Anonymkode: 46eb5...318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...