Gå til innhold

Når det ikke er ok å date legen hva ned søppelkjøren?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når alle er i mot datinga av legen, hva med å prøve seg på søppelkjøreren? Sterk og sjarmerende mann.

Søppelkjørerne har vel ingen etiske retningslinjer eller sperrer? 

Anonymkode: 1159f...42b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det folk vil frem til er vel at du er for opptatt av yrke enn mennesket bak yrket. Så klart er det ok å date en lege, eller søppeltømmer. Men skal du date de kun pga yrket?

Anonymkode: 98782...b43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har kvinner så lave ambisjoner?

Valget står liksom mellom en stakkars lage og en stakkars renovasjonsarbeider. 

Hva med å løfte blikket og se at verden har langt mer å by på, og at dere fortjener mer enn nabogutten i bygda dere vokste opp i?

Anonymkode: b6566...f97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør folk utenfor KG, merker godt bare ved å lese KG at jeg aldri kommer til å stille spørsmål på denne siden.

Anonymkode: c0cee...e46

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har kvinner så lave ambisjoner?

Valget står liksom mellom en stakkars lage og en stakkars renovasjonsarbeider. 

Hva med å løfte blikket og se at verden har langt mer å by på, og at dere fortjener mer enn nabogutten i bygda dere vokste opp i?

Anonymkode: b6566...f97

Hvorfor mener du at lege er så lavstatus? Og hvorfor har vi lave ambisjoner som går etter leger?

Anonymkode: 40ab6...88f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Spør folk utenfor KG, merker godt bare ved å lese KG at jeg aldri kommer til å stille spørsmål på denne siden.

Anonymkode: c0cee...e46

Du vil ikke stille spørsmål på grunn av nedrakkingen i legetråden? Det var mye mobbing i den tråden 

Anonymkode: 40ab6...88f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan har du tenkt å sjekke ham opp da, løpe skrikende etter bilen med kortet ditt i hånden den dagen det er søppeltømming? De har ikke tid til å stå og slarve over spannene.

Vær obs på evt språkproblemer også, veldig mange renovatører snakker ikke norsk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig få måter en renovasjonsarbeider kan misbruke sin stilling på. Dersom en lege innleder et forhold til en pasient, kan det sies at legen brukte sin stilling som lege for å innlede et forhold til en sårbar pasient. 

At en renovasjonsarbeider møter en kvinne under søppeltømmingen kan ikke på noen måte sammenlignes. Men generelt er det en uting å sjekke opp folk mens de er på jobb. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når alle er i mot datinga av legen, hva med å prøve seg på søppelkjøreren? Sterk og sjarmerende mann.

Søppelkjørerne har vel ingen etiske retningslinjer eller sperrer? 

Anonymkode: 1159f...42b

De er vel som folk flest, forskjellige som alle andre. 

Anonymkode: 568eb...69f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vil ikke stille spørsmål på grunn av nedrakkingen i legetråden? Det var mye mobbing i den tråden 

Anonymkode: 40ab6...88f

På generell basis, pga klientellet her.

Anonymkode: c0cee...e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, makkapakka skrev:

De tjener sykt med penger så gjerne det! 

Hvor mye tjener de da? 

Anonymkode: 568eb...69f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er godt i gang med han. Sist la han blomster på dunken min! <3 synd han har mitt drømmeyrke :D

Anonymkode: f5e9a...9e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

er godt i gang med han. Sist la han blomster på dunken min! <3 synd han har mitt drømmeyrke :D

Anonymkode: f5e9a...9e9

Vil legge til at jeg er sykepleier og jobber med mange leger. Søppeltømmerene er mer "mann" enn leger.

Anonymkode: f5e9a...9e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan selvsagt ha stevnemøte med en lege, så lenge det ikke er din egen lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye tjener de da? 

Anonymkode: 568eb...69f

Om de jobbet i VeiReno tjente de ihvertfall bra med all overtiden :P 

Anonymkode: 6df98...c3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du kan sjekke opp, pule og gifte deg med hvilken som helst lege, så lenge han ikke er din lege. Han har ikke lov, da mister han autorisasjonen. Mener det samme gjelder for psykologer, sykepleiere og hjelpepleiere også. Du kan sjekke opp, pule og gifte deg med de også. Så lenge de ikke har et pasient/behandler forhold til deg.

Har selv blitt betatt av leger og sykepleiere på sykehus, men når fornuften slår inn igjen så har jeg litt problem med å kunne tenke meg å ha et kjæresteforhold til noen som jobber turnus, det være seg helsepersonell, politi eller lignende. De kan gjerne være flotte mennesker som har mye å gi meg, men uansett så kommer turnusen i veien. Men det er jo bare meg da.

Helsepersonell gjør en flott jobb, all respekt for de. Og jeg kunne nok ha blitt forelsket i en lege eller en sykepleier, som ikke jobbet turnus.

For meg personlig har ikke yrket så mye å si, med unntak av overbetalte lærere i barne -og ungdomsskole. De er fullstendig uaktuelle som kjærester og venner. Har faktisk brutt vennskap på flekken, når de har fortalt at de har blitt lærere. Håper på at vi IT-bransjen klarer å komme opp med en løsning basert på kunstig intelligens snart som kan gjøre samtlige lærere totalt overflødige.

Anonymkode: 4805f...ef4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan date søppelmannen i distriktet ditt ja. Han har ingen autoritet over deg og ingen regler mot å involvere seg med sine "kunder" på et såpass personlig plan.

Samme gjelder postmannen, han som kjører fiskebilen, eller isbilen. Du kan også date bartenderen, eller til og med han i kassa på kiwi. Du kan date legen til venninna di, så lenge han ikke har behandlet deg.

Du kan ikke date din lege. Du kan heller ikke date din advokat, eller en politimann som behandler din sak. 

Synes det er litt merkelig at du ikke forstår problemet her. Eller ser forskjellen for den saks skyld. Er du så betatt av denne legen? Kom deg over han. Han kommer aldri til å sette deg foran jobben sin. Hadde du risikert hele jobben din for noen andre? I så fall burde du tenke deg litt om. Det er ikke sånn at han bare kan finne seg et nytt legekontor. Han må faktisk finne seg en helt annen yrkesretning om noen skulle finne ut av dere. Det er ikke verd det fra hans side.

Anonymkode: fdc7f...fe7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du kan date søppelmannen i distriktet ditt ja. Han har ingen autoritet over deg og ingen regler mot å involvere seg med sine "kunder" på et såpass personlig plan.

Samme gjelder postmannen, han som kjører fiskebilen, eller isbilen. Du kan også date bartenderen, eller til og med han i kassa på kiwi. Du kan date legen til venninna di, så lenge han ikke har behandlet deg.

Du kan ikke date din lege. Du kan heller ikke date din advokat, eller en politimann som behandler din sak. 

Synes det er litt merkelig at du ikke forstår problemet her. Eller ser forskjellen for den saks skyld. Er du så betatt av denne legen? Kom deg over han. Han kommer aldri til å sette deg foran jobben sin. Hadde du risikert hele jobben din for noen andre? I så fall burde du tenke deg litt om. Det er ikke sånn at han bare kan finne seg et nytt legekontor. Han må faktisk finne seg en helt annen yrkesretning om noen skulle finne ut av dere. Det er ikke verd det fra hans side.

Anonymkode: fdc7f...fe7

Vel...advokater har ikke den begrensningen...Du kan fint sjekke opp din egen advokat, til og med gifte deg med advokaten din...absolutt ikke ingen lov mot dette for de

Anonymkode: 4805f...ef4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fastlege kan ha alt fra 1500 til 2000 pasienter, men møter noen av dem svært sjelden. Hvordan skal han vite om personen han møter på byen/tinder er hans pasient? Altså når du møter noen ute kan du jo ikke slå opp i pasientregister liksom

Anonymkode: 1426a...dd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...